AnonymBruker Skrevet 27. april #1 Skrevet 27. april Elling (2001) eller Flåklypa (1975), hvliken av de to filmene bør anerkjennes som Norges nasjonalfilm? Anonymkode: f4f41...367
17.11 Skrevet 27. april #8 Skrevet 27. april Selvsagt Flåklypa av de to, den filmen er en nasjonalskatt med udødelig humor. 3
AnonymBruker Skrevet 27. april #12 Skrevet 27. april Jeg liker ikke Flåklypa, men elsker Elling. Likevel er det lett å svare Flåklypa på dette spørsmålet. Anonymkode: acc40...5e1 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. april #13 Skrevet 27. april Av de to åpenbart Flåklypa. Elling, liksom? Hvem fant på at den var noen nasjonalfilm? Anonymkode: 6a8e4...d92 2
AnonymBruker Skrevet 27. april #14 Skrevet 27. april Filmen "Ni liv".Om Jan Baalsrud som flyktet på ski fra tyskere, fra Troms til Sverige. Svart/hvitt film fra 1957. Den var grusomt spennende, den vart ofte sendt på NRK 1i påsketider. Det er en film som har gjort sterkt inntrykk på meg! Anonymkode: 0dfb3...383 3
AnonymBruker Skrevet 27. april #15 Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg liker ikke Flåklypa, men elsker Elling. Hvordan er det mulig å ikke like Flåklypa? AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Likevel er det lett å svare Flåklypa på dette spørsmålet. Anonymkode: acc40...5e1 Anonymkode: d0b81...e52
AnonymBruker Skrevet 27. april #16 Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Av de to åpenbart Flåklypa. Elling, liksom? Hvem fant på at den var noen nasjonalfilm? Anonymkode: 6a8e4...d92 Ja, drittfilm. Anonymkode: 3a5de...613
AnonymBruker Skrevet 28. april #18 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Hva er en nasjonalfilm? Anonymkode: 14f95...987 Som en nasjonalsang eller en nasjonalfugl. Anonymkode: 7c9aa...582 1
Perfume Skrevet 28. april #20 Skrevet 28. april Generelt syns jeg Ivo Caprino filmene er de som er urnorske, selv om jeg ikke er en fan av Flåklypa. ( litt lei kanskje) Men ser på den som nasjonalfilm allikevel. Enten den eller "Gutten som kappåt med trollet".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå