AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Del Skrevet 8 timer siden Jeg var sammen med kjæresten min i nesten 14 år, og så døde han for ett og et halvt år siden av alvorlig sykdom. Vi hadde et veldig aktivt sexliv, og nå i det siste har jeg begynt å tenke på at jeg ikke har hatt sex på over ett og et halvt år, og savner selvfølgelig verdens deiligste sex med min avdøde kjæreste. Jeg lurer også på om folk rundt meg tenker at jeg ikke har hatt sex på lang tid siden kjæresten min er død, og siden jeg er i sorg og ikke akkurat tenker på å finne en ny mann nå. Er det vanlig å tenke på andres manglende sexliv når de har blitt "enke" eller når folk er single? Anonymkode: 09364...a5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Del Skrevet 8 timer siden Jeg tenker ikke på andres sexliv i det hele tatt. Det er ikke gitt at folk i forhold har sex så ofte heller. Anonymkode: a4cfc...3ca 15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Del Skrevet 8 timer siden Personlig hadde jeg mer sex som singel enn i forholdet jeg er i nå, så nei. Anonymkode: 0ecd5...6ff 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Del Skrevet 8 timer siden Jeg bruker ikke tenke på andres sexliv med mindre jeg har interesse av å ha sex med dem. Det har jeg sjelden. Anonymkode: 987c8...65a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tenker ikke på andres sexliv i det hele tatt. Det er ikke gitt at folk i forhold har sex så ofte heller. Anonymkode: a4cfc... Vet at folk i forhold har ulik hyppighet når det gjelder sex. Vi hadde ekstremt mye sex, flere ganger per dag de første fem til syv årene, og så dabbet det litt av, men vi hadde fremdeles nesten sex daglig helt frem til det siste året han levde. Ts Anonymkode: 09364...a5a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #6 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg var sammen med kjæresten min i nesten 14 år, og så døde han for ett og et halvt år siden av alvorlig sykdom. Vi hadde et veldig aktivt sexliv, og nå i det siste har jeg begynt å tenke på at jeg ikke har hatt sex på over ett og et halvt år, og savner selvfølgelig verdens deiligste sex med min avdøde kjæreste. Jeg lurer også på om folk rundt meg tenker at jeg ikke har hatt sex på lang tid siden kjæresten min er død, og siden jeg er i sorg og ikke akkurat tenker på å finne en ny mann nå. Er det vanlig å tenke på andres manglende sexliv når de har blitt "enke" eller når folk er single? Anonymkode: 09364...a5a Jeg kan iblant tenke sånn. Vet om et par tanter som er kristne og ugifte. Tenker noen gang på om de aldri har hatt sex… Tenker også på moren min som ble enke for noen år siden, vet at hun ikke har hatt sex siden faren min døde. Anonymkode: 86a65...879 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linneah2013 Skrevet 8 timer siden #7 Del Skrevet 8 timer siden Nei, det har jeg ikke hatt i tankene, skal tenke på det neste gang jeg ser en som er singel🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #8 Del Skrevet 8 timer siden Tenker ikke over sånt hos andre, hvorfor skulle jeg det. Anonymkode: 02fbd...1a4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #9 Del Skrevet 8 timer siden Kondolerer ❤️ Jeg tenker sjelden på det, men av og til. Det er kanskje fordi jeg var langvarig singel uten noe særlig sexliv selv. Anonymkode: ecc36...e04 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #10 Del Skrevet 8 timer siden Jeg tenker aldri over andres sexliv. Har vært singel i snart et år, men har hatt jevnlig sex for det (fast «venn»). Om andre tenker at jeg ikke har hatt sex dette året, bryr det meg fint lite. Kondolerer med tapet av kjæresten din! Anonymkode: f0207...360 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #11 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vet at folk i forhold har ulik hyppighet når det gjelder sex. Vi hadde ekstremt mye sex, flere ganger per dag de første fem til syv årene, og så dabbet det litt av, men vi hadde fremdeles nesten sex daglig helt frem til det siste året han levde. Ts Anonymkode: 09364...a5a Vel, det er nok høyst uvanlig… Anonymkode: a4cfc...3ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #12 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg var sammen med kjæresten min i nesten 14 år, og så døde han for ett og et halvt år siden av alvorlig sykdom. Vi hadde et veldig aktivt sexliv, og nå i det siste har jeg begynt å tenke på at jeg ikke har hatt sex på over ett og et halvt år, og savner selvfølgelig verdens deiligste sex med min avdøde kjæreste. Jeg lurer også på om folk rundt meg tenker at jeg ikke har hatt sex på lang tid siden kjæresten min er død, og siden jeg er i sorg og ikke akkurat tenker på å finne en ny mann nå. Er det vanlig å tenke på andres manglende sexliv når de har blitt "enke" eller når folk er single? Anonymkode: 09364...a5a Eh nei hvorfor skal folk tenke det om deg? Har aldri stått i kø på kiwi og tenkt hmmmm lurer på om hun foran meg får sex?😅 Anonymkode: f996d...046 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 8 timer siden #13 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg var sammen med kjæresten min i nesten 14 år, og så døde han for ett og et halvt år siden av alvorlig sykdom. Vi hadde et veldig aktivt sexliv, og nå i det siste har jeg begynt å tenke på at jeg ikke har hatt sex på over ett og et halvt år, og savner selvfølgelig verdens deiligste sex med min avdøde kjæreste. Jeg lurer også på om folk rundt meg tenker at jeg ikke har hatt sex på lang tid siden kjæresten min er død, og siden jeg er i sorg og ikke akkurat tenker på å finne en ny mann nå. Er det vanlig å tenke på andres manglende sexliv når de har blitt "enke" eller når folk er single? Anonymkode: 09364...a5a Nei. Folk flest tenker ikke så mye andres sexliv! 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #14 Del Skrevet 8 timer siden Hadde jeg tenkt på sex livet til noen som nettopp mistet en de var sammen med i mange år, tror jeg nesten jeg hadde gått til skriftemål. Anonymkode: ab569...fc2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #15 Del Skrevet 8 timer siden Nei, det tenker jeg ikke over. Først og fremst fordi det ikke er noe jeg har noe med og ikke noe som interesserer meg. Men sekundært fordi du ikke aner noe om hvor mye sex folk har ut fra sivilstatus. Jeg har vært i forhold med null sex og forhold med masse sex. Jeg har vært singel med null sex og singel med masse sex. Så gidder ikke å gå rundt og tenke på noe sånt basert på antagelser. Anonymkode: 5783d...738 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 8 timer siden #16 Del Skrevet 8 timer siden Nei det tenker jeg ikke på. Overhodet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #17 Del Skrevet 8 timer siden Nei, ABSOLUTT ikke, det synes jeg er på grensen til psykisk å tenke på 🙈 Anonymkode: cb955...72b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #18 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg var sammen med kjæresten min i nesten 14 år, og så døde han for ett og et halvt år siden av alvorlig sykdom. Vi hadde et veldig aktivt sexliv, og nå i det siste har jeg begynt å tenke på at jeg ikke har hatt sex på over ett og et halvt år, og savner selvfølgelig verdens deiligste sex med min avdøde kjæreste. Jeg lurer også på om folk rundt meg tenker at jeg ikke har hatt sex på lang tid siden kjæresten min er død, og siden jeg er i sorg og ikke akkurat tenker på å finne en ny mann nå. Er det vanlig å tenke på andres manglende sexliv når de har blitt "enke" eller når folk er single? Anonymkode: 09364...a5a 🤡 serrriøst. nei. Anonymkode: 7968a...820 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #19 Del Skrevet 8 timer siden Kondolerer så mye. Helt forferdelig at du har mistet kjæresten din ♥️ Jeg har partner, men vi har ikke hatt sex på ett år! Sist vi hadde sex ble barnet vårt unnfanget. Så var jeg veldig dårlig hele svangerskapet og ble alvorlig syk på slutten som endte i hastesnitt da jeg kunne dødd. Det tok et par måneder før jeg følte meg relativt som normal igjen etter det da jeg har hatt ettervirkninger etter et alvorlig forløp, og i tillegg fikk vi en baby med kolikk 🙈🙈 Tenker hele tiden at vi må ha sex igjen snart, men begge er helt utslitt hver dag og har nok med å holde hodet over vann. Såå jeg bare sier at man trenger ikke være singel for å ikke hatt sex på lenge. Anonymkode: 4e26d...aef 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #20 Del Skrevet 8 timer siden Tenker ikke på det i det hele tatt, og håper den det gjelder ordner seg på best mulig vis, når behovet oppstår. Anonymkode: 0c951...d0a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå