AnonymBruker Skrevet 27. april #1 Skrevet 27. april De er bare en saueflokk som har same interesser og klesstil som alle andre norske kvinner. Ingen egne meninger, de bare repeterer det de så på sosiale medier. Kjole med blomstrer og hvite joggesko på sommeren fordi alle andre har det. Veske Arnie says fordi alle andre har den. Sydenreise til Granca eller Phuket. Netflix and chill. SOSIALISERING. Noe godt i glasset i helgen. Genersik musikk på spotify, generisk utseende. Konformitet, tørr ikke å skille seg ut og ha egne meninger. LIVREDD å bli oppfattet et snev utenfor ''normalen''. Lever et grått og kjedelig liv, stolt av å være middelmådig. En av 5 millioner. Hilsen utenlandsk kvinne. Anonymkode: caff9...231 5 1
AnonymBruker Skrevet 27. april #2 Skrevet 27. april Tror ærlig talt veldig få av Norske kvinner bryr seg om at du mener det. Anonymkode: d5504...69a 18 3 10
AnonymBruker Skrevet 27. april #4 Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tror ærlig talt veldig få av Norske kvinner bryr seg om at du mener det. Anonymkode: d5504...69a Ja. De bryr seg så lite i hva alle andre tenker om dem at de gjør alt for å blande seg inn i mengden Anonymkode: caff9...231
AnonymBruker Skrevet 27. april #5 Skrevet 27. april Det er jo sant det, men hvem bryr seg. Anonymkode: 1051f...bdc 2
AnonymBruker Skrevet 27. april #6 Skrevet 27. april Folk flest har alltid vært en del av saueflokken. Så fort man skiller seg ut blir man et bytte. Du er sikkert en av flokken i landet/kulturen du kommer fra du også, ts. Anonymkode: 73be4...24a 10 3
AnonymBruker Skrevet 27. april #7 Skrevet 27. april Jeg har i flere år omgåddes utenlandske kvinner. De er like overfladiske bare med et annet kulturelt fortegn. Anonymkode: 47170...f46 14 1 1
Egenskap Skrevet 27. april #8 Skrevet 27. april Enig med deg der. Jeg er helt sjokka over nivået til norske kvinner. Om de iallfall kunne skilt seg mer ut mengden så ville de ville være interessant.
mommyaka Skrevet 27. april #9 Skrevet 27. april Vel som kvinner kan jeg si det finnes oss som ikke er en del av sau flokken. Hvor leter du? På kafer.. resturant vet ? Der alle er like? Dra der det er mer liv å røre, der hvite kjoler ikke passer inn 2
AnonymBruker Skrevet 27. april #10 Skrevet 27. april Du beskriver jo meg godt der, generisk som jeg er. Men det handler ikke om at jeg undertrykker meninger eller tanker for å passe inn. Jeg er bare ganske normal, har normale interesser og liker det samme som de fleste andre på min alder. Er ikke det ganske normalt? Sånn er det jo i de aller fleste grupper av folk. Jeg synes det er mye rarere å krampaktig være opptatt av å skille seg ut, særlig når man ikke egentlig er noe spesielt spennende eller annerledes. Hva konkret er det DU gjør som skiller deg fra alle andre da? Du går med jeans i stedet for kjole om sommeren? Farger håret grønt? Anonymkode: ebd33...b77 10
AnonymBruker Skrevet 27. april #11 Skrevet 27. april Vel. Bedre enn sydlandske temperament. Masse drama, bråk og sjalusi. Anonymkode: f4338...8f4 6 2 2
AnonymBruker Skrevet 27. april #12 Skrevet 27. april Jeg har gått på en multikulturell utvekslings skole i ett år, og hvor vi dro mye til utlandet. Det TS beskriver gjelder så og si for de fleste kulturer men uttrykker seg på forskjellige måter. Personlig foretrekker jeg den dølle norske kvinnen. Anonymkode: 4a663...541 9 2
AnonymBruker Skrevet 27. april #13 Skrevet 27. april Hva med eldre norske kvinner da? Eller unge menn? Hvorfor «unge kvinner»? Anonymkode: 8bce9...5fd 1 1
Macro Skrevet 27. april #14 Skrevet 27. april Dette handler om "trend". Hadde du vært i ditt hjemland hadde du vært kjedelig du også. Er du lesbisk siden dette fortviler deg så mye? Om du prøver nye hobbyer eller omgangskretser vil du nok se en variasjon. 2
Uanonym bruker Skrevet 27. april #15 Skrevet 27. april Noen vil jo alltid være flertallet Dette er et fenomen som finnes i alle kulturer. 2
AnonymBruker Skrevet 27. april #16 Skrevet 27. april Jobben min innebærer samtaler med ungdom. Snakker med mange ungdom om alt mulig mellom himmel og jord, både jenter og gutter. Det er så spennende fordi når man har dype samtaler med folk, så ser man hvor unik hvert menneske er, uavhengig av om de har på seg det samme som "alle andre" etc. Min oppfordring til deg er å være åpen og nysgjerrig og prøve å bli kjent med folk på et dypere nivå. Anonymkode: 6e0a4...bfe 5 5
AnonymBruker Skrevet 27. april #17 Skrevet 27. april Jeg er mor til en datter på 24, og ikke en eneste ting du skriver, stemmer på min datter. Og jeg synes selvfølgelig hun er helt fantastisk. Anonymkode: 31d09...36a
Gratis Skrevet 27. april #18 Skrevet 27. april Unge mennesker er livredde for å skille seg ut, alt gjøres for å være en del ev mengden. Skylden ligger på sosiale medier der alle kan kanselleres når som helst.
AnonymBruker Skrevet 27. april #19 Skrevet 27. april Gratis skrev (1 time siden): Unge mennesker er livredde for å skille seg ut, alt gjøres for å være en del ev mengden. Skylden ligger på sosiale medier der alle kan kanselleres når som helst. Mange er nok redde for å bli mobbet og utestengt. Det er forståelig. Den som er trygg i seg selv, trenger ikke bekreftelse fra andre på at dem er gode nok. Det tror jeg det er mye sannhet i. Anonymkode: c7793...420
AnonymBruker Skrevet 27. april #20 Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): De er bare en saueflokk som har same interesser og klesstil som alle andre norske kvinner. Ingen egne meninger, de bare repeterer det de så på sosiale medier. Kjole med blomstrer og hvite joggesko på sommeren fordi alle andre har det. Veske Arnie says fordi alle andre har den. Sydenreise til Granca eller Phuket. Netflix and chill. SOSIALISERING. Noe godt i glasset i helgen. Genersik musikk på spotify, generisk utseende. Konformitet, tørr ikke å skille seg ut og ha egne meninger. LIVREDD å bli oppfattet et snev utenfor ''normalen''. Lever et grått og kjedelig liv, stolt av å være middelmådig. En av 5 millioner. Hilsen utenlandsk kvinne. Anonymkode: caff9...231 Ok takk for info Anonymkode: 69d1b...adb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå