AnonymBruker Skrevet 27. april #1 Skrevet 27. april De har ikke respekt til kvinner og vil gjerne til og med spleise cafebesøk 50/50. De lar ikke engang kvinnen gå i døra først, skikkelig ekkel uvane og mangel på oppdragelse. De vil at du skal føde barnet deres men vil ikke engang forplikte seg og gifte seg først. Men til sengs vil de, og de vil fort! Og så dumpe kvinnen etter at hun ble brukt. Men her er det også norske kvinners skyld, fordi de er altfor lette å ta med seg til seng.... Menn liker jakten, kvinner! Skjerp dere! Anonymkode: 746a8...4d1 3 7
AnonymBruker Skrevet 27. april #2 Skrevet 27. april Ekkel uvane faktisk 😅 Anonymkode: bd334...09d 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. april #3 Skrevet 27. april Dette er nok det platteste og minst reflekterte på KG på en stund, og det er en prestasjon i seg selv. Anonymkode: 717bc...209 16 10
AnonymBruker Skrevet 27. april #4 Skrevet 27. april Det er nok mer mennene du velger. Alle mine dates spanderer middag på 1. date, de holder døra oppe, men drar heldigvis ikke ut stolen. Anonymkode: 2db4b...b2b 6 1
AnonymBruker Skrevet 27. april #5 Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er nok mer mennene du velger. Alle mine dates spanderer middag på 1. date, de holder døra oppe, men drar heldigvis ikke ut stolen. Anonymkode: 2db4b...b2b jeg er bare ikke like kul og bra som deg Anonymkode: 746a8...4d1
AnonymBruker Skrevet 27. april #6 Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (11 minutter siden): De har ikke respekt til kvinner og vil gjerne til og med spleise cafebesøk 50/50. De lar ikke engang kvinnen gå i døra først, skikkelig ekkel uvane og mangel på oppdragelse. De vil at du skal føde barnet deres men vil ikke engang forplikte seg og gifte seg først. Men til sengs vil de, og de vil fort! Og så dumpe kvinnen etter at hun ble brukt. Men her er det også norske kvinners skyld, fordi de er altfor lette å ta med seg til seng.... Menn liker jakten, kvinner! Skjerp dere! Anonymkode: 746a8...4d1 🤣🤣🤣 Anonymkode: fb468...33f 1
AnonymBruker Skrevet 27. april #7 Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): jeg er bare ikke like kul og bra som deg Anonymkode: 746a8...4d1 Nei, det er mye mulig. Kanskje holdningene dine skinner igjennom. Jeg spanderer ofte tilbake om det blir en 2. date. Anonymkode: 2db4b...b2b 4 3
AnonymBruker Skrevet 27. april #8 Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, det er mye mulig. Kanskje holdningene dine skinner igjennom. Jeg spanderer ofte tilbake om det blir en 2. date. Anonymkode: 2db4b...b2b Spanderer du restaurant på en mann? Jees, jeg håper de sier nei til det. Ha litt selvrespekt. Anonymkode: 746a8...4d1 1
AnonymBruker Skrevet 27. april #9 Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Spanderer du restaurant på en mann? Jees, jeg håper de sier nei til det. Ha litt selvrespekt. Anonymkode: 746a8...4d1 Anonymkode: bd334...09d 10 2 2
AnonymBruker Skrevet 28. april #10 Skrevet 28. april Dette er da vitterlig kun et deg-problem. Jeg føler ikke at en mann respekterer meg noe mer om han insisterer på å betale, som om jeg er et barn eller en ubemidlet som ikke kan ta vare på meg selv. Jeg vil helst ha en mann som går først inn døra om han kommer fram først, heller enn å åpne den og stå og vente på meg. Og hvorfor skal jeg ta hensyn til at en mann liker "jakten", om jeg er mest interessert i å hoppe til sengs med ham? Anonymkode: 1e387...3d3 3
AnonymBruker Skrevet 28. april #11 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg spanderer ofte tilbake om det blir en 2. date. Anonymkode: 2db4b...b2b Sjæl Anonymkode: f9ea9...0d2 3
Krist1an Skrevet 28. april #12 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (20 timer siden): De har ikke respekt til kvinner og vil gjerne til og med spleise cafebesøk 50/50. De lar ikke engang kvinnen gå i døra først, skikkelig ekkel uvane og mangel på oppdragelse. De vil at du skal føde barnet deres men vil ikke engang forplikte seg og gifte seg først. Men til sengs vil de, og de vil fort! Og så dumpe kvinnen etter at hun ble brukt. Men her er det også norske kvinners skyld, fordi de er altfor lette å ta med seg til seng.... Menn liker jakten, kvinner! Skjerp dere! Anonymkode: 746a8...4d1 Beklager men jeg kjenner meg ikke igjen i det du skriver. 1
AnonymBruker Skrevet 28. april #13 Skrevet 28. april Krist1an skrev (2 timer siden): Beklager men jeg kjenner meg ikke igjen i det du skriver. Det behøver ikke bety så mye. Anonymkode: 309f6...871
AnonymBruker Skrevet 28. april #14 Skrevet 28. april Norske damer er raske til å si de ikke vil ha slike egenskaper. Jeg er selv en selvstendig norsk kvinne, men føler ikke på feministisk skam ved å si at jeg føler det omsorgsfullt og fint når en mann gjør ting som å åpne dør og holde bæreposer. Har vokst opp med en far som gjorde og gjør det samme for meg og mamma. Og jeg trenger de egenskapene i en mann for å føle meg «hjemme». Til gjengjeld varter jeg også opp for han så klart, for eksempel massasje etter en lang dag, et forhold er 50/50 😊 Om jeg merker fyren er typen som durer inn døra uten å tenke på å holde den opp eller overlater tung bæring til meg tenker jeg ikke nødvendigvis stygt om han, jeg bare mister all seksuell interesse. Anonymkode: fc44f...3c6 3 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai #15 Skrevet 11. mai Utenlanske er verre, sleipe Anonymkode: 64031...2cc 1 3
AnonymBruker Skrevet 11. mai #16 Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (På 27.4.2025 den 19.18): De har ikke respekt til kvinner og vil gjerne til og med spleise cafebesøk 50/50. De lar ikke engang kvinnen gå i døra først, skikkelig ekkel uvane og mangel på oppdragelse. De vil at du skal føde barnet deres men vil ikke engang forplikte seg og gifte seg først. Men til sengs vil de, og de vil fort! Og så dumpe kvinnen etter at hun ble brukt. Men her er det også norske kvinners skyld, fordi de er altfor lette å ta med seg til seng.... Menn liker jakten, kvinner! Skjerp dere! Anonymkode: 746a8...4d1 Aha, denne runden igjen. Det er veldig klart hva en del damer her til lands forventer av menn, altså hva som gjør at norske menn er håpløse. Men hva kan en norsk mann forvente av en norsk kvinne? Og når du så bastant påstår at menn liker «jakten», skal jeg bare godta det som en sannhet enda det ikke gjelder for meg eller noen av mine venner? Kanskje det er oss det da er noe galt med - eller kan det tenkes at menn er forskjellige og at det du har oppdaget er at du tiltrekkes menn som jakter da du liker å bli jaktet på? Noe som igjen betyr at du har færre menn å «velge» mellom da det (dessverre for deg) er veldig mange menn som ikke ser på kvinner som et bytte, som mister interessen om tiltrekningen ikke er gjensidig. Anonymkode: fb468...33f 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai #18 Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (På 27.4.2025 den 19.22): Dette er nok det platteste og minst reflekterte på KG på en stund, og det er en prestasjon i seg selv. Anonymkode: 717bc...209 Men det er sant Anonymkode: aa275...dc3
TLR Skrevet 11. mai #19 Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (4 timer siden): Utenlanske er verre, sleipe Anonymkode: 64031...2cc Kommer vel an på land
Snok1 Skrevet 11. mai #20 Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (På 27.4.2025 den 19.18): De har ikke respekt til kvinner og vil gjerne til og med spleise cafebesøk 50/50. Jeg spanderer gjerne både café og restaurant og en helg på hotell. Bare ikke hver gang. Selvstendige og uavhengige kvinner er sexy. Jeg har også gjerne sex med kvinner som vil ha sex med meg. Viktorianske kjønnsroller har liten plass i mitt liv, og heldigvis finnes det flotte, høyreiste kvinner som vet hvilket liv de vil skape for seg selv. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå