Gå til innhold

Pegasos World,royal osv. Tyrkia.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har vært der? Vi har 2 nesten voksne barn 16 og 19 år med oss. Er Stranden fin?

Anonymkode: 9f7c0...5c5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke vært der, men vi skulle ditt for et par år siden, er vist veldig bra, vi har vært på eftalia hotellene som er ganske likt, de er helt fantastiske 

Anonymkode: 36e28...c71

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ver du hva, jeg var der i mai for veldig mange år siden. Det må være mellom 2008-2010. Jeg og min daværende kjæreste dro dit via Nazar. Vi hadde ikke barn da. Jeg er nå 41 og jeg tenker fortsatt på den plassen. Det er noe av det beste jeg noen gang har opplevd. Jeg virkelig elsker meg der. Og det er så mye fasiliteter for barn. Det inngjerdet, var i hvert fall det da, og regner med det fortsatt er det. Man kjører inn stor gitter port med vakt, og inn på området er det da 3 hoteller. Vi hadde slik all inclusive at vi kunne spise middag hvor vi ville. Og badeland og det for barn så helt fantastisk ut. Jeg har aldri før opplevd en bedre plass enn der. Hotellet ligger på stranden, solsengene var inkludert og det var kiosk på stranden, i den all inklusive, der var det masse drikke, is og mat. Og maten på hotellet var helt fantastisk da, var variert mat. Husker siste dag vi dro først da oppdaget vi at de hadde lapper på frokosten utendørs. Rommet husker jeg ikke. Men jeg kjente umiddelbar nå at jeg ble misunnelig hvis du skal der. Jeg må dra tilbake der, og da skal jeg ta med ungen min. Det var en 10/10 opplevelse og jeg har reist mye til syden. Men det var jo uten barn. Husker vi og hadde en slik utflyktstur, der vi ble hentet på hotellet og vi ble kjørt langt oppi fjellet, vi skulle besøke mennesker som bodde på bygden oppi fjellet. Var veldig spesielt å se husene deres og se hvordan de levde og bodde. Husker jeg følte meg trygg når jeg var på hotellet mtp at det var slik port med vakt. Vet ikke om det er slik enda.

Anonymkode: 2f8fb...05b

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Må legge til etter jeg googlet nå, at det ikke var pegasus world. Men vi var i Tyrkia, incekum. Pegasus royal. 

Anonymkode: 2f8fb...05b

AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært både på Pegasos World og Pegasos Resort. Sistnevnte er en del av Pegasos Planet hvor du får benytte fasilitetene til alle 3 hotellene uansett hvilket du bor på av Club, Resort eller Royal.

Begge kompleksene har fantastisk strand. Pegasos World har uten tvil det gøyeste badelandet, men vi trivdes bedre på Pegasos Resort. Nærmere til stranden og mindre mas og kjas. 

Anonymkode: ff3c8...016

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...