AnonymBruker Skrevet 27. april #1 Skrevet 27. april De er gode personer som respekterer kvinners valg, selv om de strengt tatt ikke trenger å respektere valget. Anonymkode: a7141...e90
AnonymBruker Skrevet 27. april #2 Skrevet 27. april Så du mener at hvis de virkelig ville brutt sextørken, så kunne de begått overgrep og makt for å få det de ville? Forstår jeg deg riktig nå? Anonymkode: 94e15...64a 5 1
AnonymBruker Skrevet 27. april #3 Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Så du mener at hvis de virkelig ville brutt sextørken, så kunne de begått overgrep og makt for å få det de ville? Forstår jeg deg riktig nå? Anonymkode: 94e15...64a stemmer det ikke? Anonymkode: a7141...e90
Flintis Skrevet 27. april #5 Skrevet 27. april Trolltunge skrev (7 minutter siden): Herregud! Jeg må si meg enig i dette. 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. april #6 Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (26 minutter siden): De er gode personer som respekterer kvinners valg, selv om de strengt tatt ikke trenger å respektere valget. Anonymkode: a7141...e90 Jeg forstår ikke hva du sier. «Incels er frivillig cølibat»? Termen kommer fra «involuntary celibate», altså det motsatte av frivillig. Rett nok brukes termen litt annerledes i disse dager, men likevel… »fordi menn er sterkere enn kvinner»? Mener du at menn uansett kan voldta damer? Eller fordi vi klarer å holde oss pga sterk psyke? «Respektere kvinners valg» om å ikke ville ha deg skal man selvsagt? Anonymkode: 60b3f...c8b 3 1
AnonymBruker Skrevet 27. april #7 Skrevet 27. april Så du mener at alle menn egentlig er voldtektsmenn? Anonymkode: 4ee77...1ae
AnonymBruker Skrevet 27. april #9 Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så du mener at alle menn egentlig er voldtektsmenn? Anonymkode: 4ee77...1ae Nei? Motsatt, de har muligheten, men velger å ikke gjøre det. Kanskje du skal si takk? Anonymkode: a7141...e90
AnonymBruker Skrevet 27. april #10 Skrevet 27. april Detta har du tenkt lenge på... Anonymkode: 4a8a9...a6d
sicario Skrevet 27. april #11 Skrevet 27. april Dett ga absolutt null mening. Men jeg skjønner jo selvfølgelig at du troller. 2
Pippi Lotta Skrevet 27. april #12 Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (35 minutter siden): De er gode personer som respekterer kvinners valg, selv om de strengt tatt ikke trenger å respektere valget. Anonymkode: a7141...e90 Så terskelen for å være en god mann er å ikke voldta? Jeg har lyst på naboens bil, men har aldri stjåle den. Betyr det at jeg er en god person også? 5
AnonymBruker Skrevet 27. april #13 Skrevet 27. april Voldtekt er ikke sex, du er bere en større tapet om du voldtar. Anonymkode: 99631...577 1
AnonymBruker Skrevet 27. april #14 Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Nei? Motsatt, de har muligheten, men velger å ikke gjøre det. Kanskje du skal si takk? Anonymkode: a7141...e90 De fleste har ikke "muligheten", det vil si, de ønsker det ikke fordi det å voldta noen er en avskyelig handling for dem. Det er kanskje 2% av befolkningen som ser på voldtekt som "en mulighet". Anonymkode: f367f...42a 1
sicario Skrevet 27. april #15 Skrevet 27. april Pippi Lotta skrev (6 minutter siden): Så terskelen for å være en god mann er å ikke voldta? Jeg har lyst på naboens bil, men har aldri stjåle den. Betyr det at jeg er en god person også? Det TS holder på med er et forskrudd forsøk på å bruke en av Jordan Petersons mest kjente teser om at man er ikke «snill» eller «omtenksom» av å ikke gjøre handlinger, dersom man ikke har makten til å gjennomføre handlingen uten fare for seg selv. Feks at en mann som ikke er voldelig, er ikke snill om han faktisk ikke har kapasiteten og aggresjonen til å utøve vold uten fare for sin egen helse. Denne tråden er ikke noe mer en et godt eksempel på hvordan internetts mørke avkroker bruker utsagn fra feks nevnte Peterson, Tate etc til å lage sine egne forvridde utsagn om «snille menn som fortjener sex» og lignende tull. 3
AnonymBruker Skrevet 27. april #16 Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Nei? Motsatt, de har muligheten, men velger å ikke gjøre det. Kanskje du skal si takk? Anonymkode: a7141...e90 Etter den logikken skal jo enhver mann være glad for at han fortsatt er i live, og egentlig takke damene for det. Finnes ikke ei dame som ikke veit akkurat åssen hun skal knerte gubben, men vi velger jo selvfølgelig å la være å gjøre det de aller aller fleste av oss. Så, har du takka dama di for at du er i live i dag? Anonymkode: 76c1a...259 1 6
AnonymBruker Skrevet 27. april #17 Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Etter den logikken skal jo enhver mann være glad for at han fortsatt er i live, og egentlig takke damene for det. Finnes ikke ei dame som ikke veit akkurat åssen hun skal knerte gubben, men vi velger jo selvfølgelig å la være å gjøre det de aller aller fleste av oss. Så, har du takka dama di for at du er i live i dag? Anonymkode: 76c1a...259 Jeg er takknemlig for at kvinner og menn som "Dexter" kontrollerer seg selv. Anonymkode: a7141...e90
AnonymBruker Skrevet 27. april #18 Skrevet 27. april Moren din kunne tatt abort med deg ts, kanskje du skulle takke hun for at du er i live. Anonymkode: 4b108...90d 7
AnonymBruker Skrevet 27. april #19 Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Moren din kunne tatt abort med deg ts, kanskje du skulle takke hun for at du er i live. Anonymkode: 4b108...90d 🤔 Anonymkode: a7141...e90
AnonymBruker Skrevet 27. april #20 Skrevet 27. april TS har teknisk sett helt rett. Formuleringen er dog gjort kun for å provosere. Anonymkode: c9661...356
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå