Gå til innhold

Etter hvor mange dates/ hvor lang tid pleier du å ha sex? skriv også om du er mann eller kvinne :)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg hadde vært borte leeenge før det hadde gått 5mnd. Oftest hatt sex på første eller andre date, går det lang tid så ser jeg ikke på hun som interessert nok. Mann 

Anonymkode: b471a...be3

Ca. dette her og. Gjerne på første date, gjerne etter å ha blitt litt bedre kjent, men tar det månedsvis antar jeg at hun ikke er spesielt interessert i meg på den måten.

Anonymkode: 147f6...a5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det handler jo om lyst, men om det ikke er en gjensidig interesse etter 5mnd, så hadde det nok ikke blitt oss.i dagens forhold hadde vi sex på første date, men vi kjente hverandre litt fra før. Ellers har det vært fra 1. til 4. date.

Mann I 40-årene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om jeg syns han er hot, og vi begynner å kysse/kline pleier det å bli sex samme hvilken date nr det er. 

Om jeg ikke er så keen, så vil det ta lang tid med mindre jeg er full og uberegnelig.

Anonymkode: 79200...5d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har aldri hatt sex på første date. Det blir for tidlig for meg, men det har variert litt hvor lang tid det har tatt. Å vente i flere måneder blir for lenge, men noen uker der vi har truffet hverandre endel og blitt kjent er nok normalen for meg. Slik var det da jeg traff nåværende samboer. Han presset heldigvis ikke på veldig tidlig. Da hadde jeg nok tenkt at han ikke var min type person. Jeg er kvinne.

Anonymkode: 68342...c9f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg var heldigvis singel for litt over 20 år siden. Da var det ikke uvanlig at menn ventet en stund når de var,seriøst interessert i en kvinne. 

Likevel, 5 måneder begynner å bli vel lenge. Noen spesiell årsak til at du ikke klarer å gå videre? 

JEG hadde gitt det opp om jeg etter 5 måneder fremdeles ikke klarte å ha sex med mannen jeg datet. 2- 3 måneder maks for det. 

Anonymkode: 9197c...6c0

Nå er det 20 år siden jeg datet selv, men min erfaring er veldig annerledes enn dinn. 

Cirka halvparten av de jeg datet lå jeg med på første date,  fler hvis været var varmt. Kun 1/10 ville ikke ligge før etter en måned eller to. Resten lå fra 2 til 5 date. 

Kunne date 3 - 5 kvinner samtidig, og lå med samme antall kvinner i en periode på 2 til 3 år. Strevsom periode i mitt liv. 

Anonymkode: e2142...4df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har sex når jeg føler for det. Planlegger ikke noe antall dates og slikt, for det har ingenting å si for min del.

Jeg trenger å føle meg trygg på han, og at han liker meg for den jeg er, og at jeg føler jeg kan være meg selv. 

Så uten å kunne ha dype samtaler for å bli ordentlig kjent = null sex. 

Anonymkode: 1b970...c61

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Har ikke noen regler på det. Kan være første date eller tre måneder uti datinga. Men er kanskje greit å finne ut om man passer sammen i senga også.

Anonymkode: f0b02...873

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Og etter hvor lang tid uten sex hadde du gitt opp, som  mann?

Jeg er kvinne og har datet en i 5 måneder nå, og fortsatt ikke tatt det steget. Hadde du gitt meg opp?

Anonymkode: fe9f1...0fb

En møtte jeg hver helg og sov sammen 6 ganger før det skjedde noe. En annen så skjedde det på andre date. 

Er kvinne.

Anonymkode: 2075f...7ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har ingen grense egentlig. Spiller liten rolle for meg om det går tid 🤷🏼‍♂️

Anonymkode: a78fb...d33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har aldri vært på date egentlig. Første kjæreste hadde vi tørrjukking på fest (drøyt 18), deretter hadde jeg et par ons i fylla, deretter avtale om sex med kjente jenter via SMS (25 år siden dette), den siste sexavtalen ble jeg gift med og var gift i 20 år.

Kan kanskje kalle det sexdate, men det var ikke tradisjonell dating.

Nå står jeg på trappene for dating for første gang i livet.

M40.

Anonymkode: 937a5...89f

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når begge har lyst. Har skjedd på første date og det har tatt en måned. 5 måneder høres litt ekstremt ut.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En god stund siden jeg datet, men stort sett ble det en eller to dater. Jeg fant jo fort ut at det ikke var noen som jeg ville ha. Altså- for all tid. Så jeg hadde ikke sex med noen av dagene, før jeg traff han som er mannen min nå. Og da hadde vi på 2. date. Det var ikke planlagt, men veska mi ble stjelt, og det lå nøklene...så jeg ble med han hjem og shit happend. Vi har vært gift i 20 år snart. 

Anonymkode: b63b8...b06

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sex på date nr. 2, med han jeg treffer nå. Det føltes riktig for oss begge. Så hadde vi sex igjen på date nr. 3 og det blir nok sex igjen på date nr. 4 til neste helg.  Han har har aldri vært ufin eller presset meg på noen som helst måte, så føler meg ganske så sikker på at han vil ha sex med meg, fordi han faktisk liker meg veldig godt. Det forteller han meg også stadig vekk 🥰

Men i følge enkelte her inne, så er jeg da tydeligvis lett på tråden. Noe jeg faktisk ikke er, da dette er en mann jeg mest sannsynlig kommer til å gå inn i et forhold med snart. Jeg er i tillegg voksen nok til å ta mine egne avgjørelser, så jeg trenger ikke "moral-politiet" her inne til å fortelle meg hva jeg skal gjøre og ikke gjøre. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mardina skrev (2 minutter siden):

Jeg hadde sex på date nr. 2, med han jeg treffer nå. Det føltes riktig for oss begge. Så hadde vi sex igjen på date nr. 3 og det blir nok sex igjen på date nr. 4 til neste helg.  Han har har aldri vært ufin eller presset meg på noen som helst måte, så føler meg ganske så sikker på at han vil ha sex med meg, fordi han faktisk liker meg veldig godt. Det forteller han meg også stadig vekk 🥰

Men i følge enkelte her inne, så er jeg da tydeligvis lett på tråden. Noe jeg faktisk ikke er, da dette er en mann jeg mest sannsynlig kommer til å gå inn i et forhold med snart. Jeg er i tillegg voksen nok til å ta mine egne avgjørelser, så jeg trenger ikke "moral-politiet" her inne til å fortelle meg hva jeg skal gjøre og ikke gjøre. 

Moralpolitiet er bare å gi en lang faen i.

Den eneste rette moralen, når det kommer til sex (og det er snakk om to samtykkende voksne parter), er at man har sex når man vil ha sex.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten.2.0 skrev (1 minutt siden):

Moralpolitiet er bare å gi en lang faen i.

Den eneste rette moralen, når det kommer til sex (og det er snakk om to samtykkende voksne parter), er at man har sex når man vil ha sex.

Ja, men så blir man jo litt oppgitt også. Når helt fremmede mennesker (som ofte skriver som anonym), tror de kjenner meg bedre enn det jeg gjør selv.... 🙄 Jeg har aldri vært en sånn person som har som "mål" å ligge med flest mulig menn. 

Jeg kjenner meg selv og min kropp best, uansett hva andre måtte mene om det. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om det er første date eller etter dere blir gift er det bare opp til paret å avgjøre. Jeg kunne derimot ikke vært med ei som ville gifte seg først. Da finner jeg jo ikke ut om vi matcher seksuelt, jeg har vært med ei hvor dette ble feil for begge. Den feilen ønsker jeg ikke å gjøre igjen.

Anonymkode: 937a5...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Og etter hvor lang tid uten sex hadde du gitt opp, som  mann?

Jeg er kvinne og har datet en i 5 måneder nå, og fortsatt ikke tatt det steget. Hadde du gitt meg opp?

Anonymkode: fe9f1...0fb

Er han og du stormende forelsket? Hvis ja, så hadde dere hatt sex for 2-3 måneder siden!

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (22 minutter siden):

Bare du ikke dukker opp i en tråd på KG om noen uker og lurer på hvorfor han ble borte 😉
Det du må gjøre er å snu situasjonen. For kvinnen er svaret om sex enten JA eller NEI, for mannen er er svaret JA!
Ingen kvinne har kommet hjem fra date 2 og fortalt sin venninne, nei sorry jeg prøvde å ligge med han, men han sa nei. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratis skrev (1 minutt siden):

Bare du ikke dukker opp i en tråd på KG om noen uker og lurer på hvorfor han ble borte 😉
Det du må gjøre er å snu situasjonen. For kvinnen er svaret om sex enten JA eller NEI, for mannen er er svaret JA!
Ingen kvinne har kommet hjem fra date 2 og fortalt sin venninne, nei sorry jeg prøvde å ligge med han, men han sa nei. 

Han kommer ikke til å bli borte, det føler jeg meg rimelig sikker på 😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (27 minutter siden):

Ja, men så blir man jo litt oppgitt også. Når helt fremmede mennesker (som ofte skriver som anonym), tror de kjenner meg bedre enn det jeg gjør selv.... 🙄 Jeg har aldri vært en sånn person som har som "mål" å ligge med flest mulig menn. 

Jeg kjenner meg selv og min kropp best, uansett hva andre måtte mene om det. 

Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ønsker deg alt godt i livet. Selvsagt gjør du som du vil og ligger med hvem du vil, men ikke gjør den feilen å likestille kjønnene når det kommer til sex. Vi er fundamentalt forskjellige! Selv om alle nyter det 😋

Endret av Gratis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...