AnonymBruker Skrevet 27. april #1 Skrevet 27. april Og etter hvor lang tid uten sex hadde du gitt opp, som mann? Jeg er kvinne og har datet en i 5 måneder nå, og fortsatt ikke tatt det steget. Hadde du gitt meg opp? Anonymkode: fe9f1...0fb 2
AnonymBruker Skrevet 27. april #2 Skrevet 27. april Jeg var heldigvis singel for litt over 20 år siden. Da var det ikke uvanlig at menn ventet en stund når de var,seriøst interessert i en kvinne. Likevel, 5 måneder begynner å bli vel lenge. Noen spesiell årsak til at du ikke klarer å gå videre? JEG hadde gitt det opp om jeg etter 5 måneder fremdeles ikke klarte å ha sex med mannen jeg datet. 2- 3 måneder maks for det. Anonymkode: 9197c...6c0 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. april #3 Skrevet 27. april Dater ikke nå lenger, men siste gang jeg gjorde det, datet vi i 14 måneder før vi hadde sex. Da hadde vi vært forlovet i snart et år og det var et par uker igjen til bryllupet da vi hadde sex første gang. Nå har vi vært gift i 25 år og vi har det fortsatt veldig fint sammen. M55 Anonymkode: 17134...01e 3 1
AnonymBruker Skrevet 27. april #4 Skrevet 27. april Jeg hadde vært borte leeenge før det hadde gått 5mnd. Oftest hatt sex på første eller andre date, går det lang tid så ser jeg ikke på hun som interessert nok. Mann Anonymkode: b471a...be3 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. april #5 Skrevet 27. april Når vi begge har lyst. M 38 Anonymkode: fac9b...3eb 3 1
AnonymBruker Skrevet 27. april #6 Skrevet 27. april Når det føles riktig. Alt fra 1-4. date. Blitt forhold med de jeg ville Anonymkode: dfe40...8f5
AnonymBruker Skrevet 27. april #7 Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg var heldigvis singel for litt over 20 år siden. Da var det ikke uvanlig at menn ventet en stund når de var,seriøst interessert i en kvinne. Likevel, 5 måneder begynner å bli vel lenge. Noen spesiell årsak til at du ikke klarer å gå videre? JEG hadde gitt det opp om jeg etter 5 måneder fremdeles ikke klarte å ha sex med mannen jeg datet. 2- 3 måneder maks for det. Anonymkode: 9197c...6c0 jeg opplevde å bli ''brukt og kastet'' etter å ha sex relativt tidlig. Anonymkode: fe9f1...0fb 2
AnonymBruker Skrevet 27. april #8 Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): jeg opplevde å bli ''brukt og kastet'' etter å ha sex relativt tidlig. Anonymkode: fe9f1...0fb Da var det vel dårlig match seksuelt mellom dere da Anonymkode: fac9b...3eb 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. april #9 Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Da var det vel dårlig match seksuelt mellom dere da Anonymkode: fac9b...3eb ok Anonymkode: fe9f1...0fb
AnonymBruker Skrevet 27. april #10 Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): jeg opplevde å bli ''brukt og kastet'' etter å ha sex relativt tidlig. Anonymkode: fe9f1...0fb Om du aldri har annet enn sex du selv ønsker blir du ikke brukt. Verken å ha sex eller å ikke ha sex er noen garanti for forhold. Man skal passe sammen på svært mange måter. Selvfølgelig vondt å bli dumpet/avvist, men det er også det eneste rette dersom det ikke er gjensidig ønske om forhold. Vent selvfølgelig med sex til DU ønsker det, men du bør ikke gjøre det å ha sex eller ikke til fasiten på noe, for det er det ikke. Er det riktig for begge kan det bli forhold etter tiltenkt ons, og er det ikke riktig for begge blir det ikke dere uansett. Om du så venter 5 år. Jeg har vært gift i 20 år, og fremdeles finnes ingen garanti for livet ut. Anonymkode: 9197c...6c0 2 3
AnonymBruker Skrevet 27. april #11 Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Og etter hvor lang tid uten sex hadde du gitt opp, som mann? Jeg er kvinne og har datet en i 5 måneder nå, og fortsatt ikke tatt det steget. Hadde du gitt meg opp? Anonymkode: fe9f1...0fb Ikke hvis du er jomfru. Anonymkode: 2c418...e72 1
AnonymBruker Skrevet 27. april #12 Skrevet 27. april Når det føles rett ut, at kjemien og spenningen er der. Oftest merket dette ved date 3-5. Nå Høres det ut som jeg multidater, noe som ikke er tilfelle. Må føle meg rimelig trygg på at jeg ikke blir brukt. Mann Anonymkode: dbdbf...41c
AnonymBruker Skrevet 27. april #13 Skrevet 27. april Jeg kan begynne å prøve meg etter 3-4 dates, men liker at hun holder litt igjen. Hvis det føles for lett for meg, så er det sikkert også lett for andre, tenker jeg. Foretrekker minst et par måneder. M37. Anonymkode: ec0e3...b15 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. april #14 Skrevet 27. april Jeg ville ventet til jeg er forelsket. Anonymkode: 27e3b...4a0 1 1 2
Gaia Skrevet 27. april #15 Skrevet 27. april Jeg ville ventet til jeg var skikkelig forelsket, og det vil nok ta en stund. Jeg er ikke sånn at jeg hiver meg utpå etter første date. Å skulle skrive antall; enten uke, måneder eller antall dates blir vanskelig. Man vet aldri hva som skjer. Uansett har jeg ikke sex med en mann på første date. 3
Katten.2.0 Skrevet 27. april #16 Skrevet 27. april Kan ikke huske sist jeg hadde en første date uten at det endte opp med sex på et eller annet vis. At et voksent menneske ikke vil ha sex med meg etter å ha datet i fem måneder, så tenker jeg at vi ikke er kompatible. At noen "holder igjen" i utgangspunktet gjør at de ikke er kompatible med meg. Jeg liker mennesker som har sex når de selv vil, og ikke lar andre ting styre det - og om vedkommende ikke har hatt lyst på sex i over så lang tid så er vi virkelig ikke kompatible. 7 1
AnonymBruker Skrevet 27. april #17 Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er kvinne og har datet en i 5 måneder nå, og fortsatt ikke tatt det steget. Hadde du gitt meg opp? Anonymkode: fe9f1...0fb Ja. Anonymkode: 5acf5...bd6
visp Skrevet 27. april #18 Skrevet 27. april Det er vel greit å sjekke ut om man liker hverandre i senga også... relativt raskt? 3
AnonymBruker Skrevet 27. april #19 Skrevet 27. april Jeg er kvinne, og venter ca rundt 10 dater før sex, men det varierer. Var jo en jeg falt pladask for raskt, da hadde vi sex på tredje date, og vi var sammen i 3 år. Så har jeg ventet i 3 mnd, og da datet vi ca 3 ganger i uken. Men da var jeg litt usikker på han, og det ble ikke noe forhold. Anonymkode: 39240...bf4 1
AnonymBruker Skrevet 27. april #20 Skrevet 27. april Jeg er kvinne og hvis jeg liker fyren blir det første date. Spesielt om det er lenge siden sist. Har ikke hatt problemer med det, hatt 2 langvarige forhold og begge startet med sex på første date, og de fleste vil se meg igjen. Opplever at hvis mannen liker meg spiller det ingen rolle om det er første eller tiende date. Med det sagt har jeg også opplevd menn som har antatt at jeg vil vente, egentlig var jeg bare ikke interessert. Og de har vært på lenge etterpå, så det stoppet ikke dem! Anonymkode: fa6eb...623 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå