AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:17 #21 Del Skrevet søndag kl 15:17 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Vi flyttet til enebolig med egen hage pga irriterende naboer. Har aldri angret! Anonymkode: d4d2d...40c Er enebolig med egen hage her også. Men det forstår ikke disse barna. De var egentlig ikke noe som helst med vår hage å gjøre. Anonymkode: a72f2...f26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:17 #22 Del Skrevet søndag kl 16:17 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Send Vipps krav på ny hekk til foreldrene så kanskje det blir en annen sak. har du snakket med foreldrene i det hele tatt forresten? Neste er vel litt god gammeldags oppdragelse, dra de i øra og dump de hos foreldrene og si noen alvorssord Anonymkode: ef861...54b Straffbart å dra barn i ørene!! Anonymkode: d5f3f...2c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agatha Skrevet søndag kl 16:22 #23 Del Skrevet søndag kl 16:22 AnonymBruker skrev (1 time siden): Faren ser jo at de henger på hekken og ødelegger men bryr seg ikke. Anonymkode: a72f2...f26 Har du snakket med han om at de ødelegger den? Hva den hekken faktisk kostet? Ville kvinna meg opp å ringt på for å snakka ordentlig med naboene. Det er jo på grensa til herværk. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:53 #24 Del Skrevet søndag kl 16:53 Agatha skrev (31 minutter siden): Har du snakket med han om at de ødelegger den? Hva den hekken faktisk kostet? Ville kvinna meg opp å ringt på for å snakka ordentlig med naboene. Det er jo på grensa til herværk. Jeg har ikke snakket med de, blir satt ut når far blir sint og kjefter på ungene, Anonymkode: a72f2...f26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agatha Skrevet søndag kl 18:09 #25 Del Skrevet søndag kl 18:09 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har ikke snakket med de, blir satt ut når far blir sint og kjefter på ungene, Anonymkode: a72f2...f26 Ta deg et glass vin og ring på😅 så tørr du gjennomføre😎 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:11 #26 Del Skrevet søndag kl 18:11 AnonymBruker skrev (1 time siden): Straffbart å dra barn i ørene!! Anonymkode: d5f3f...2c4 Ironi? Hørt om det? Anonymkode: ef861...54b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snillOnkel Skrevet søndag kl 18:17 #27 Del Skrevet søndag kl 18:17 Hadde tatt på meg headset og ignorert ungene og lekene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:33 #28 Del Skrevet søndag kl 18:33 Skjønner det er frustrerende. Men synes ikke du har fått så gode råd. For det første har du jo ikke giddet å ringe på og snakke ordentlig med foreldre. Slik jeg forstår det har du bare ropt litt tilbake så de skal høre deg. For det andre høres det jo ut som foreldrene ikke er så gode oppdragene. Og barna trenger ikke trusler om leker som forsvinner. De trenger at du møter de på en annen måte. Tenk på din egen frustrasjon i møte med foreldrene deres. Hva tror du barna er vandt med? Du har jo oppdratt barn selv, hvordan ville du snakket til de om de oppførte seg slik? Anonymkode: 227ec...b43 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:02 #29 Del Skrevet søndag kl 19:02 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Skjønner det er frustrerende. Men synes ikke du har fått så gode råd. For det første har du jo ikke giddet å ringe på og snakke ordentlig med foreldre. Slik jeg forstår det har du bare ropt litt tilbake så de skal høre deg. For det andre høres det jo ut som foreldrene ikke er så gode oppdragene. Og barna trenger ikke trusler om leker som forsvinner. De trenger at du møter de på en annen måte. Tenk på din egen frustrasjon i møte med foreldrene deres. Hva tror du barna er vandt med? Du har jo oppdratt barn selv, hvordan ville du snakket til de om de oppførte seg slik? Anonymkode: 227ec...b43 Er ikke så lett å snakke med foreldrene, de er jo aldri ute. De slipper ut barna kl 07.00 og de er ute hele dagen, går inn å spiser middag også ute igjen. Selv mine egne barn reagerer på at de er ute 20.30 på søndag. Foreldrene gjør en ræva jobb. Jeg og min mann ønsker ikke konflikter så vi har prøvd å ikke overdrive med å ta en prat med foreldrene. Anonymkode: a72f2...f26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:08 #30 Del Skrevet søndag kl 19:08 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er ikke så lett å snakke med foreldrene, de er jo aldri ute. De slipper ut barna kl 07.00 og de er ute hele dagen, går inn å spiser middag også ute igjen. Selv mine egne barn reagerer på at de er ute 20.30 på søndag. Foreldrene gjør en ræva jobb. Jeg og min mann ønsker ikke konflikter så vi har prøvd å ikke overdrive med å ta en prat med foreldrene. Anonymkode: a72f2...f26 Kan du ikke ringe på døra? Anonymkode: 40547...72c 5 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:40 #31 Del Skrevet søndag kl 19:40 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Kan du ikke ringe på døra? Anonymkode: 40547...72c Joda, det er prøvd. De har ingen ringeklokke og jeg har banket på døren flere ganger. Men de åpner ikke Anonymkode: a72f2...f26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:01 #32 Del Skrevet søndag kl 20:01 Ligner veldig på et naboforhold jeg hadde for mange år siden. Jeg sa i fra flere ganger. Å alle gjester jeg hadde på besøk gjorde det også. De solgte og flytta😀 Bare syng ut Anonymkode: 9cb10...f9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:39 #33 Del Skrevet søndag kl 20:39 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er ikke så lett å snakke med foreldrene, de er jo aldri ute. De slipper ut barna kl 07.00 og de er ute hele dagen, går inn å spiser middag også ute igjen. Selv mine egne barn reagerer på at de er ute 20.30 på søndag. Foreldrene gjør en ræva jobb. Jeg og min mann ønsker ikke konflikter så vi har prøvd å ikke overdrive med å ta en prat med foreldrene. Anonymkode: a72f2...f26 Dette gir jo ikke mening, hvis barna er så alene bør du jo kontakte barnevernet. Hvis problemet er at du er konfliktsky må du endre deg selv. Anonymkode: 227ec...b43 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:52 #34 Del Skrevet søndag kl 20:52 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Foreldrene er aldri ute. De kan henge ute fra morgen til kveld. Ta av metall stang fra trampolinen og løpe rundt med. Jeg har ikke snakket med foreldrene men sakt høyt flere ganger: ikke gjør det er du snill, det er farlig, ikke ødelegg. Men ingen av de to kommer ut. Faren spiller utrolig overbeskyttende og kommer ut når han hører oss og skal sjekke om ungene ikke er for varm på nakken. Vi kan ikke grille eller sitte i verandaen mer enn 10-15 min før vi får nok. Barna syntes det er så slitsom. Anonymkode: a72f2...f26 Ring på døra og snakk med foreldrene og fortell at det har blitt så ille at dere føler dere terrorisert i deres eget hjem og at du vil ringe politiet, hvis det ikke tar slutt. Anonymkode: 79df4...3d0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:01 #35 Del Skrevet søndag kl 21:01 Hadde blitt rasende, de ungene hadde blitt satt på plass, og lekene hadde jeg tatt og satt i kjelleren. Unger tåler at folk blir sinte og viser sinne, men foreldrene tåler nok ikke at andre tar fatt ungene deres, noe jeg forøvrig ikke bryr meg. Kan ikke foreldrene oppdra ungene sine så får andre gjøre det. Anonymkode: 12be8...578 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:03 #36 Del Skrevet søndag kl 21:03 Ta med en campingstol og termos og sett deg utenfor inngangsdøra til de går ut, får ikke ungått deg for alltid. Eller kontakt barneværnet og si du har to nabobarn som ikke har tilsyn fra morgen til kveld, fortell også at du mistenker omsorgssvikt da barna driver med hærverk for å få ut all sin frustrasjon. Foreldrene åpner ikke opp døra… legg også til at de virker forsømt Anonymkode: 32bb7...053 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 04:35 #37 Del Skrevet i går, 04:35 Her bør jo barnevernet inn. Ungene virker sultne på oppmerksomhet fra voksne. Ute hele dagen og blir kjeftet på ellers? Stakkars!! Anonymkode: 9db8a...8da 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #38 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ta med en campingstol og termos og sett deg utenfor inngangsdøra til de går ut, får ikke ungått deg for alltid. Eller kontakt barneværnet og si du har to nabobarn som ikke har tilsyn fra morgen til kveld, fortell også at du mistenker omsorgssvikt da barna driver med hærverk for å få ut all sin frustrasjon. Foreldrene åpner ikke opp døra… legg også til at de virker forsømt Anonymkode: 32bb7...053 Jeg har sendt inn bekymringsmelding til barnevernet. Dette gjorde jeg i fjor sommer, men det ble ikke no forandring. Jeg har tenkt at jeg legger et brev i postkassen deres hvis det ikke tar slutt nå. Anonymkode: a72f2...f26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #39 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Her bør jo barnevernet inn. Ungene virker sultne på oppmerksomhet fra voksne. Ute hele dagen og blir kjeftet på ellers? Stakkars!! Anonymkode: 9db8a...8da Dette! Jeg hadde tatt en telefon til barnevernet og drøftet familien med dem! Det høres ut som om både barn og foreldre trenger hjelp og ikke minst så trenger de to voksne veiledning og sikkert et COS-kurs også! Anonymkode: af61a...5a8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #40 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Dette! Jeg hadde tatt en telefon til barnevernet og drøftet familien med dem! Det høres ut som om både barn og foreldre trenger hjelp og ikke minst så trenger de to voksne veiledning og sikkert et COS-kurs også! Anonymkode: af61a...5a8 Jeg har ikke lyst til å stå frem med navn. Vi bor i et veldig lite området der alle kjenner hverandre. Derfor sendte jeg brev i første omgang Anonymkode: a72f2...f26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå