AnonymBruker Skrevet 27. april #1 Skrevet 27. april Helt ærlig så vet jeg ikke hvor jeg skal begynne. Har lastet ned tinder og hingr og brukt de no i et par måneder. Men ingenting. Fått likes stort sett fra falske profiler. Meldt meg inn på hobbykurser, men damene der virket ikke så interessert å bli bedre kjent. Følte de ville bare gå på kurset for den grunnen bare. Begynner å miste håp og alderen min hjelper ikke på heller. Blir snart 45 år. Er egentlig sosial og trener 3 ganger i uken for å holde meg fit. Ikke bodybuilder, men kanskje litt muskuløs? Men det er bare hvordan samfunnet har utviklet seg og det blitt så vanskelig å komme i kontakt med noen. Spesielt en mann som meg som levde i en helt annen tid enn nå. Anonymkode: 3bb3a...a12 1
AnonymBruker Skrevet 28. april #2 Skrevet 28. april Ut å treff folk. Livet er ikke over når man er 45 år. Det øker mulighetene å komme seg ut ofte! Anonymkode: 72d1d...1b1 3
AnonymBruker Skrevet 28. april #3 Skrevet 28. april Jeg er kvinne på 47 år, og har vært singel i 8 år nå, og flertallet av mine venninner er i samme situasjon. Så jeg tror det har blitt vanskeligere for alle å finne noen. Anonymkode: bc872...2c6 4 1
Mardina Skrevet 28. april #4 Skrevet 28. april Selvfølgelig er det ikke forsent.... Jeg er også 45 og dater en superfin og herlig mann, som jeg ser for meg en fin framtid med 🥰 Han er attpåtil yngre enn meg(snart 40), men det gjør meg absolutt ingenting 😊 Fordi han har de kvalitetene jeg ser etter i en mann ❤️ 1 2
snillOnkel Skrevet 28. april #5 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (21 timer siden): Helt ærlig så vet jeg ikke hvor jeg skal begynne. Har lastet ned tinder og hingr og brukt de no i et par måneder. Men ingenting. Fått likes stort sett fra falske profiler. Meldt meg inn på hobbykurser, men damene der virket ikke så interessert å bli bedre kjent. Følte de ville bare gå på kurset for den grunnen bare. Begynner å miste håp og alderen min hjelper ikke på heller. Blir snart 45 år. Er egentlig sosial og trener 3 ganger i uken for å holde meg fit. Ikke bodybuilder, men kanskje litt muskuløs? Men det er bare hvordan samfunnet har utviklet seg og det blitt så vanskelig å komme i kontakt med noen. Spesielt en mann som meg som levde i en helt annen tid enn nå. Anonymkode: 3bb3a...a12 Du gjør mye riktig. Hva med å flytte eller skifte jobb?
AnonymBruker Skrevet 28. april #6 Skrevet 28. april Hvis du er 45 så er du vel strengt tatt millenial? Ikke så relevant, men håper det ordner seg uansett! Anonymkode: ef105...c63 3 1
Fjellmannover190 Skrevet 28. april #7 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis du er 45 så er du vel strengt tatt millenial? Ikke så relevant, men håper det ordner seg uansett! Anonymkode: ef105...c63 Hva slags generasjon du tilhører er nok mer knyttet til dine verdier og oppvekst, og hvilken generasjon du identifiserer deg med, og ikke direkte knyttet til året du er født. Men tilbake til TS sitt spørsmål, så trenger du selvtillit for å lykkes i dagens sjekkemarked. Tren på å prat med folk, legg bort at du absolutt skal sjekke opp alle du møter, og bare lev livet og være hyggelig. Da tror jeg livet blir bedre også tror jeg du lettere finner noen 1
Gjest Nådeløs Skrevet 28. april #8 Skrevet 28. april Dater ikke og leter ikke etter denne såkalte kjærligheten, men har observert at menn og kvinner i alt fra alderen 18 år til pensjonistalder sliter med å finne partner. Så dette har ikke noe med alderen din å gjøre.
Gratis Skrevet 28. april #9 Skrevet 28. april Det finnes jo en drøss med andre datingapper, du får legge noen kroner i det å gå bredt ut en periode. Fint å øve seg uansett 😉
AnonymBruker Skrevet 28. april #10 Skrevet 28. april Fjellmannover190 skrev (39 minutter siden): Hva slags generasjon du tilhører er nok mer knyttet til dine verdier og oppvekst, og hvilken generasjon du identifiserer deg med, og ikke direkte knyttet til året du er født Eh.. Nei. https://no.m.wikipedia.org/wiki/Generasjon_X Både genX, Millennials og genZ er knyttet til årstall. Til TS. Det er også diskutert i en annen tråd at enkelte eller mange menn gir opp håpet om et seriøst forhold i den alderen. Dels fordi det er så få seriøse damer (de er enten kresne på status eller bare ute etter useriøse moro) og dels fordi man har så mye historie og bagasje som man ikke har opparbeidet felles og dermed ikke noe felles plattform og forståelse. Der virker håpløst, synes jeg. M50+ (faktisk genX) Anonymkode: 354ab...8ee 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. april #11 Skrevet 29. april Ser ingen grunn til å ha en mann, rett og slett. Utroskap, rydder ikke etter seg, tar seg ikke til til eller holder ikke avtale, en eller annen mor som føler for å ha kontroll på barnas far, unger her og der som ikke har valgt noe bonusmor. Det er så mange ting som jeg ikke ønsker å ha inn i mitt rolige liv. Anonymkode: 97d7a...f79 1
AnonymBruker Skrevet 29. april #12 Skrevet 29. april Medgenerasjons-X (M52) her, og som 2 år som singel, så kan jeg være enig med deg i at det var vanskeligere å finne noen enn da vi var unge, men det har nok vel så mye med alderen som med tiden vi lever i, å gjøre. Klart det er mange koder og fallgruver og overraskelser, men ikke gi opp riktig enda. Ta det som en utfordring. Det hjelper ikke å deppe over at ting ikke var som man trodde, eller var vant til. Selv om det kan være deprimerende til tider, så må man jo møte den nye virkeligheten med åpenhet og nysgjerrighet. Hvis ikke det funker etter noen år, så får man heller ta nederlaget da. Det finnes jo andre datingsider en Tinder som kanskje ikke er så overfladiske. Men hvis du ikke får matcher, så er det nok noe med profilen din som ikke fenger. Egentlig er jeg ganske sjokkert over hvordan folk velger å fremstå. Få noen venner til å ta noen gode bilder av deg i situasjoner der du føler deg hjemme, så kommer det nok til å skje mer. Det å finne seg noen er en stor ting, så legg inn litt innsats. Det er en klisje, men jobb med deg selv. Jeg har møtt kvinner som jeg har dratt på date med på kurs jeg har gått på. Men selv om jeg tenkte at det kunne være hyggelig treffe noen, så var det kurs som jeg hadde genuin interesse av å gå på og lære mer om. Det er lettere å spørre noen om de vil treffes utenfor kurset hvis du har hatt et par Når det gjelder det sosiale spillet rundt dating, så synes jeg også at det er forvirrende. Men snakk om det med venner. Spør kvinnelige venner om råd, hvis du ikke har kvinnevenner har du kanskje noen venner med kjærester eller koner som du kan spørre. Det er jo flaut å kaste seg ut i noe sånt, men selv om det å snakke med kvinner og finne ut hvordan man skal få dater og oppføre seg på dater er noe man tenker man skulle kunne av seg selv, så må det litt forberedelser og trening til. Anonymkode: 691f8...a88
AnonymBruker Skrevet 29. april #13 Skrevet 29. april Jeg er kvinne og like gammel som deg TS, og jeg må ærlig innrømme at sjansen for at jeg velger en mann fremfor singellivet er tilnærmet null. Da skal du virkelig være et eksepsjonelt menneske som gjør livet mitt så mye bedre at jeg ikke klarer tanken på å leve uten deg. Og det er ikke fordi jeg er en bitter gammel kjerring, det er jeg absolutt ikke, men det er rett og slett ingenting en mann kan tilføre livet mitt som gjør det bedre. Anonymkode: 889b6...398 4 1
AnonymBruker Skrevet 30. april #14 Skrevet 30. april Jeg er noen år eldre enn deg og har erfart at pga menns behov for å sveipe videre selv om man har vært på date med noen man liker, ødelegger hele greia. De tenker vel at det alltids kan dukke opp noen bedre som vil ha de. Så de fortsetter og fortsetter. Jeg var borte fra appene i 8 måneder (var i et forhold) og når jeg kom tilbake var det akkurat de samme mennene som var der. De gir for lite og tror liksom de kan få noe bedre. Så ender de opp alene fordi vi orker ikke flere skuffelser. Anonymkode: bc0b1...b3d 1 3
AnonymBruker Skrevet 30. april #15 Skrevet 30. april Det har nok alltid vært noen som endte opp alene. Man bare hørte ikke så mye om de pga internett. Anonymkode: 3d6eb...3c5 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå