AnonymBruker Skrevet 27. april #1 Skrevet 27. april det er meg. Verdens verste kombinasjon. Noen råd? Anonymkode: d9721...da5 1
AnonymBruker Skrevet 27. april #2 Skrevet 27. april Hvis du vil ha gode svar, bør du forelle litt om hvordan det påvirker deg og livet ditt, og hvorfor det er "verdens verste kombinasjon". Anonymkode: a5058...6c8
AnonymBruker Skrevet 27. april #3 Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis du vil ha gode svar, bør du forelle litt om hvordan det påvirker deg og livet ditt, og hvorfor det er "verdens verste kombinasjon". Anonymkode: a5058...6c8 Jeg får ikke venner, folk tror jeg er uintressert i vennskap, så jeg blir aldri bedt på noe, eller invitert noen steder. Inggen kontakter meg. Anonymkode: d9721...da5
AnonymBruker Skrevet 27. april #4 Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg får ikke venner, folk tror jeg er uintressert i vennskap, så jeg blir aldri bedt på noe, eller invitert noen steder. Inggen kontakter meg. Anonymkode: d9721...da5 Det høres jo kjipt ut. Jeg tror det er viktig at du utfordrer deg selv ved å ta kontakt med andre, og vise interesse og ta initiativ - det nytter ikke å sitte og vente på at andre kontakter deg. Du har mulighet til å påvirke dette. Anonymkode: a5058...6c8 2
AnonymBruker Skrevet 27. april #5 Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det høres jo kjipt ut. Jeg tror det er viktig at du utfordrer deg selv ved å ta kontakt med andre, og vise interesse og ta initiativ - det nytter ikke å sitte og vente på at andre kontakter deg. Du har mulighet til å påvirke dette. Anonymkode: a5058...6c8 Jeg er redd for å dumme meg ut, redd for at de syns jeg er rar. Anonymkode: d9721...da5
AnonymBruker Skrevet 27. april #6 Skrevet 27. april Alle er rare! Det er jo det som er så arti med folk 😊 Jobber du? Anonymkode: 8334d...c2d 1
AnonymBruker Skrevet 27. april #7 Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er redd for å dumme meg ut, redd for at de syns jeg er rar. Anonymkode: d9721...da5 Det er dette du må utfordre deg selv på og jobb med. Anonymkode: a5058...6c8
Real Virtuality Skrevet 27. april #8 Skrevet 27. april Er ikke innadvendt, sjenert og introvert synonymer? Kanskje du har noen andre egenskaper også, som du kan utnytte for å bli kjent med likesinnede gjennom skole, jobb, fritidsaktiviteter e.l.?
AnonymBruker Skrevet 27. april #9 Skrevet 27. april Real Virtuality skrev (Akkurat nå): Er ikke innadvendt, sjenert og introvert synonymer? Kanskje du har noen andre egenskaper også, som du kan utnytte for å bli kjent med likesinnede gjennom skole, jobb, fritidsaktiviteter e.l.? Ikke synonymer, men det er noe overlapp. Anonymkode: a5058...6c8 3
lille_fiol Skrevet 27. april #10 Skrevet 27. april Anbefaler deg å lese denne, den hjalp meg å akseptere min introverte side: https://www.ark.no/produkt/boker/hobbyboker-og-fritid/stille-9788253037301?gad_source=1&gbraid=0AAAAAD22RQFI9OH_74mp3BHZ1wGlGpDyl&gclid=CjwKCAjwq7fABhB2EiwAwk-YbP4h5KzOgP0X6_GOXez0yXdTWs824QpXYi9HUt5wET7RTBQWnkP_XxoCdZgQAvD_BwE
AnonymBruker Skrevet 27. april #11 Skrevet 27. april Real Virtuality skrev (2 timer siden): Er ikke innadvendt, sjenert og introvert synonymer? Introvert -> Ekstrovert Innadvendt -> Utadvendt Introvert og innadvendt må være en jævlig kombinasjon. Jeg er introvert og utadvendt. Anonymkode: 5e729...7af
Real Virtuality Skrevet 27. april #12 Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Introvert -> Ekstrovert Innadvendt -> Utadvendt Introvert og innadvendt må være en jævlig kombinasjon. Jeg er introvert og utadvendt. Anonymkode: 5e729...7af Introvert er det samme som innadvendt. Ekstrovert er det samme som utadvendt. https://no.wikipedia.org/wiki/Introversjon_og_ekstroversjon 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. april #13 Skrevet 27. april Jeg er også innadvendt, introvert og sjenert, men har jobbet mye med meg selv og er alltid blid, interessert og imøtekommende når jeg møter nye folk. Det gjør underverker. Jobb med fremtoningen din, så blir det kanskje lettere å skaffe nye venner for deg også. Anonymkode: 16eaa...f2e 2
Myrmica Skrevet 28. april #14 Skrevet 28. april Real Virtuality skrev (21 timer siden): Er ikke innadvendt, sjenert og introvert synonymer? Jeg er veldig introvert, trives godt i eget selskap og blir veldig sliten av mye sosialisering over tid. Jeg er ikke naturlig utadvent, men klarer fint å være utadvent likevel på jobb og i sosiale situasjoner - så mange tror nok at jeg ikke er så introvert som jeg faktisk er. Jeg er overhodet ikke sjenert, har ingen problemer med å ta kontakt eller prate med folk. Jeg har bare ikke noe særlig behov for det 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå