AnonymBruker Skrevet 27. april #1 Skrevet 27. april Jeg ønsker også at noen trekker et kort for meg? Jeg skal ikke si hva det gjelder, for jeg ønsker å bare en pekepinn. Noen? Anonymkode: 8c4f7...9f5
AnonymBruker Skrevet 10. mai #3 Skrevet 10. mai Genrellt: Du har følt behov for hvile, restitusjon og tilbaketrekning. Det kan indikere at du har vært gjennom en stressende periode og trengte tid til å lade batteriene. Det kan også bety å ta en pause fra en vanskelig situasjon for å få et klarere perspektiv. Du har kommet deg gjennom dette og føler nå tilfredshet, lykke og oppfyllelse av ønsker. Det kan indikere at du er fornøyd med livet ditt og føler deg takknemlig for det du har. Det kan også bety at du er i ferd med å oppnå et viktig mål eller ønske. Men du har fortsatt mål du ønsker å nå. Det krever tålmodighet, hardt arbeid og langsiktig planlegging. Det kan indikere at du har investert tid og krefter i noe som vil gi resultater i fremtiden. Det er viktig å fortsette å jobbe mot målene dine og stole på at innsatsen din vil lønne seg. Samlet sett tyder disse kortene på at du er i en periode med restitusjon og refleksjon, men at du også har mye å være takknemlig for. Det er viktig å fortsette å jobbe mot målene dine og stole på at innsatsen din vil gi resultater i fremtiden. Vær tålmodig og nyt prosessen! Anonymkode: 6d124...050
AnonymBruker Skrevet 10. mai #4 Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Genrellt: Du har følt behov for hvile, restitusjon og tilbaketrekning. Det kan indikere at du har vært gjennom en stressende periode og trengte tid til å lade batteriene. Det kan også bety å ta en pause fra en vanskelig situasjon for å få et klarere perspektiv. Du har kommet deg gjennom dette og føler nå tilfredshet, lykke og oppfyllelse av ønsker. Det kan indikere at du er fornøyd med livet ditt og føler deg takknemlig for det du har. Det kan også bety at du er i ferd med å oppnå et viktig mål eller ønske. Men du har fortsatt mål du ønsker å nå. Det krever tålmodighet, hardt arbeid og langsiktig planlegging. Det kan indikere at du har investert tid og krefter i noe som vil gi resultater i fremtiden. Det er viktig å fortsette å jobbe mot målene dine og stole på at innsatsen din vil lønne seg. Samlet sett tyder disse kortene på at du er i en periode med restitusjon og refleksjon, men at du også har mye å være takknemlig for. Det er viktig å fortsette å jobbe mot målene dine og stole på at innsatsen din vil gi resultater i fremtiden. Vær tålmodig og nyt prosessen! Anonymkode: 6d124...050 Er dette fra ai? Anonymkode: d75e0...603
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå