AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:07 #1 Del Skrevet søndag kl 12:07 Kan noen av dere som har intuitive evner og som legger kort hjelpe meg med å lese litt rundt et spørsmål jeg har? Jeg spør dere som driver litt med dette, og ikke den personen som pleier å svare folk her inne ved trekke kort på nett. Kort på nett klarer jeg å trekke selv😉 Spørsmålet mitt: Kommer den nye helseutfordringen jeg har hatt gjennom vinteren til å bli bra igjen utover våren? Eller er dette et problem som trenger mer utredning og helsehjelp for å bli bra igjen? Anonymkode: 1ec8d...dc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:10 #2 Del Skrevet søndag kl 12:10 Seriøse tarotlesere svarer ikke på helserelaterte spørsmål, ta det opp med legene dine. Lykke til Anonymkode: d6231...b39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:15 #3 Del Skrevet søndag kl 12:15 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Seriøse tarotlesere svarer ikke på helserelaterte spørsmål, ta det opp med legene dine. Lykke til Anonymkode: d6231...b39 Jeg har selvsagt tatt det opp med legen, og har vært til utredning, men de finner ikke årsak til plagene. Prøver nå en medisin, men det er et skudd i blinde, for de vet ikke om det er den tilstanden jeg har, som medisinen skal hjelpe for. Jeg spør ikke etter diagnose her, jeg spør bare om det ser ut som det vil bli snarlig bedring (som det vil bli hvis medisinen hjelper) eller om jeg må belage meg på at dette vil ta tid og enda mer utregninger. Så ingen spørsmål om diagnose. Anonymkode: 1ec8d...dc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:22 #4 Del Skrevet søndag kl 12:22 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har selvsagt tatt det opp med legen, og har vært til utredning, men de finner ikke årsak til plagene. Prøver nå en medisin, men det er et skudd i blinde, for de vet ikke om det er den tilstanden jeg har, som medisinen skal hjelpe for. Jeg spør ikke etter diagnose her, jeg spør bare om det ser ut som det vil bli snarlig bedring (som det vil bli hvis medisinen hjelper) eller om jeg må belage meg på at dette vil ta tid og enda mer utregninger. Så ingen spørsmål om diagnose. Anonymkode: 1ec8d...dc0 Helserelatert, sa jeg. Anonymkode: d6231...b39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:32 #5 Del Skrevet søndag kl 12:32 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Helserelatert, sa jeg. Anonymkode: d6231...b39 Det er ikke lov å sette diagnose, men det er lov å svare på det jeg spør om. Du trenger ikke svare, men jeg håper noen andre har lyst❤️ Anonymkode: 1ec8d...dc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet søndag kl 19:10 #6 Del Skrevet søndag kl 19:10 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er ikke lov å sette diagnose, men det er lov å svare på det jeg spør om. Du trenger ikke svare, men jeg håper noen andre har lyst❤️ Anonymkode: 1ec8d...dc0 Det er ikke det skjønner du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:15 #7 Del Skrevet søndag kl 22:15 Lawyam skrev (3 timer siden): Det er ikke det skjønner du! Du trenger ikke rope! Anonymkode: 1ec8d...dc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå