Gjest Løvefot Skrevet 14. mars 2006 #1 Skrevet 14. mars 2006 http://www.fertilityfriend.com/home/12361b Hva tror dere så langt? Hva med dipen på dag 19 blant annet? Takk for hjelpen!
Malama Skrevet 14. mars 2006 #2 Skrevet 14. mars 2006 Tempen var ikke engang under coverline, så det skal du ikke bekymre deg for i det hele tatt. Det kan være tilfeldig, det kan være en grunn (at du var tett i nesen (pusta gjennom munnen, om du temper i munnen betyr det noe) eller våkna for tidelig, var våken uten å tenke over det et par timer før temping, iskaldt soverom (derav også iskaldt trmometer som kan gi lavere temp?). som sagt, kan også være tilfeldig og ikke noe å bekymre seg for. Generelt er det ikke så innmari mye mer å si om denne enn at den ser fin og normal ut. Ettersom du ikke viser hveken sekret eller sex, så er det helt umulig å si så mye mer. Den viser at du har hatt EL. That's it. Men noe mer KAN den jo heller ikke vise så tidelig i syklusen da. Den ser rett og slett helt normal ut. Ikke noe å bekymre seg for.
Gjest Løvefot Skrevet 14. mars 2006 #3 Skrevet 14. mars 2006 Hei, meg igjen! Jeg viser sex på kurven min, men det var rart det ikke kom med her. Sex på dag 14 blant annet SIkkert noe med hvordan jeg har satt opp siden eller noe sånn... Takk igjen
Gjest Løvefot Skrevet 17. mars 2006 #4 Skrevet 17. mars 2006 Jeg løfter denne litt opp jeg Tar gjerne imot synspunkter...
Malama Skrevet 17. mars 2006 #5 Skrevet 17. mars 2006 Selv om du REGISTRERER sex på FF, så VISER du det ikke til oss andre med mindre du på "home pag setup" eller hva det heter krysser av for at de skal publiseres. Derfor ser vi ikke det. Forøvrig ser fortsatt grafen din helt grei ut. Dersom du hadde registrert sekret hadde det vært lettere å vite om den EL-dagen du har er rett eller ei (siden du i en annen tråd skriver at FF flyttet den, denne du har nå er det du selv som har satt) så stort mer er det egentlig ikke å si. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå