AnonymBruker Skrevet 27. april #1 Skrevet 27. april Hva er grunnen til at introverte ikke klarer smaltalk? Anonymkode: 92b44...fb5
AnonymBruker Skrevet 27. april #2 Skrevet 27. april Selvfølgelig klarer man smalltalk selv om man er introvert. Anonymkode: 1d1a0...aee 8 2
AnonymBruker Skrevet 27. april #3 Skrevet 27. april Hva får deg til å tro at det er en sannhet? Jeg er introvert og fikser smalltalk helt fint, men det gir meg absolutt ingen ting, derimot stjeler det energi. Jeg unngår det derfor om jeg kan. Anonymkode: b327d...c76 13 4
AnonymBruker Skrevet 27. april #4 Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Hva får deg til å tro at det er en sannhet? Jeg er introvert og fikser smalltalk helt fint, men det gir meg absolutt ingen ting, derimot stjeler det energi. Jeg unngår det derfor om jeg kan. Anonymkode: b327d...c76 Jeg er introvert, og klarer ikke smaltalk. Anonymkode: 92b44...fb5 2 1
Meowmere Skrevet 27. april #5 Skrevet 27. april Jegcer introvert og klarer smalltalk. Det er bare utrolig kjedelig. 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. april #6 Skrevet 27. april Man klager det, men får ingenting ut av det, så da gidder man ikke. Smalltalk er det mest intetsigende som finnes. Anonymkode: 7489c...0cb 3 1
AnonymBruker Skrevet 27. april #7 Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg er introvert, og klarer ikke smaltalk. Anonymkode: 92b44...fb5 Det er fortsatt ingen sannhet at introverte ikke klarer smalltalk Anonymkode: b327d...c76 4
Ludovica- Skrevet 27. april #8 Skrevet 27. april Jeg klarer det fint, er ganske utadvendt. Men syns ofte smalltalk er kjedelig og tar bare energi. Noen ganger fordi jeg sliter med å finne det folk snakker om interessant. 1
AnonymBruker Skrevet 27. april #10 Skrevet 27. april Jeg klarer ikke komme på noe å snakke om . Anonymkode: c887c...289 1
AnonymBruker Skrevet 27. april #11 Skrevet 27. april Det gjør de jo som oftest? Autister klarer ofte ikke smalltalk. Det er noe annet. Anonymkode: 9f8f8...57d
AnonymBruker Skrevet 27. april #12 Skrevet 27. april Meowmere skrev (6 minutter siden): Jegcer introvert og klarer smalltalk. Det er bare utrolig kjedelig. Samme her. Anonymkode: 19f11...b55
Phoenix Heart Skrevet 27. april #13 Skrevet 27. april Jeg er introvert , men jeg klarer smaltalk, det eneste er at jeg syns det er kjedelig, det gir meg ingenting og det tapper meg for energi. 2
AnonymBruker Skrevet 27. april #14 Skrevet 27. april For min del: Information overload. Anonymkode: 42baf...d00
AnonymBruker Skrevet 27. april #15 Skrevet 27. april Jeg er introvert. Men jeg klarer smalltalk med de aller fleste. Ingen problemer det. En introvert betyr jo at jeg henter energien min når jeg er alene. Har jo ingenting med om man ikke kan snakke med folk eller ikke. Anonymkode: 1785c...efb 1
Daria Skrevet 27. april #16 Skrevet 27. april Først og fremst - introvert og innadvendt er ikke det samme. Man kan være utadvendt og hypersosial og likevel være introvert. Smalltalk er langt på vei en treningssak. Jeg - innadvendt, i en alder av 40+ fortsatt litt sjenert og mer sosialt usikker enn jeg vil være ved - har blitt bedre på det med årene, fordi jeg bevisst har gått inn for det, presset meg selv til å snakke mer i sosiale situasjoner og ta initiativ heller enn å vente på at andre skal snakke til meg (eller sette meg i et hjørne med en bok, som er det jeg egentlig vil). Smalltalk er ikke, som enkelte veldig kontaktsøkende, veldig sosiale mennesker ser ut til å tro, å snakke mest mulig og stille flest mulig spørsmål på kortest mulig tid. Det er ikke nødvendigvis den som snakker mest som er best på smalltalk i andres øyne. 3 4
AnonymBruker Skrevet 27. april #17 Skrevet 27. april Liker ikke smaltalk, men klarer det med de fleste Anonymkode: 58032...06e
AnonymBruker Skrevet 27. april #18 Skrevet 27. april Hva er definisjonen deres av « klarer» ? jeg er enig med ts. Ikke fordi jeg ikke får til og snakke, men det gir meg ingenting, tapper meg for energi, tar for mye av mine sosiale batterier. Derfor kan jeg si « jeg klarer ikke small talk « , men åpenbart en annen definisjon av hva det betyr enn de fleste i kommentarfeltet her. Anonymkode: a0341...6b2
AnonymBruker Skrevet 27. april #19 Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva er definisjonen deres av « klarer» ? jeg er enig med ts. Ikke fordi jeg ikke får til og snakke, men det gir meg ingenting, tapper meg for energi, tar for mye av mine sosiale batterier. Derfor kan jeg si « jeg klarer ikke small talk « , men åpenbart en annen definisjon av hva det betyr enn de fleste i kommentarfeltet her. Anonymkode: a0341...6b2 Behersker Anonymkode: b327d...c76 1
AnonymBruker Skrevet 27. april #20 Skrevet 27. april Jeg må tenke over hva som er interresant å si og det tar jo for lang tid... Synes det er uinteressant og poengløst. Blir enten å skryte om ting eller spør om hva den andre personen har drevet med eller skal gjø men ikke alle vil snakke om det og går ikke ann å spør fremmede om hva dem har drevet med så det ender opp med å snakke om været. Hater det det er då kleint og overfladisk. Anonymkode: 3c538...71d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå