AnonymBruker Skrevet 27. april #1 Skrevet 27. april Nå begynner det å bli endel pollen i lufta, hvordan reagerer dere. Jeg generelt er mye sliten, kløe i øynene, får utslett på kroppen, tett i nesa og litt vondt i halsen, dårlig i magen og bena mine værker. Hva med deg? Anonymkode: 63bdb...0af 1
AnonymBruker Skrevet 27. april #2 Skrevet 27. april Rennende nese som starter umiddelbart etter jeg har gått ut og slutter når jeg er inne, tung i hodet, økende puls, tørre øyne og kløe på kroppen. Har prøvd en type allergimedisin men den slår meg bare helt ut så tenker å teste noen andre. Anonymkode: 56017...86c
AnonymBruker Skrevet 27. april #3 Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Rennende nese som starter umiddelbart etter jeg har gått ut og slutter når jeg er inne, tung i hodet, økende puls, tørre øyne og kløe på kroppen. Har prøvd en type allergimedisin men den slår meg bare helt ut så tenker å teste noen andre. Anonymkode: 56017...86c Opplever økende puls her å! Hvem allergimedisin tar du nå? Anonymkode: 63bdb...0af
AnonymBruker Skrevet 27. april #4 Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Opplever økende puls her å! Hvem allergimedisin tar du nå? Anonymkode: 63bdb...0af Cetirizin. Om jeg noengang skulle få søvnproblemer vet jeg hva jeg skal gå etter for å si det sånn 😅 tror Telfast og Aerius er de som gir minst trøtthet og "hangover" sånn generelt men apotekdama sa det er så individuelt også, man må bare prøve seg fram. Nei uff, pollenallergi er slitsomt 🥱 Anonymkode: 56017...86c
AnonymBruker Skrevet 27. april #5 Skrevet 27. april Merker ikke så mye nå. Starter alltid på allergimedisin i februar, så får ikke så mye plager. Litt trøttere enn vanlig, litt tett nese..Tar Aerius i alle år. Anonymkode: 071ab...46a
pluton Skrevet 27. april #6 Skrevet 27. april Mine symptomer på pollenallergi er rennende øyne, rennende nese, nyser mye, tørr i halsen og allergiutslett. Bruker Telfast som fungerer best for meg, men blir likevel noe allergisymptomer i løpet av dagen.
Queen19 Skrevet 27. april #7 Skrevet 27. april Nedsatt konsentrasjonsevne, mer trøtt, kløende og hovne øyne, tett, og kløende nese, kløe i halsen, nyser mye og tung pust. Symptomene mine varierer ut i fra hvilken pollen det er spredning av, med bjørka så sliter jeg mest med nese og hals, med gress så sliter jeg mer med øyne og hals. Går på Aerius hele året, supplerer med øyedråper og nesespray på sommerhalvåret, til tider også astmamedisin. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå