Gå til innhold

Fargesterke farger (Jotun Kalkoker/Masala etc)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har dette og vil vise bilder? 

Anonymkode: d716d...dd3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt kalkoker. Syns ikke det var en fargesterke farge, og den ga med assosiasjoner til bondefargene som var moderne på 80-90 tallet, så den ble malt over igjen.

Anonymkode: 8c309...0ae

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har hatt kalkoker. Syns ikke det var en fargesterke farge, og den ga med assosiasjoner til bondefargene som var moderne på 80-90 tallet, så den ble malt over igjen.

Anonymkode: 8c309...0ae

For meg som er vant til dusere toner så er Kalkoker fargesterk. 80-90 tallet is back ;) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Sjekk- her er det brukt masala både på vegger, dører, innredning osv https://www.instagram.com/skogveien_v2.0?igsh=aWZ2bDg4Y3o4dnN6&utm_source=qr

Anonymkode: 97c71...b3c

Takk!

Kult hus med mye farger, men bildene er tatt slik at det ikke gjengir rom/farge slik det egentlig ser ut. Jeg ønsker å se hel stue med møbler/interiør og fargen med vanlige bilder :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Takk!

Kult hus med mye farger, men bildene er tatt slik at det ikke gjengir rom/farge slik det egentlig ser ut. Jeg ønsker å se hel stue med møbler/interiør og fargen med vanlige bilder :)

Det er mine egne bilder, og det er slik fargen ser ut. Hvert bilde er justert etter hvordan fargen oppleves irl, ikke flatt eksponert slik tlf automatisk velger å ta bildene.

Masala ser ut som sennep med et slør av grått i overskyet vær, men fremstår mettet i fargen i sol. Minner veldig om 90tallets okerfarge - bare mer behagelig i skygge.  

Kalkoker er blassere, og litt kjedeligere? Dijon yellow er enda sterkere i fargen, men desto mørkere. 

Anonymkode: 97c71...b3c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...