AnonymBruker Skrevet 27. april #1 Skrevet 27. april Er det noen som har dette og vil vise bilder? Anonymkode: d716d...dd3
AnonymBruker Skrevet 27. april #2 Skrevet 27. april Sjekk- her er det brukt masala både på vegger, dører, innredning osv https://www.instagram.com/skogveien_v2.0?igsh=aWZ2bDg4Y3o4dnN6&utm_source=qr Anonymkode: 97c71...b3c
AnonymBruker Skrevet 28. april #3 Skrevet 28. april Jeg har hatt kalkoker. Syns ikke det var en fargesterke farge, og den ga med assosiasjoner til bondefargene som var moderne på 80-90 tallet, så den ble malt over igjen. Anonymkode: 8c309...0ae 1
AnonymBruker Skrevet 28. april #4 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har hatt kalkoker. Syns ikke det var en fargesterke farge, og den ga med assosiasjoner til bondefargene som var moderne på 80-90 tallet, så den ble malt over igjen. Anonymkode: 8c309...0ae For meg som er vant til dusere toner så er Kalkoker fargesterk. 80-90 tallet is back Anonymkode: d716d...dd3
AnonymBruker Skrevet 28. april #5 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (12 timer siden): Sjekk- her er det brukt masala både på vegger, dører, innredning osv https://www.instagram.com/skogveien_v2.0?igsh=aWZ2bDg4Y3o4dnN6&utm_source=qr Anonymkode: 97c71...b3c Takk! Kult hus med mye farger, men bildene er tatt slik at det ikke gjengir rom/farge slik det egentlig ser ut. Jeg ønsker å se hel stue med møbler/interiør og fargen med vanlige bilder Anonymkode: d716d...dd3 3
AnonymBruker Skrevet 28. april #6 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (4 timer siden): Takk! Kult hus med mye farger, men bildene er tatt slik at det ikke gjengir rom/farge slik det egentlig ser ut. Jeg ønsker å se hel stue med møbler/interiør og fargen med vanlige bilder Anonymkode: d716d...dd3 Det er mine egne bilder, og det er slik fargen ser ut. Hvert bilde er justert etter hvordan fargen oppleves irl, ikke flatt eksponert slik tlf automatisk velger å ta bildene. Masala ser ut som sennep med et slør av grått i overskyet vær, men fremstår mettet i fargen i sol. Minner veldig om 90tallets okerfarge - bare mer behagelig i skygge. Kalkoker er blassere, og litt kjedeligere? Dijon yellow er enda sterkere i fargen, men desto mørkere. Anonymkode: 97c71...b3c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå