hecuba Skrevet 14. mars 2006 #1 Skrevet 14. mars 2006 Er en cup en cup, eller kan også dette variere fra butikk til butikk utifra fabrikanten(landet varen er produsert i)? :klø:
iss Skrevet 14. mars 2006 #2 Skrevet 14. mars 2006 Jeg har opplevd at bhene kan være veldig forskjellige! I form og størrelse.. Hender at jeg passer en Ccup, men bruker stort sett D cup. Og flesteparten av Dcupene er ikke pene på.. :klø: Tror cup skal være en internasjonal størrelse, selv om det varierer fra fabrikant til fabrikant. Men er ikke sikker...
Gjest Elfrida Skrevet 14. mars 2006 #3 Skrevet 14. mars 2006 Forskjellige modeller kan være ganske forskjellig i cupen, og særlig når det gjelder push-up, balcony og halv-cup. Samme størrelse kanskje, men fasongen har også mye å si.
Gjest Sille Skrevet 14. mars 2006 #4 Skrevet 14. mars 2006 Ja, BH-størrelsene varierer helt klart fra produsent til produsent. Jeg opplever at særlig de fine franske og italienske merkene er små i størrelsen.
Gjest Elfrida Skrevet 14. mars 2006 #5 Skrevet 14. mars 2006 Og forresten, hvis man har litt størrelse på puppestellet sitt så blir kvalitetsbher fra skikkelig undertøyforretning en helt annen verden en det søppelet som H&M, Kapp Ahl etc serverer. Ikke noe galt om kjedebutikker, jeg handler masse der selv, men det er ikke skikkelig hold og støtte i bhene de selger. Og da hjelper det lite om man har riktig størrelse.
Gjest Sille Skrevet 14. mars 2006 #6 Skrevet 14. mars 2006 Og forresten, hvis man har litt størrelse på puppestellet sitt så blir kvalitetsbher fra skikkelig undertøyforretning en helt annen verden en det søppelet som H&M, Kapp Ahl etc serverer. Ikke noe galt om kjedebutikker, jeg handler masse der selv, men det er ikke skikkelig hold og støtte i bhene de selger. Og da hjelper det lite om man har riktig størrelse. ← Her er det bare å signere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå