AnonymBruker Skrevet 27. april #1 Skrevet 27. april Søsken på 4 og 7 år . 7 åringen var roligere og mer oppdragen før han startet skolen. Nå hauser de hverandre opp til hvert måltid, og også ofte ellers.. ler av hverandre og oss når vi snakker til dem. Har vært slik en stund. Selvsagt forsøkt å Snakke til dem, ta bort privilegier etc. Noen erfarne foreldre som kan gi tips til god tilnærming her. Kan godt være dette er normalt men jeg ønsker ikke å la dette være en sovepute. Ønsker oppdragene barn som tar hensyn til andre.. Anonymkode: 460b5...fa4
AnonymBruker Skrevet 27. april #2 Skrevet 27. april Høres ut som helt normale søsken, som har det gøy sammen? Funker det å ta bort privilegier syns du? Anonymkode: b21de...592 1
AnonymBruker Skrevet 27. april #3 Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Høres ut som helt normale søsken, som har det gøy sammen? Funker det å ta bort privilegier syns du? Anonymkode: b21de...592 Vi får se. Har akkurat gjort det.. men tror og håper det vil hjelpe tenker du jeg er for streng, og bare skal la dem holde på? Det er dumt når minsten blir hauset opp i måltidet da vi sliter litt med å få i h*n mat til måltider.. dessuten kjenner jeg at jeg blir sliten og veldig frustrert når de ler av meg når jeg snakker til de.. men det kan jo være en overreaksjon fra meg? Anonymkode: 460b5...fa4
AnonymBruker Skrevet 27. april #4 Skrevet 27. april Noen ganger så må man bare tøyse og le med, og tøyse litt tilbake. Anonymkode: b21de...592
AnonymBruker Skrevet 27. april #5 Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Noen ganger så må man bare tøyse og le med, og tøyse litt tilbake. Anonymkode: b21de...592 Skal prøve selv om jeg føler jeg har gjort det også:/ Anonymkode: 460b5...fa4
AnonymBruker Skrevet 27. april #6 Skrevet 27. april Følg opp med konsekvenser når de ikke overholder beskjedene de får. Jeg ville f.eks. sendt 7-åringen fra bordet/på rommet dersom han bare hauser opp lillebror til tross for at du har sagt i fra. Anonymkode: 4de2c...993
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå