Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg leter etter min nye favouriteparfyme. Jeg blir litt stresset av hvordan jeg skal finne den.

Hver gang jeg går forbi kicks eller lignende så stopper jeg og lukter litt. Men føler meg så dum og litt kriminell når jeg kommer innom for å spraye litt på papiret og så prøve to parfymer på håndleddene og så gå igjen. Jeg får jo aldri luktet ferdig for jeg må jo ta pauser og komme tilbake en annen gang😅 Og føler jeg burde handle noe når jeg er der…

Hva tenker dere som arbeider med salg av parfyme, er det frekt å komme innom for å spraye og teste litt?

Jeg kommer til å handle på denne butikken når jeg bare har valgt parfyme. 

Har dere noen tips til prosessen? (Jeg har en haug med samplers hjemme, men jeg liker ingen så best å prøve i butikk ser jeg)

Anonymkode: c34cb...e61

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du rådføre deg i butikken? Si du prøver å finne en ny parfyme, men finner ikke den som kan passe. Kanskje si litt til dem om hva du liker og ikke liker (søt, fruktig, mer maskulin, rent osv), så kan de hjelpe deg i en retning. 

Jeg har sluttet helt med parfyme nå, men har noen gamle, og vet det er vanskelig å finne noe som ikke bare lukter godt på papiret og hos andre, men på en selv, og det vet jo de som jobber der også. Det skal matche dine naturlige lukter. Finnes også flere oversikter rundt dette.
Jeg hadde personlig følt meg bedre om jeg sa noe om jeg var ofte innom, enn om jeg ikke sa noe. Å gå når det er mye folk vil gjerne gjøre de mindre obs på deg om det hjelper, men jeg tror jeg hadde bedt om veiledning. 

AnonymBruker
Skrevet
Daisy-love skrev (13 timer siden):

Kan du rådføre deg i butikken? Si du prøver å finne en ny parfyme, men finner ikke den som kan passe. Kanskje si litt til dem om hva du liker og ikke liker (søt, fruktig, mer maskulin, rent osv), så kan de hjelpe deg i en retning. 

Jeg har sluttet helt med parfyme nå, men har noen gamle, og vet det er vanskelig å finne noe som ikke bare lukter godt på papiret og hos andre, men på en selv, og det vet jo de som jobber der også. Det skal matche dine naturlige lukter. Finnes også flere oversikter rundt dette.
Jeg hadde personlig følt meg bedre om jeg sa noe om jeg var ofte innom, enn om jeg ikke sa noe. Å gå når det er mye folk vil gjerne gjøre de mindre obs på deg om det hjelper, men jeg tror jeg hadde bedt om veiledning. 

Takk 🙏🏻 skal be om tips når jeg er der neste gang. Liker best å se når det er rolig, tidleg ved åpning, eller siste timen 😅🙏🏻

Anonymkode: c34cb...e61

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...