AnonymBruker Skrevet 27. april #1 Skrevet 27. april Jeg handla flere plagg på Zara i går, rett før stengetid. Tenkte å prøve de hjemme, og returnere det som ikke passer. Jeg ble spurt om mobilnummer, sjekket at det stemte i displayet foran kassen, og gikk. Jeg spurte faktisk etter kvittering, og fikk til svar at den kommer på SMS. Ikke fått. Har flere plagg jeg skal returnere. Hvordan skal jeg få gjort dette, uten noe «bevis» på at klærne er handla derfra? Anonymkode: 1c963...62f
AnonymBruker Skrevet 27. april #2 Skrevet 27. april Gå tilbake når det åpner og si at du ikke fikk sms. De kan hente opp kvitteringen i kassesystemet. Anonymkode: e05ae...d88
AnonymBruker Skrevet 27. april #3 Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Gå tilbake når det åpner og si at du ikke fikk sms. De kan hente opp kvitteringen i kassesystemet. Anonymkode: e05ae...d88 Jeg skal på jobb men rekker innom før de stenger. Uansett har ikke jeg noe bevis fra min side, men du mener det skal holde at de finner kvitteringen i kassesystemet? Anonymkode: 1c963...62f
AnonymBruker Skrevet 27. april #4 Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg skal på jobb men rekker innom før de stenger. Uansett har ikke jeg noe bevis fra min side, men du mener det skal holde at de finner kvitteringen i kassesystemet? Anonymkode: 1c963...62f Kvitteringen din ligger i kassesystemet. Opplys om beløp og omtrentlig tidspunkt, så skal de kunne finne det. Anonymkode: e05ae...d88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå