Gå til innhold

‼️opprop til alle unge single jenter - spesielt til dere langs kysten, langt oppi nord med sansen for friluftsliv ‼️

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bodd veldig lenge utenfor Norges grenser! Utallige ganger har jeg hørt folk fortelle hvor vakker naturen er i Norge og hvor supert de har hatt det i på alle mulige ekskursjoner og krumspring, der oppe. Oftest gjelder "jo lenger nord, desto bedre"

Senest igår var jeg på en fjelltur her jeg bor hvor bl.a også en 25 år ung friluftslivsentusiast var med. Da han fikk høre at jeg opprinnelig kom fra Norge var det gjort; han prata hele resten av turen om Norge og hvor mye han elsket å være langt oppe i nord!. Han skulle ihvertfall oppover igjen og helst ville han lære seg norsk så snart som mulig. 

Jeg gav ham på spøk oppdraget å flytte til Norge, så langt nord som mulig, finne seg en ung kvinne og lage massevis av barn! Hvorpå han svarte at det var veldig vanskelig å komme i kontakt med nordmenn generelt. Og spesielt kvinner. 

Derfor min oppfordring til alle unge, single jenter: Vær alltid blid, åpen og imøtekommende til unge, kjekke friluftslivsentusiaster fra utlandet! Norge med sin natur og tøffe klima har faktisk en magisk tiltrekning på veldig mange! Tro meg!! Selvsagt er det et stort skritt å flytte til Norge - men de finnes de som er villige til å gjøre det! Og har man funnet en søt kvinne der oppe blir det enda lettere! 

Anonymkode: fbe5c...792

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du går ut fra at alle unge kvinner i kategorien du nevner, ønsker å "lage masse barn" med en utlending? 

Anonymkode: 9bc12...bde

• Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet

Hæ? Du vil jeg skal være "åpen og imøtekomende" til fremede menn på tur, fordi du har lovet en man at han skal få "mange barn" med en av oss? Dette er litt sånn, hvordan gjøre meg mindre imøtekomende mot fremede uten å si jeg skal bli mindre imøtekomende mot fremede.....

For all del vi nordmen burde sikkert bli mer åpne og utadvente av oss, og jeg er i utgangspunktet ikke negativ til å inkludere folk. MEN samtidig leste jeg en gang en tråd hvor kvinner ble spurt om de helts ville møte på en mann eller en bjørn allene i skogen, de fleste svarte bjørn..... 

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

På sommeren er folk i nord blide og åpne mot så å si hvem det skal være.

På vinteren prøver folk i nord å overleve. 

Anonymkode: 53601...aa4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kommer ikke til å våre imøtekommende med menn som vil ha mange barn og flytte nord nei. Uavhengig av nasjonalitet.

Anonymkode: f2a10...41c

• Liker 2
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...