AnonymBruker Skrevet i går, 00:52 #1 Del Skrevet i går, 00:52 For 5 år siden begynte jeg i ny jobb, jobbet der kun noen mnd. der fikk jeg en hyggelig mannlig kollega som jeg ble venn med på utsiden av jobben også. Vi møttes ikke mye egentlig, kjørte litt turer og gikk tur av og til. Jeg fikk kjæreste etterhvert og da fortalte denne kollegaen meg at han hadde følelser for meg. Jeg var sammen med denne kjæresten i noen år og vi fikk et barn sammen. Kontakten med kollegaen dabbet av, men fått noen påminnelser hvert år om at han fortsatt «venter» på meg. Jeg har aldri hatt noen følelser for han.. men jeg tror aldri jeg har møtt noen som er så forelsket i meg før. De siste månedene har han sendt snapper der han viser at han har tatt vare på alt av minner fra da vi jobbet sammen. Lapper, beskjeder jeg hadde skrevet, husker alle datoer: for eksempel siste dagen vi jobbet sammen og første vakt. Han har også en anonym tiktok-konto som er dedikert til meg (han har sendt meg kontoen) som han jevnlig poster på. Han skriver sjeldent til meg nå, men jeg får opp videoene hans hele tiden og begynner å lure på om at jeg skal prøve å gi han en sjanse, selv om det egentlig ikke er noe følelser? Jeg er redd for at det ende med at han blir ekstremt såret om det går dårlig og lurer på om det er best å bare la han være.. Han vurderer å flytte til andre siden av landet til sommeren, han sa at det eneste som har holdt han igjen her har vært håpet om at vi skulle bli sammen en dag. Hva tenker dere? Anonymkode: 181d8...432 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
binders11 Skrevet i går, 01:10 #2 Del Skrevet i går, 01:10 Merkelig adferd av en voksen mann. Hadde holdt meg langt unna. Får litt stalker-vibber. 9 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 02:53 #3 Del Skrevet i går, 02:53 binders11 skrev (1 time siden): Merkelig adferd av en voksen mann. Hadde holdt meg langt unna. Får litt stalker-vibber. Enig. 5 år er også veldig lenge. Er du sikker på at du er den eneste? Denne annnen høres ikke helt frisk ut Anonymkode: 718d4...3ba 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:09 #4 Del Skrevet i går, 09:09 Det høres mer ut som en besettelse enn forelskelse. Anonymkode: c4c04...13b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hengebuksvinet Skrevet i går, 09:23 #5 Del Skrevet i går, 09:23 Jeg tror forelskelse kan vokse fram, men hadde aldri startet et forhold uten at den spesielle kjemien var der. Det er jo tross alt denne gnisten som er limet i det videre forholdet, der vi alle vil få opp og nedturer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:12 #6 Del Skrevet i går, 10:12 Du vil ikke ha en skjev maktbalanse i et forhold. Det vil bare skape trøbbel. Anonymkode: c99b4...5b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:16 #7 Del Skrevet i går, 10:16 Løp. Han er sykt creepy. Anonymkode: 70494...1b2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:19 #8 Del Skrevet i går, 10:19 Enig med de andre. Dette føltes creepy. Holdt deg langt unna. Det hørtes ikke friskt ut. Anonymkode: 7e074...f7f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:31 #9 Del Skrevet i går, 10:31 Du må være forelsket i ham, det holder ikke at han er forelsket (minst på grensen til besatt) i deg. Det med TikTok-kontoen er vel der grensen går. Be ham fjerne den, og se hvordan han reagerer. Anonymkode: 2fb8a...f1f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:35 #10 Del Skrevet i går, 10:35 Bare det at noen faktisk ikke legger bak seg og går videre, til tross for at han vet du ikke forelsket og til tross for at du fikk mann og barn..er for meg ekstremt turn off. Vil du virkelig ha en mann som ikke vil se realiteten i øynene? Vil du ha en mann som sender ut små hint om at han fortsatt et intr, mens du er i et forhold med en annen? Sykt respektløst ovenfor han du var sammen med på tidspunktet. Og den tiktoken. Er han 13 år? 🤮Men at du synes dette her er søt oppførsel vitner om at du er akkurat samme ulla selv. Anonymkode: 73e1c...c16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:48 #11 Del Skrevet i går, 10:48 Herregud nei! Det er jo ikke forelskelse du beskriver. Dette er besettelse! Og det at han ikke prøvde å komme over deg og minte deg på interessen hans MENS du var i forhold og hadde barn med en annen, - det er ikke søt. Det er respektløst. Og denne tiktoken?! Hva faen. Det er å ta det altfor langt. Igjen, ikke forelskelse. Besettelse. Anonymkode: f7485...fe5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:48 #12 Del Skrevet i går, 10:48 Husker jeg hadde en sånn fyr etter meg i tjueårene. Jeg hadde kjæreste, men han gjorde det likevel tidlig klart at han hadde følelser for meg. Jeg jobbet i baren på et studentsted, og han kunne sette seg ned aleine i lokalet og henge der hele dagen og bruke alle anledninger til å snakke med meg, gjøre alle slags søte gester og prøve å få meg med på date osv. Prøvde å få meg med hjem etter alle studentfester og satte seg demonstrativt og sur i et hjørne om jeg en sjelden gang hadde med typen på disse festene. Sjarmerende i begynnelsen, men etterhvert altfor intenst og ekstremt usexy. Senere var han dessuten sånn overfor flere som ikke var interessert tilbake, så jeg følte litt at det var det "uoppnåelige" som gjorde at han ble så interessert. Anonymkode: 0c2c6...087 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:52 #13 Del Skrevet i går, 10:52 Ser du ikke hvor creepy dette er? Anonymkode: 002ac...0c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TLR Skrevet i går, 11:04 #14 Del Skrevet i går, 11:04 AnonymBruker skrev (10 timer siden): For 5 år siden begynte jeg i ny jobb, jobbet der kun noen mnd. der fikk jeg en hyggelig mannlig kollega som jeg ble venn med på utsiden av jobben også. Vi møttes ikke mye egentlig, kjørte litt turer og gikk tur av og til. Jeg fikk kjæreste etterhvert og da fortalte denne kollegaen meg at han hadde følelser for meg. Jeg var sammen med denne kjæresten i noen år og vi fikk et barn sammen. Kontakten med kollegaen dabbet av, men fått noen påminnelser hvert år om at han fortsatt «venter» på meg. Jeg har aldri hatt noen følelser for han.. men jeg tror aldri jeg har møtt noen som er så forelsket i meg før. De siste månedene har han sendt snapper der han viser at han har tatt vare på alt av minner fra da vi jobbet sammen. Lapper, beskjeder jeg hadde skrevet, husker alle datoer: for eksempel siste dagen vi jobbet sammen og første vakt. Han har også en anonym tiktok-konto som er dedikert til meg (han har sendt meg kontoen) som han jevnlig poster på. Han skriver sjeldent til meg nå, men jeg får opp videoene hans hele tiden og begynner å lure på om at jeg skal prøve å gi han en sjanse, selv om det egentlig ikke er noe følelser? Jeg er redd for at det ende med at han blir ekstremt såret om det går dårlig og lurer på om det er best å bare la han være.. Han vurderer å flytte til andre siden av landet til sommeren, han sa at det eneste som har holdt han igjen her har vært håpet om at vi skulle bli sammen en dag. Hva tenker dere? Anonymkode: 181d8...432 Høres sært ut. Har du følelser for han ts? Hvis ikke så ville jeg holdt meg unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TLR Skrevet i går, 11:06 #15 Del Skrevet i går, 11:06 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Husker jeg hadde en sånn fyr etter meg i tjueårene. Jeg hadde kjæreste, men han gjorde det likevel tidlig klart at han hadde følelser for meg. Jeg jobbet i baren på et studentsted, og han kunne sette seg ned aleine i lokalet og henge der hele dagen og bruke alle anledninger til å snakke med meg, gjøre alle slags søte gester og prøve å få meg med på date osv. Prøvde å få meg med hjem etter alle studentfester og satte seg demonstrativt og sur i et hjørne om jeg en sjelden gang hadde med typen på disse festene. Sjarmerende i begynnelsen, men etterhvert altfor intenst og ekstremt usexy. Senere var han dessuten sånn overfor flere som ikke var interessert tilbake, så jeg følte litt at det var det "uoppnåelige" som gjorde at han ble så interessert. Anonymkode: 0c2c6...087 Sånne menn kan bli farlige? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet i går, 11:23 #16 Del Skrevet i går, 11:23 Å fy f... hadde løpt for livet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:26 #17 Del Skrevet i går, 11:26 Ikke unormalt å ha et crush i flere år. Måten han håndterer de følelsene på er litt unormalt og sklir litt over i usunn besettelse. Hvordan er det da å komme ut av det eller hvordan vil han håndtere et evt. brudd Anonymkode: c770f...19e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:52 #18 Del Skrevet i går, 13:52 Det der er sykelig oppførsel, og ikke en normal forelsket mann. Anonymkode: 9504c...399 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #19 Del Skrevet 20 timer siden Hjelpe meg. Han der hadde jeg holdt meg langt unna. Du har god intuisjon som ikke har blitt forelsket i ham. Stol på den. Hold deg unna. Anonymkode: 71914...f0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå