AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:59 #1 Del Skrevet lørdag kl 22:59 Er det skremmende ? Anonymkode: 4dcab...e96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet lørdag kl 23:09 #2 Del Skrevet lørdag kl 23:09 På ingen måte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:26 #3 Del Skrevet søndag kl 09:26 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Er det skremmende ? Anonymkode: 4dcab...e96 det kan hun, særlig om hun er veldig vid Anonymkode: b5841...897 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:34 #4 Del Skrevet søndag kl 09:34 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): det kan hun, særlig om hun er veldig vid Anonymkode: b5841...897 Herregud. Det er vel i så fall pikken som er for liten, heller. Anonymkode: d5324...f05 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:35 #5 Del Skrevet søndag kl 09:35 Alle kan bli for kåt, feks de folkene som har konstante orgasmer. Det er et alvorlig medisinsk problem. Men regner med at det ikke er det du spør om. Å bli våt er en fysisk respons på å være kåt, og å være kåt er helt normalt. Det fine med kvinnefronten er at den tåler bedre å være svært tent i lang tid uten utløsning, fysisk kan ikke menn være stive hele tida uten å få problemer. Men menn kan være tent også uten å være stiv. Men en ville jo neppe spurt om det var et problem at mannen var (for) stiv under sex. Man har sex med de kroppene man har og den tenninga man har. Anonymkode: cea15...79e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:19 #6 Del Skrevet søndag kl 11:19 AnonymBruker skrev (1 time siden): det kan hun, særlig om hun er veldig vid Anonymkode: b5841...897 Er ikke det. Anonymkode: 4dcab...e96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:30 #7 Del Skrevet søndag kl 11:30 Er vel bare å tørke litt underveis om det blir for vått 😅🤷🏻♀️ Anonymkode: 3be99...b54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:38 #8 Del Skrevet søndag kl 11:38 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er vel bare å tørke litt underveis om det blir for vått 😅🤷🏻♀️ Anonymkode: 3be99...b54 Vet. Gjør det😅 Anonymkode: 4dcab...e96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:46 #9 Del Skrevet søndag kl 11:46 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Er det skremmende ? for enkelte er det det tror jeg. Ihvertfall har jeg opplevd at enkelte menn blir litt skremt nesten hvis jeg viser at jeg er kåt Anonymkode: bd82d...b7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:49 #10 Del Skrevet søndag kl 11:49 Ikke for min del, bare sexy. Hadde en FF som fikk en stor flekk på trusa når hun var kåt. Det var ekstremt deilig å presse seg inn i henne. Anonymkode: 51aca...eed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:51 #11 Del Skrevet søndag kl 11:51 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Herregud. Det er vel i så fall pikken som er for liten, heller. Anonymkode: d5324...f05 nei, den er faktisk diger. Anonymkode: b5841...897 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vikingen-87 Skrevet søndag kl 13:41 #12 Del Skrevet søndag kl 13:41 Kjæresten min blir sånn utrolig våt. Kan pirre henne litt med meldinger før jeg kommer hjem, å da er det flekk i trusa når jeg møter henne. Under sex om hun rir meg renner saften hennes nedover ballene mine. Det er så pirrende for meg, å veldig deilig. For meg går det fint, men hun må tørke litt innimellom under sexen for å få litt mer friksjon. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet søndag kl 13:44 #13 Del Skrevet søndag kl 13:44 Nei. Ikke med mindre hun presser seg på mann som ikke ønsker sex med henne. Aldri opplevd en mann som synes det er blitt for vått. Jeg derimot kan finne på å tørke litt om jeg synes det blir for vått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:01 #14 Del Skrevet søndag kl 14:01 Jeg selv føler på det og tørker meg innimellom. Jeg kjenner lite selv til tider når jeg er så våt, så regner med det samme gjelder for kjæresten😌 Anonymkode: deeb9...4d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå