Gå til innhold

Noen som har erfaring med innekatt fra dyrebeskyttelsen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi må ha innekatt dersom vi skal ha katt. Den lokale dyrebeskyttelsen har noen katter som må være innekatter. Om det blir katt, blir det helst i sommerferien eller rett etter. Det jeg lurer på er om noen vet om slike katter kan være på katrepensjonat om jeg skal på ferie om et år, eller om en må bestille kattepass i hjemmet. 

Anonymkode: 0dd37...7a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vi må ha innekatt dersom vi skal ha katt. Den lokale dyrebeskyttelsen har noen katter som må være innekatter. Om det blir katt, blir det helst i sommerferien eller rett etter. Det jeg lurer på er om noen vet om slike katter kan være på katrepensjonat om jeg skal på ferie om et år, eller om en må bestille kattepass i hjemmet. 

Anonymkode: 0dd37...7a8

Alle katter kan i utgangspunktet dra til et kattehotell osv, men det er ikke det beste for de. Etter du overtar en katt fra DB så er ikke de behjelpelig med ordning av dyrepass osv hvis det er det du spør etter?
Uansett, katter trives VELDIG sjeldent i kattehus/kattehotell og lignende, og katter er ikke dyr som bør forflyttes unødvendig heller. Det kan være ekstremt stressende for en katt å måtte dra til et nytt sted, spesielt når det er en plass med andre dyr. Stress for katter er farlig. Det er mye bedre og tryggere for de å heller få noen som kan komme til eget hjem for pass dersom du skal bort.

Anonymkode: 0807e...1a6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få noen til å bo i hjemmet ditt når du er bortreist. Det gjør jeg

Anonymkode: 0ad12...c18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...