AnonymBruker Skrevet 26. april #1 Skrevet 26. april Har vært usikker på kjæresten helt siden jeg møtte han for 2 år siden. Vel, forrige helg ville han at vi skulle trene på et senter i nabokommunen. Han fortalte at hans gamle "flamme", ei dame han var betatt av for mange år siden jobbet der. Hun var på jobb når vi kom..Hun husket ikke kjæresten min i det hele tatt og han ble så skuffet og sur over dette. Han surmulet hele den kvelden og dagen derpå. Han ga utrykk for at han ville være alene den dagen. Jeg synes dette var veldig drøyt. Hva synes dere? Anonymkode: 01017...3f9 7
AnonymBruker Skrevet 26. april #2 Skrevet 26. april Det er veldig spesielt av ham. Anonymkode: 4c2ea...b45 5 1
AnonymBruker Skrevet 26. april #3 Skrevet 26. april Mest sannsynlig har han bygd opp henne til å være "tha shit" i eget hode som han en gang i tiden hadde en greie med også ville han for eget ego sin skyld, hilse på en så flott dame igjen, kanskje blåse liv i noe? Få strøket egoet igjen for kanskje hadde hun tenkt like mye på han som det han har tenkt på henne. Også kan han ikke dukke opp tomhendt, han må jo vise at han har dame for å ikke fremstå som helt "loser" heller. For en fjott. Så herlig at hun ikke husket han i det hele tatt🤣😂 Stolthet og selvtillit fikk seg en knekk der. Anonymkode: a07e7...ccd 5 2
AnonymBruker Skrevet 27. april #4 Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (10 timer siden): Mest sannsynlig har han bygd opp henne til å være "tha shit" i eget hode som han en gang i tiden hadde en greie med også ville han for eget ego sin skyld, hilse på en så flott dame igjen, kanskje blåse liv i noe? Få strøket egoet igjen for kanskje hadde hun tenkt like mye på han som det han har tenkt på henne. Også kan han ikke dukke opp tomhendt, han må jo vise at han har dame for å ikke fremstå som helt "loser" heller. For en fjott. Så herlig at hun ikke husket han i det hele tatt🤣😂 Stolthet og selvtillit fikk seg en knekk der. Anonymkode: a07e7...ccd Er nok ikke usannsynlig at det var dette som foregikk inni hodet hans. Er dette virkelig noe du ønsker å satse videre på, TS? Du skriver jo i HI at du har vært usikker på han hele tiden, og nå viser han sider som ikke akkurat får han til å stille i et positivt lys. Bare det at dere skulle reise til en annen kommune for å trene på et senter der....hva i all verden var poenget med det? Anonymkode: f9f85...a6f 3
AnonymBruker Skrevet 27. april #5 Skrevet 27. april Og hva hvis hun hadde husket han? Skulle de stått og kosepratet og nesten småflørtet mens du sto og så på? Hva var det han egentlig ønsket her? Jeg vet ikke om jeg hadde orket å bruke tid på denne fyren. Og at han er så opphengt i henne at han går og surmuler så lenge og lar det gå utover deg… Anonymkode: 66056...8b2 3 3
AnonymBruker Skrevet 27. april #6 Skrevet 27. april Hvorfor er du sammen med noen som gjør deg usikker og oppfører seg som en fjortis? Anonymkode: 64965...62d 4
AnonymBruker Skrevet 27. april #7 Skrevet 27. april Jeg kan skjønne han. Jeg kunne også kjent litt sommerfugler i magen hvis jeg skulle treffe en gammel crush. Men jeg hadde IKKE fortalt det til kjæresten min. Hvorfor skulle jeg det, gjøre han sjalu? Og hvis crushen ikke hadde husket meg ville det vært både flaut og skuffende. Men jeg hadde IKKE vist det. Og i hvertfall ikke til kjæresten min Han høres barnslig ut og tar deg for gitt Anonymkode: d1609...cf9 1
AnonymBruker Skrevet 27. april #8 Skrevet 27. april Han der hadde jeg parkert og glemt. Han oppdager at en gammel flamme jobber på treningssenter i nabokommunen, og så synes han det er en kjempegod idé å ta med nåværende kjærest dit for å se på hans gamle flamme... Hva for en idiot er dette? Morsomt at hun ikke husket ham, da 😂 At han så blir så sur for dette at han lar det gå utover deg, Ts, det viser bare at dette ikke er en mann å satse på for deg! Og helt uten denne episoden så skal du aldri være sammen med en mann som gjør deg usikker på hvem og hva han er! Du fortjener langt bedre! Parker og glem! Anonymkode: 2e7c9...5ff
AnonymBruker Skrevet 27. april #9 Skrevet 27. april alle kan vel være litt "svak", men han fortalte det til deg? omg, liksom? har du i det hele tatt noen plass i det forholdet? han tar jo all plassen. det er jo du som skal være fornærmet i dette tilfelle. han misforstår jo helt. Anonymkode: f1ed0...167
AnonymBruker Skrevet 27. april #10 Skrevet 27. april Han høres ut som en taper… sykt usexy Anonymkode: 2ff73...1c9
AnonymBruker Skrevet 27. april #11 Skrevet 27. april Så flau oppførsel av han. Hadde nok faktisk fått litt ick av fyren. Og om du etter 2 år fortsatt ikke er sikker, så ville jeg bare droppet og kommet meg videre. Anonymkode: bb9df...ad8 2
Pippi Lotta Skrevet 27. april #12 Skrevet 27. april Det mest spesiele her er jo at han tar deg med TS! Det er ikke bra at han oppsøker ekser, men å ta med dama på noe sånt er jo bare surealistisk! Er du sikker på at han vet dere er kjærester? Han behandler deg jo mer som en kompis som skal hjelpe han å sjeke damer.... Forstår veldig godt at du er usiker, og forstår ikke hvordan du noen gang skule få det bra me en sånn fyr. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå