AnonymBruker Skrevet 26. april #1 Skrevet 26. april Jeg har nettopp datet en mann som jeg tidligere dumpet fordi han var ganske slem med meg. Han kom til meg likevel, ba om unnskyldning og sånn, sånn at jeg tok ham inn I varmen igjen. Så har vi hengt litt sammen over påske. Han ville ikke ha sex med meg, men behandlet meg mer som hjelp i huset. Klikka på meg et par ganger, fordi jeg ikke gjorde slik han sa eller tenkte. Han sa han syns jeg ikke var så fin. Han ignorerte meg mye av tiden vi var sammen, fordi han var angivelig sliten. Han virket ikke interessert i meg i det heletatt og var av og til direkte slem. Jeg gjorde alt han ville. Når jeg sa at jeg ville se en film sa han " det er ikke noe for meg" og når jeg likte en liten som spilte sa han at han liker det ikke. Så ga han meg bare brødsmuler og lyvet til meg om andre damer. Jeg kunne se at han pratet med flere på snap og det er mulig han lånte min bil for å dra for å ha sex med ei annen. Jeg lånte han penger, kjøpte masse ting. Nå har gan dumpet meg på en stygg måte. Hvorfor kom han tilbake? For å ta hevn? Sånn at han kunne dumpe meg og kunne snakke stygt om meg... Virker for meg som han gikk stor ego- booster av at jeg ville ha han så mye og at han kunne behandle meg dårlig. Jeg skjønner ikke. Anonymkode: c395f...70b
AnonymBruker Skrevet 26. april #2 Skrevet 26. april Han kom tilbake fordi han vet at du er naiv og lar deg bruke. Anonymkode: 85478...fe4 14 1 8
AnonymBruker Skrevet 26. april #3 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han kom tilbake fordi han vet at du er naiv og lar deg bruke. Anonymkode: 85478...fe4 hvordan klarer slike å leve med seg selv? Anonymkode: e67d3...31f 1
Gjest selkie Skrevet 26. april #4 Skrevet 26. april Det store spørsmålet her er hvorfor gjør du dette mot deg selv? Da han viste sitt sanne jeg bør du jo ha fått totalt avsmak på han og ikke latt han komme til deg med unnskyldninger. La dette bli en lærepenge, at det aldri skjer igjen. For det finnes tusenvis av mennesker der ute med hverken respekt for seg selv eller andre. Du skal elske deg selv og da vil kunn ekte godhet, respekt og kjærlighet være bra nok for deg.
Sparkling_Pink Skrevet 26. april #5 Skrevet 26. april Bare en av de måtene du beskriver at han var stygg mot deg er nok til at jeg reelt avslutter omgangen min med noen. Jeg tar meg sjelden bryet med å forstå noen som er jævlig mot meg. Det nærmeste svaret er ikke så interessant: «fordi folk kan». 5 4
Rotemor Skrevet 26. april #6 Skrevet 26. april (endret) Hvorfor gjør kvinner det der? Finner seg i en slik behandling???? Endret 26. april av Rotemor 7 2
AnonymBruker Skrevet 26. april #7 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): hvordan klarer slike å leve med seg selv? Anonymkode: e67d3...31f Ja, syns det er på en måte fryktelig at jeg skal ha det vondt og han ikke bryr seg. Anonymkode: c395f...70b
AnonymBruker Skrevet 26. april #8 Skrevet 26. april Kjønnet til rasshølet har vel lite med saken å gjøre her. Du traff en fyr, konstaterte at han var slem, valgte å ta ham tilbake og opplevde at han var - surprise - slem? Fordi han er et rasshøl, antagelig. Spørsmålet er jo hva i alle dager du tenkte med før du innlot deg på runde to? Anonymkode: 88445...5ba 22 1
Gjest selkie Skrevet 26. april #9 Skrevet 26. april 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ja, syns det er på en måte fryktelig at jeg skal ha det vondt og han ikke bryr seg. Anonymkode: c395f...70b Du trenger ikke hans omsorg, eller at han skal forstå at han har såret deg. Hev deg over dette, og tilgi deg selv for å ha gitt for mye til en som ikke fortjente det.
AnonymBruker Skrevet 26. april #10 Skrevet 26. april Sånne menn som det, lukter ofre som deg fra en mils avstand. Det eneste du kan gjøre for å unngå å havne i slike situasjoner er å bygge deg selv opp og få selvtilliten og grensesettingen på plass. Hadde jeg vært deg hadde jeg oppsøkt profesjonell hjelp. Ikke fordi du er så sjuk i huet eller noe sånt, men jeg tror genuint at du kan ha god nytte av det. Det hadde i alle fall jeg. Anonymkode: ffd51...d33 6
AnonymBruker Skrevet 26. april #11 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kjønnet til rasshølet har vel lite med saken å gjøre her. Du traff en fyr, konstaterte at han var slem, valgte å ta ham tilbake og opplevde at han var - surprise - slem? Fordi han er et rasshøl, antagelig. Spørsmålet er jo hva i alle dager du tenkte med før du innlot deg på runde to? Anonymkode: 88445...5ba Det er helt sant. Hva tenkte jeg på? Anonymkode: c395f...70b
AnonymBruker Skrevet 26. april #12 Skrevet 26. april Enda et bevis på at noen kvinner har stockholm syndrom. Anonymkode: 8759d...eb7 1
AnonymBruker Skrevet 26. april #13 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Enda et bevis på at noen kvinner har stockholm syndrom. Anonymkode: 8759d...eb7 Føles nok litt som akkurat det. Han truet en gang for at alt var over med ingen vei tilbake hvis jeg dro. Og jeg dro ikke. 😔 skulle ha gjort. Det som gjør mest vondt er at jeg vet han ikke vil ha meg og har aldri villet det. Bare løy om at han ville bli bedre kjent og kanskje ha et forhold på sikt. Antagelig har han sex " as we speak" med en ny dame. Men egentlig føler jeg meg lettet og fri, mensamtidig har veldig tung følelse av avvisning og ikke være bra nok. ☹️ Anonymkode: c395f...70b
AnonymBruker Skrevet 26. april #14 Skrevet 26. april Det er litt vanskelig å ha sympati når du vet han er slem men fortsatt velger å gå til han. Anonymkode: de430...c39 4
Rotemor Skrevet 26. april #15 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Ja, syns det er på en måte fryktelig at jeg skal ha det vondt og han ikke bryr seg. Anonymkode: c395f...70b Ble du kidnappet? Det kommer ikke frem i HI at du var tvunget å være sammen med han. Skal dere treffes igjen? Ansvarliggjøring av offeret er helt på sin plass het! 2
AnonymBruker Skrevet 26. april #16 Skrevet 26. april Rotemor skrev (2 minutter siden): Ble du kidnappet? Det kommer ikke frem i HI at du var tvunget å være sammen med han. Skal dere treffes igjen? Ansvarliggjøring av offeret er helt på sin plass het! Skal ikke treffes nei. Anonymkode: c395f...70b 1
Rotemor Skrevet 27. april #17 Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Skal ikke treffes nei. Anonymkode: c395f...70b Eksempelet ditt handler uansett ikke om «menn». Det handler om en mann som vet å luke ut en kvinne han kan misbruke og om en kvinne som lat seg misbruke. Du ble sikkert manipulert og ser det i ettertid og det er en ekkel følelse. Men ta det med deg som lærdom videre og husk at de fleste menn(esker) faktisk er ålreite dyr. Lykke til. 3 2
Fighter83 Skrevet 27. april #18 Skrevet 27. april (endret) Du må virkelig lære deg å sette grenser ang hva du skal tolerere av andre. Behandler folk deg dårlig og er generelt uhyggelig mot deg så skal du si at du ikke kan finne deg i slik oppførsel. Ta med deg tingene dine å dra! Det handler rett og slett om å beskytte seg selv og sette grenser for hva du kan finne deg i. Helt normalt å sette slike grenser. Om den andre deretter oppfører seg dårlig fordi du setter grenser så ignorerer du denne. Blir du redd for hva den andre kan gjøre mot deg så anmelder du dette til politiet. Endret 27. april av Fighter83 2
AnonymBruker Skrevet 27. april #19 Skrevet 27. april Jeg har nå forstått at han holdt på med ei annen helt sikkert. Kanskje eksen, kanskje ei helt annen. Må innrømme at det med brødsmuler virket godt på meg. Jeg blir lett lurt til å tro at det han sier er sant og at ting blir bedre senere. At han sikkerr ikke egentlig er sånn. Anonymkode: c395f...70b 1
AnonymBruker Skrevet 27. april #20 Skrevet 27. april Jeg ser på det som en type selvskading, når kvinner lar seg behandle så dårlig av menn. Terapi anbefales! Anonymkode: 6030c...cc1 1 1
Anbefalte innlegg