AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:04 #1 Del Skrevet lørdag kl 22:04 Ute Hann katt 8mnd skal bli kastrert snart Katten min har startet og tisse på ting i huset så ille at vi måtte kaste sofa og vaske ting for tiss vær dag han var hos veterinær og ble sjekket og han er helt frisk leker med han vær dag og han har det generelt veldig bra. stor plass med klatre stativer og masse leker og kvalitets for og sand Alt skjedde etter døra var åpen og det kom en annen katt inn i huset etter det så har han ikke stoppet og tisse inne på alt av ting vi har. holdt på sånn i 2mnd nå jeg elsker han med hele mitt hjerte men jeg klarer ikke vaske tiss fra alt vær dag, hva gjør jeg? Vil kastrering hjelpe?? har time så han skal bli det snart men hva om det ikke funker? har prøvd flere typer katte sand har prøvd 2 katte toaletter har prøvd og vaske katte doen veldig rent hele tiden Har også prøvd og latt den være litt skiten og hva gjør man når en katt tisser på ting i huset man kan vell ikke akkurat stå og kjefte på den?? Anonymkode: 43c3a...b71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lauv Skrevet lørdag kl 22:09 #2 Del Skrevet lørdag kl 22:09 Kastrering gjør susen. Han tisser egentlig ikke, han markerer. Helt typisk når en annen katt harbeveget seg inn på hans revir. Det er ikke sikkert at han vil slutte å markere, men det vil ikke lukte noe særlig etter kastrering. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selkie Skrevet lørdag kl 22:10 #3 Del Skrevet lørdag kl 22:10 (endret) Kastrering vil mest sannsynlig funke, og om han ikke blir det kommer det uansett til å fortsette. Guttekatter tisser/sprayer ned med urin i løpetid (som han sikker har nå) for å markere territorium, spesielt om han føler at han konkurrerer med en annen katt som har vært inne i huset og gitt fra seg dufter. Det er en veldig stressende situasjon for katten din, derfor oppfører han seg sånn. Det er helt naturlig, rart om ikke dyrlege har informert om dette? Supert at han har time for kastrering, det blir nok mye bedre for dere alle. Endret lørdag kl 22:11 av selkie 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden Lauv skrev (22 timer siden): Kastrering gjør susen. Han tisser egentlig ikke, han markerer. Helt typisk når en annen katt harbeveget seg inn på hans revir. Det er ikke sikkert at han vil slutte å markere, men det vil ikke lukte noe særlig etter kastrering. Å joda det lukter etter kastrering også, men litt annen lukt Anonymkode: 0049e...9fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden Tips: Katter spiser ikke der de pisser, så sett en skål med mat/vann der han pisser og plasser ekstra kattetoalett der han pisser mest. Min katt pisset nesten alltid bak utgangsdøren og i vinduskarmen på kjøkkenet, så jeg satte en do bak utgangsdøren og matskåler i vinduet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå