AnonymBruker Skrevet 26. april #1 Skrevet 26. april Noen som liker å kose, holde rundt guttevennen sin eller jente vennen sin? Bare vennskap og ikke forhold. Anonymkode: 9b1ee...143
AnonymBruker Skrevet 26. april #2 Skrevet 26. april Sikkert mange som gjør det, selv så gjør jeg ikke det. Anonymkode: 2b25f...899
AnonymBruker Skrevet 26. april #3 Skrevet 26. april Nei, koser ikke med venner. Anonymkode: 295f6...099 1
AnonymBruker Skrevet 26. april #4 Skrevet 26. april Nei, da… er man ikke venner lenger. Anonymkode: 39ab7...df6 1
AnonymBruker Skrevet 26. april #5 Skrevet 26. april Gjorde det som ungdom. Men ikke som voksen. Og hvert fall ikke hvis jeg er i forhold. Anonymkode: 155d0...cb9 1
AnonymBruker Skrevet 26. april #6 Skrevet 26. april Nei. Det er forbeholdt en kjæreste. For meg blir det intimt. Anonymkode: d3f41...3ee 1
Phoenix Heart Skrevet 26. april #7 Skrevet 26. april Jeg gir venner klemmer, men ligger aldri i armkroken på dem, de blir for intimt.
AnonymBruker Skrevet 26. april #8 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Noen som liker å kose, holde rundt guttevennen sin eller jente vennen sin? Bare vennskap og ikke forhold. Anonymkode: 9b1ee...143 Jo da, men det tar ikke lang tid før klærne er av, og penis er i vagina. Skikkelig deilig. Anonymkode: 812c1...47b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå