Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du skriver en handlelapp til partneren din, og det står noe så enkelt som "bind" på den, hva forventer du da at vedkommende kommer hjem med ?

Anonymkode: 63174...24f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Forventer at han kommer hjem med den typen jeg bruker som han ville ha sett i husholdningen fra før av. Eller så forventer jeg at han hadde spurt mens han var på butikken

Anonymkode: 7143e...1c8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Forventer at han kommer hjem med den typen jeg bruker som han ville ha sett i husholdningen fra før av. Eller så forventer jeg at han hadde spurt mens han var på butikken

Anonymkode: 7143e...1c8

Dette krever jo at dette ligger "åpent" tilgjengelig i hjemmet ? Det er ikke helt åpenbart at dette er like selvsagt for alle 🫣

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke forventet at mannen hadde kommet hjem med riktig produkt om jeg bare skrev bind. Må nok spesifisere litt mer. Jeg hadde heller ikke automatisk visst hva slags barberblader han bruker feks, det er ikke noe jeg har på minnet. 
Men forventer at han hadde kjøpt intimprodukter til meg uten å surve over at han som mann må kjøpe det, fordi det er flaut eller whatever. 
Sendte mannen min på butikken nå onsdag før påske for å kjøpe nattbind til meg, da jeg hadde født barn og hadde glemt å kjøpe det inn på forhånd. Han dro og kjøpte nattbind han, null stress 

Anonymkode: a8292...9b8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

For meg hadde det holdt å skrevet bind og han hadde kommet hjem med rett type: Libresse med vinger for normal blødning, det har han gjort mange ganger.

Vi har bodd sammen i 20 år, hvilken type bind jeg bruker er ikke en statshemmlighet for mannen. Det er ikke slik at jeg skjuler det slik en alkoholiker skjuler alkohol, det er bind. Det ligger på badet så det er ikke noe hocus Pocus å finne ut av akkurat. Og han vet hvilken type det er snakk om. 

Anonymkode: cbc89...897

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

For meg hadde det holdt å skrevet bind og han hadde kommet hjem med rett type: Libresse med vinger for normal blødning, det har han gjort mange ganger.

Vi har bodd sammen i 20 år, hvilken type bind jeg bruker er ikke en statshemmlighet for mannen. Det er ikke slik at jeg skjuler det slik en alkoholiker skjuler alkohol, det er bind. Det ligger på badet så det er ikke noe hocus Pocus å finne ut av akkurat. Og han vet hvilken type det er snakk om. 

Anonymkode: cbc89...897

Det er bare det at akkurat den hylla i butikken er proppfull av alle mulige farger, størrelser og alle ander mulige fallgruver..Helt sjanseløst for oss som er enten "menn" eller andre "førstegangskjøpere" 🫢

Skrevet

Jeg kommer selvfølgelig hjem med de produktene hun faktisk bruker. Dette er ikke spesielt vanskelig.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hvis du skriver en handlelapp til partneren din, og det står noe så enkelt som "bind" på den, hva forventer du da at vedkommende kommer hjem med ?

Da hadde jeg forventet å få feil bind, så det gjør jeg ikke. Sender bilde av typen jeg skal ha, selv om vi har vært sammen i mange år.

Anonymkode: 1908d...e5f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da hadde jeg forventet å få feil bind, så det gjør jeg ikke. Sender bilde av typen jeg skal ha, selv om vi har vært sammen i mange år.

Da får du også den riktige pakken med bind, uavhengig av om det er fra Xtra eller Europris 😍

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Da får du også den riktige pakken med bind, uavhengig av om det er fra Xtra eller Europris 😍

Ja, det er enklest for begge parter. Det finnes nok av ting å irritere seg over, bindkjøp trenger ikke å være en av de 😄

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, det er enklest for begge parter. Det finnes nok av ting å irritere seg over, bindkjøp trenger ikke å være en av de 😄

Helt klart 😃

Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Hva har skjedd i ditt tilfelle, siden du spør, TS?

AnonymBruker
Skrevet

Hadde dere kjøpt kondomer på butikken da? Og rett type?

Anonymkode: 555da...5a5

AnonymBruker
Skrevet

Da hadde han ringt meg og spurt om det var feil på lista, for jeg har aldri brukt bind. 

Men om det er noe på lista den andre er usikker på, så sender vi bare et bilde. Jeg har ingen forventning til at han skal følge med på merket på alle de mange titalls produktene bare jeg bruker i dette huset. 

Anonymkode: 82094...fef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...