AnonymBruker Skrevet 26. april #1 Skrevet 26. april Finnes det noe lignende man kan bruke for å markere feiringen? Jeg vet at vanlig nyttårsaften fyrverkeri kun er lov på nyttårsaften, men det finnes jo så mange typer så noe er vel lov ellers i året eller? Eller er det bare stjerneskudd som er lov liksom? Anonymkode: d7b49...e8c
stan Skrevet 27. april #2 Skrevet 27. april Resten av året må man innhente tillatelse. Tror det er relativt enkelt å få. https://brannvernforeningen.no/brannsikkerhet/i-hjemmet/jul-og-hoytider/trygg-bruk-av-fyrverkeri 1
AnonymBruker Skrevet 28. april #3 Skrevet 28. april Hva med å sende opp lanterner? Litt brannfarlig og lite miljøvennlig, men pent 😂🤷🏻♀️ Anonymkode: 911e0...b66
AnonymBruker Skrevet 28. april #4 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva med å sende opp lanterner? Litt brannfarlig og lite miljøvennlig, men pent 😂🤷🏻♀️ Anonymkode: 911e0...b66 Midt på sommeren der det ofte ikke er lov med åpen flamme i naturen er det en særdeles dårlig idé. Anonymkode: 8857e...8a0 2 1
AnonymBruker Skrevet 28. april #5 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva med å sende opp lanterner? Litt brannfarlig og lite miljøvennlig, men pent 😂🤷🏻♀️ Anonymkode: 911e0...b66 Det er ikke lov. Kan bli skogbranner av det. Har vært mye snakk om det. Anonymkode: c9be1...4ca 3 1
AnonymBruker Skrevet 28. april #6 Skrevet 28. april Lysshow ballonger musikk. La de stakkars dyra få fred for smelling i hekketiden osv. Anonymkode: a4f14...563 5 2 3
AnonymBruker Skrevet 2. mai #7 Skrevet 2. mai Ja, men det er jo heller ikke bra å benytte helium vel 😕 og ballongene blir bare til søppel.. Akkurat der vi gifter oss har lokalmiljøet fått nok av rådyr osv vet jeg. neida. Anonymkode: d7b49...e8c
Elfy Skrevet 19. mai #8 Skrevet 19. mai Hva med en boblemaskin som blåser bobler og eventuelt sånn laserprosjektor? Beste jeg kunne komme på.
Kjetil E Skrevet 19. mai #9 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (På 26.4.2025 den 22.13): Finnes det noe lignende man kan bruke for å markere feiringen? Jeg vet at vanlig nyttårsaften fyrverkeri kun er lov på nyttårsaften, men det finnes jo så mange typer så noe er vel lov ellers i året eller? Eller er det bare stjerneskudd som er lov liksom? Anonymkode: d7b49...e8c Som Stan sier så er det ikke forbudt resten av året, men det må søkes tilatelse og det må være pyroteknikere som gjennomfører det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå