Gjest Bellatrix Skrevet 15. mars 2006 #61 Skrevet 15. mars 2006 Ja da, hvis ikke alle tenker likt, da må det jo være en massgris bak. Det jeg ikke skjønner er hvorfor dere på død og liv mener at det ikke gangner jenta å ha sex med kjæresten sin? Hvorfor er det slik at hun ikke skal ta hensyn til hans ønsker når de er sammen? Tankemåten som kun ganger mannen sier du, men er det noe bedre det dere andre sier da, en tankemåte som kun ganger jenta. Hun skal avgjøre alt i forholdet og han får værsegod vente til hun er klar. Vel, saken er den at han må ikke det, dersom han finner ut at han ikke vil være i et forhold der sex ikke er en del av pakken, ha da kan ha velge å gjøre det klart for henne at et slik forhold ønsker han ikke. Det har han da all mulig rett til. ← Ja, om han ikke kan respektere henne får han finne seg en annen. At hun ikke er klar for sex betyr ikke at hun bestemmer alt.
Gjest Sukkerert Skrevet 15. mars 2006 #62 Skrevet 15. mars 2006 Ja da, hvis ikke alle tenker likt, da må det jo være en massgris bak. Det jeg ikke skjønner er hvorfor dere på død og liv mener at det ikke gangner jenta å ha sex med kjæresten sin? Hvorfor er det slik at hun ikke skal ta hensyn til hans ønsker når de er sammen? Tankemåten som kun ganger mannen sier du, men er det noe bedre det dere andre sier da, en tankemåte som kun ganger jenta. Hun skal avgjøre alt i forholdet og han får værsegod vente til hun er klar. Vel, saken er den at han må ikke det, dersom han finner ut at han ikke vil være i et forhold der sex ikke er en del av pakken, ha da kan ha velge å gjøre det klart for henne at et slik forhold ønsker han ikke. Det har han da all mulig rett til. ← Klart han kan velge å gå viss han ikke har nok følelser for henne til å vente med sex til hun ønsker det.
Gjest nobilian Skrevet 23. mars 2006 #63 Skrevet 23. mars 2006 Du spiller spill ved å nekte han sex. Hun vil knulle han, kåte dama. Allikevel nekter hun han sex for å se hvordan han reagerer. Sprøyt! Det er hun som ikke respekterer han ved å være knipen på sex når hun selv vil. Hun gjør dette kun for å teste han. ← *** Unnskyld, Valentino - er du helt blåst? Noengang stoppa for å tenke over hvor bunnløst teite uttalelsene dine er? Har det noensinne slått deg at situasjoner kan være forskjellige? Sitt der på din høye hest med fasiten - om du er sånn ute i det virkelige liv, er du enten singel eller så har du skaffa deg ei ekstremt usikker dame.
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2006 #64 Skrevet 24. mars 2006 *** Unnskyld, Valentino - er du helt blåst? Noengang stoppa for å tenke over hvor bunnløst teite uttalelsene dine er? Har det noensinne slått deg at situasjoner kan være forskjellige? Sitt der på din høye hest med fasiten - om du er sånn ute i det virkelige liv, er du enten singel eller så har du skaffa deg ei ekstremt usikker dame. ← Henviser til tråden som går på hvordan kvinner spiller spill.
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2006 #65 Skrevet 24. mars 2006 Ikke la deg presse. Sett grenser for deg selv. Han er ikke guds gave til kvinnen. Be ham om å gå,si at du ønsker en mer seriøs kjæreste. Et forhold skal aldri være basert på sex. Sex er bare noe som kommer i tillegg. Hev hodet og gå med nesa i sky. Jeg snakker av erfaring,for jeg lot meg presse,jeg trodde jeg elsket ham,jeg trodde jeg skulle alltid være med ham,kunne ikke forestille meg et liv uten ham. Og vips der ble jeg gravid. 16 år og mamma. 18 år senere har han fortsatt ikke tatt ansvar. elsk deg selv.
Diana Skrevet 28. mars 2006 #66 Skrevet 28. mars 2006 da syns jeg at du skal dumpe han. er han bare samen med deg pga å knulle så er han ikke noe å ha på
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå