Gå til innhold

knulle fordi han vil!?

Fremhevede innlegg

Gjest ~¤Sweet16¤~
Skrevet

æsj jeg burde ha lest her før liksom. gjorde det i går vi. jeg er ikke jomfru da men gjort er gjort liksom.men nå er vi fortsatt sammen heldigvis :smilbla:

Videoannonse
Annonse
Gjest ~¤Sweet16¤~
Skrevet

men han gjorde det så fort. kanskje 1 til to minutter liksom.

drit fort gjorde han. og hardt!!!!! har litt vondt nå. skikkelig på en måte. :ler2::flau:

Skrevet
Hey, hey.  :ironi:

Nå må vi slappe av og ikke trekke for raske konlklusjoner her.

Vi vet INGENTING om hvorfor situasjonen er slik.

Det er slettes ikke sikkert at dette kun er en fyr som fortjener "ryke å reise".

Det eneste vi vet er atd et står at de er kjærester.

Kjærester i 1 uke...eller 1 år osv. ?? Hva vet vi?

Er man sammen over lengre tid, og den ene parten ikke vil ha sex (her av helt ukjent grunn) er det ikke noen bombe at den andre parten "MÅ" se seg om etter en eller annen slags utvei. Og det selv om de selvfølgelig er glade i hverandre.

Her må vi vite mer detaljer før man konkluderer som alle svarene til nå !!

Skjerpings!!! :frustrert:

Alder og årsak har ingen verdens ting å si!

Å presse partner'n til sex er uansett grunn ikke akseptabelt!!

Gjest Gjest
Skrevet
æsj jeg burde ha lest her før liksom. gjorde det i går vi. jeg er ikke jomfru da men gjort er gjort liksom.men nå er vi fortsatt sammen heldigvis :smilbla:

Flott, du skal se at det å gi han litt fitte innimellom kommer til å betale seg i lengden, da holder du han blid og fornøyd og han vil se på deg som den drømmedama han syns du er. Å være gnien med godsakene kommer du aldri langt med, husk det, så blir ømheten etter å ha blitt tatt litt hardt verd det når du får en lykkelig kjæreste.

Gjest Gjest
Skrevet
Flott, du skal se at det å gi han litt fitte innimellom kommer til å betale seg i lengden, da holder du han blid og fornøyd og han vil se på deg som den drømmedama han syns du er. Å være gnien med godsakene kommer du aldri langt med, husk det, så blir ømheten etter å ha blitt tatt litt hardt verd det når du får en lykkelig kjæreste.

Kvinners manglende selvrespekt slutter aldrig å forundre meg. Det er utrolig hva enkelt synes de fortjener. Men det er antagelig bra at det er noen som samler opp søppla også? :forvirret:

Gjest Gjest
Skrevet
Det er utrolig hva enkelt synes de fortjener.

Du tar så feil, det handler nemlig ikke om hva kvinnen syns hun fortjener, men om hva kjæresten hennes fortjener. Når man er i et forhold, så ligger det automatisk en føring i at man har sex. Par har og skal nemlig ha det. Sex og tilgangen til sex er en av de tingene som skiller parforhold i fra det å være singel. Da skal man ikke bare tenke på seg selv, men også sin partner. Jo tidligere en jente da lærer seg at fitta hennes er en del av nøkkelen til å holde partneren blid og fornøyd jo bedre vil det gå med forholdet. Gutter har i langt større grad enn oss jenter forstått hvor viktig sex er i et forhold, og derfor sier de i langt større grad nei til å gi oss litt pikk, selv om de ikke alltid føler seg klare for det.
Gjest Gjest
Skrevet
Gutter har i langt større grad enn oss jenter forstått hvor viktig sex er i et forhold, og derfor sier de i langt større grad SKJELDENT nei til å gi oss litt pikk, selv om de ikke alltid føler seg klare for det.

Ble litt feil i innlegget over, manglet et ord som gjøre betydningen annerledes *sorry*

Gjest Gjest
Skrevet

Trådstarter: for et stygt og uverdig ord du bruker...(k-ordet): :fy_fy:

Nei, man behøver ikke å være med på sex hvis man ikke føler for det selv, selv om han har lyst.

Gjest Sukkerert
Skrevet

Bra at du føler deg glad. Gjør det du selv føler for og har lyst til.

Gjest Gjest
Skrevet
Du tar så feil, det handler nemlig ikke om hva kvinnen syns hun fortjener, men om hva kjæresten hennes fortjener. Når man er i et forhold, så ligger det automatisk en føring i at man har sex. Par har og skal nemlig ha det. Sex og tilgangen til sex er en av de tingene som skiller parforhold i fra det å være singel. Da skal man ikke bare tenke på seg selv, men også sin partner.  Jo tidligere en jente da lærer seg at fitta hennes er en del av nøkkelen til å holde partneren blid og fornøyd jo bedre vil det gå med forholdet. Gutter har i langt større grad enn oss jenter forstått hvor viktig sex er i et forhold, og derfor sier de i langt større grad nei til å gi oss litt pikk, selv om de ikke alltid føler seg klare for det.

Jeg går ut fra at du er oppmerksom på at du nå argumenterer for å bruke sex som straff og belønning? Jeg beklager jeg har aldri sett på sex sånn. For meg er sex noe naturlig, noe begge skal ha glede av. Men for all del, hver sin lyst.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg går ut fra at du er oppmerksom på at du nå argumenterer for å bruke sex som straff og belønning?

Nei det er jeg overhodet ikke klar over. Vær så snill og opplys meg om på hvilken måte dette handler om sex som straff eller belønning?

Det handler om gi noe som er det mest naturlige her i verden mellom to kjærester, nemlig sex. Og sex kan man faktisk ha selv om man i utgangspunktet ikke har lyst, dersom man bare er villig til å strekke seg litt for å tilfredsstille sin kjære. Mye av lysten ligger nemlig i hodet, og ved å tenke på at det at jeg nå gir gutten min tilgang på fitta mi, ja så gleder jeg han og han blir tilfresstilt og fornøyd. Ja da hender det i hvert fall meg at jeg ikke blir så rent lite kåt underveis, og faktisk har jeg stor glede av sexen selv når vi er kommet i gang. Jeg blir da overhodet ikke straffet på noen som helst måte av han. Og belønning, siden du bringer det ordet på bane også, jo det er at en blid og avslappet kjæreste får også meg i bedre humør. Den dagen jeg ikke lenger er villig til å dele fitta mi med kjæresten vil være en trist dag, på samme måte som jeg vil oppleve det som trist og ikke så rent lite sårende dersom han skulle nekte meg litt pikk når jeg ønsker kos.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Et forhold handler om å gi og ta, men det handler ikke om trusler. Heller ikke om å gjøre den andre parten vondt.

Gjest Gjest
Skrevet

Du argumenterer for å bruke sex som valuta. Sikkert mange kvinner rundt omkring i verden som ser seg nødt til å leve slik. For den situasjonen de har favnet i fortjener de ikke fordømmelse, men medlidenhet. Men i et forhold hører ikke den innstillingen hjemme i min verden i allefall. Dessuten er vi så priviligerte her i landet at vi kan velge hva slags forhold vi vil leve i. Vi trenger ikke prostituere oss. Ei heller trenger vi å finne oss i utpressing på det sexuelle området. Noe som etter min mening vitner om veldig liten respekt og kjærlighet til den man presser. Det er lavmål og en som benytter seg av slike metoder fortjener virkelig ikke å ha noen partner.

Gjest Gjest
Skrevet

Hallo!!! Truslene kommer jo fordi hun gir. Om hun lar han få litt fitte i ny og ne, så har han jo ingen som helst grunn til å true med noe som helst. Det er en grunn til at han truer, og det er fordi han ikke får kos. Tenk dere selv, hvor ille det ville være å gå rundt og være kåt på kjæresten, ha han ved siden av seg hele tiden, men unasett hvor kåt du blir, ja så vil han ikke ha sex med deg samme hvor glad han sier han er i deg. Da føler man seg avvist, og før eller siden vil man begynne å tenke på å seg litt kos andre steder. Da bør man jo helst avslutte forholdet før man innleder noe med andre, men uansett betyr det slutten på forholdet til hun som er gnie med fitta si.

Gjest Sukkerert
Skrevet
Nei det er jeg overhodet ikke klar over. Vær så snill og opplys meg om på hvilken måte dette handler om sex som straff eller belønning?

Det handler om gi noe som er det mest naturlige her i verden mellom to kjærester, nemlig sex. Og sex kan man faktisk ha selv om man i utgangspunktet ikke har lyst, dersom man bare er villig til å strekke seg litt for å tilfredsstille sin kjære. Mye av lysten ligger nemlig i hodet, og ved å tenke på at det at jeg nå gir gutten min tilgang på fitta mi, ja så gleder jeg han og han blir tilfresstilt og fornøyd. Ja da hender det i hvert fall meg at jeg ikke blir så rent lite kåt underveis, og faktisk har jeg stor glede av sexen selv når vi er kommet i gang. Jeg blir da overhodet ikke straffet på noen som helst måte av han. Og belønning, siden du bringer det ordet på bane også, jo det er at en blid og avslappet kjæreste får også meg i bedre humør. Den dagen jeg ikke lenger er villig til å dele fitta mi med kjæresten vil være en trist dag, på samme måte som jeg vil oppleve det som trist og ikke så rent lite sårende dersom han skulle nekte meg litt pikk når jeg ønsker kos.

Sjokkert over at du kan gi slike "råd" til en 16-åring. (Får en følelse av at du er mann på grunn tenkemåten som kun gagner mannen)

Det er ikke selvsagt at en 16-åring har sex med kjæresten. Det handler om å føle seg klar. Jeg vet at jeg ville sittet igjen med følelser av å være brukt viss jeg hadde hatt sex med kjæresten uten at jeg selv ville.

Dessuten fører som kjent sex til graviditet. Ved bruk av kondom blir 3% gravide i løpet av et år. Og 3% av antallet som bruker kondom i Norge, er mange. Jeg mener det blir feil å ha sex når det å få barn er veldig utelukket, som når en er veldig ung.

Gjest Gjest
Skrevet
Hallo!!! Truslene kommer jo fordi hun gir. Om hun lar han få litt fitte i ny og ne, så har han jo ingen som helst grunn til å true med noe som helst. Det er en grunn til at han truer, og det er fordi han ikke får kos. Tenk dere selv, hvor ille det ville være å gå rundt og være kåt på kjæresten, ha han ved siden av seg hele tiden, men unasett hvor kåt du blir, ja så vil han ikke ha sex med deg samme hvor glad han sier han er i deg. Da føler man seg avvist, og før eller siden vil man begynne å tenke på å seg litt kos andre steder.  Da bør man jo helst avslutte forholdet før man innleder noe med andre, men uansett betyr det slutten på forholdet til hun som er gnie med fitta si.

Been there. Jeg var tiggeren i mitt forhold. Det ville likevel gi meg liten glede å vite at han ofret seg. En stor del av gleden ligger nemlig i å gi. Men det skal skje frivillig!

Dersom man mister en sånn mann/et sånt forhold har man vunnet mer enn man har tapt!

Gjest Gjest
Skrevet
Sjokkert over at du kan gi slike "råd" til en 16-åring. (Får en følelse av at du er mann på grunn tenkemåten som kun gagner mannen)

Nøyaktig den samme tanken har jeg tatt. Virker helt usannsynlig at det er en kvinne både på grunn av innstilling og språk.

Gjest Gjest
Skrevet
Du argumenterer for å bruke sex som valuta. Sikkert mange kvinner rundt omkring i verden som ser seg nødt til å leve slik. For den situasjonen de har favnet i fortjener de ikke fordømmelse, men medlidenhet. Men i et forhold hører ikke den innstillingen hjemme i min verden i allefall. Dessuten er vi så priviligerte her i landet at vi kan velge hva slags forhold vi vil leve i. Vi trenger ikke prostituere oss. Ei heller trenger vi å finne oss i utpressing på det sexuelle området. Noe som etter min mening vitner om veldig liten respekt og kjærlighet til den man presser. Det er lavmål og en som benytter seg av slike metoder fortjener virkelig ikke å ha noen partner.

Nå må jeg le :grine2: :grine2: :grine2: Du sammenlikner det å gi kjæresten sex med det å prostituere seg? Herregud så teit. Ja, vi er så privligerte at vi kan velge hva slags forhold vi vil leve i, og det var akkurat det denne gutten ga uttrykk for. At for han er det utenkelig å være sammen med en jente som ikke er villig til å gi han fitte en gang i blandt. Han gjorde henne altså opperksom på at han ikke er interessert i et forhold uten sex, og hun kunne da avgjøre om hun ville spre bena og satse på forholdet eller om hun ville at det skulle bli slutt.
Gjest Gjest
Skrevet

Ja da, hvis ikke alle tenker likt, da må det jo være en massgris bak. Det jeg ikke skjønner er hvorfor dere på død og liv mener at det ikke gangner jenta å ha sex med kjæresten sin? Hvorfor er det slik at hun ikke skal ta hensyn til hans ønsker når de er sammen? Tankemåten som kun ganger mannen sier du, men er det noe bedre det dere andre sier da, en tankemåte som kun ganger jenta. Hun skal avgjøre alt i forholdet og han får værsegod vente til hun er klar. Vel, saken er den at han må ikke det, dersom han finner ut at han ikke vil være i et forhold der sex ikke er en del av pakken, ha da kan ha velge å gjøre det klart for henne at et slik forhold ønsker han ikke. Det har han da all mulig rett til.
Gjest Gjest
Skrevet
Nøyaktig den samme tanken har jeg tatt. Virker helt usannsynlig at det er en kvinne både på grunn av innstilling og språk.

Å ja, det glemte jeg.... vi jenter har jo ikke lov til å bruke ordet fitte vi, det er jo altfor vulgært må vite.

Så det var en som ga hovedinnlegger refs for å bruke ordet knulle også, så da er det vel en mannsgris som står bak hovedinnlegget også da vel, med så vulgært spåk :grine2:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...