Gå til innhold

knulle fordi han vil!?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hadde dette innlegget vært skrevet av en gutt, hadde tonen her inne vært en annen. Da hadde man lurt på hva som feilte denne gutten, om han var homo, om han har ekstremt liten tiss og ikke tørr vise den frem osv. fordi han ikke ville ha sex.

Men, når det står en jente med bena i kors og leker luremus med fitta si, ja da kan gutten bare ryke og reise.

Lenge leve dobbeltmoralen. Jeg er mange ganger så flau over mine medsøstre at jeg får helt vondt inni meg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Det er nok bare valentino som ville beskrevet en gutt som homo om han ikke var klar for sex. Ingen skal presses til sex, enten man er gutt eller jente.

Skrevet

Til siste gjest. Hadde en gutt skrevet dette innlegget hadde han fått nøyaktig samme respons og råd. Ærig talt.

Gjest *Snart medlem*
Skrevet
Hadde dette innlegget vært skrevet av en gutt, hadde tonen her inne vært en annen. Da hadde man lurt på hva som feilte denne gutten, om han var homo, om han har ekstremt liten tiss og ikke tørr vise den frem osv. fordi han ikke ville ha sex.

Men, når det står en jente med bena i kors og leker luremus med fitta si, ja da kan gutten bare ryke og reise.

Lenge leve dobbeltmoralen. Jeg er mange ganger så flau over mine medsøstre at jeg får helt vondt inni meg.

Det tror jeg nok ikke stemmer. Hvis vi tar utgangspunkt i nøyaktig det samme innlegget, men gjør innlegger til gutt og kjæresten til jente, ville jeg svart nøyaktig det samme.

Poenget er at det er en ungdom som truer den andre med å ligge med en annen person hvis ikke de ligger sammen. Og dette er en uholdbar trussel uavhengig av om det er en jente eller gutt som kommer med den.

Gjest Gjest
Skrevet

Trusler og ultimater av denne sorten hører virkelig ikke hjemme i mine forhold uansett kjønnet på den som fremfører dem. Det er mulig du synes det er greit at forhold fungerer på den måten? Men dersom du føler deg forpliktet til å hive deg på rygg hver gang din mann knipser ellers går han til en annen? Da har du min fulle medfølelse. Jeg ville ikke forventet eller respektert at min mann skulle fungert som madrass heller.

Gjest gjesta
Skrevet
Gå og ikke se deg tilbake. Det burde virkelig ikke være et vanskelig valg. Ingen vist å kaste bort tid på en som sier "Tilfredsstill meg og gjør alt som jeg sier, hvis ikke er jeg utro". Han høres helt fjern ut.

Som jeg skulle ha sagt det selv.

Skrevet
kjæresten min sier at hvis jeg ikke knuller med han snart så kommer han til å knulle med ei annen i trinnet. hva gjør jeg???

Du spiller spill ved å nekte han sex.

Du skal knulle når du vil.

Hun vil knulle han, kåte dama. Allikevel nekter hun han sex for å se hvordan han reagerer.

Poenget er jo at han ikke respekterer deg

Sprøyt! Det er hun som ikke respekterer han ved å være knipen på sex når hun selv vil. Hun gjør dette kun for å teste han.

Skrevet (endret)
Det er sånne som han som gir menn et dårlig rykte

Det er sånne som henne som får kvinner til å framstå som mentalt ustabile.

Endret av valentino
Skrevet

Hun vil knulle han, kåte dama. Allikevel nekter hun han sex for å se hvordan han reagerer.

Sprøyt! Det er hun som ikke respekterer han ved å være knipen på sex når hun selv vil. Hun gjør dette kun for å teste han.

Jeg skjønner ikke at du kan si noe slikt! Alle jenter som noen gang har blitt presset til sex vet at det du skriver ikke er sant. Det du sier nå er det samme som at "nei betyr ja".

Du har virkelig misforstått samspillet mellom mann og kvinne. Det er ikke et utspekulert regelrett spill hvor man jobber målrettet mot å oppnå et mål. Folk er forskjellige. De fleste jenter som sier nei, mener faktisk nei!

Gjest Gjest
Skrevet

Valentino min kjære. Er alle jenter horer i din verden? Jeg er tre ganger så gammel som denne jenta og er fortsatt knipen på sex.

Jeg kan garantere deg at det ikke dreier seg om noe spill!

Det virker ikke som det er noe poeng for deg at jenta/kvinnen også skal nyte sexlivet sitt. Det holder at hun er tilgjengelig ikke sant? Drit i om jenta får psykiske problemer fordi hun går på akkord med egne verdier! ?

Det begynner å bli ganske innlysende hvorfor du ikke får napp.

Skrevet
Jeg skjønner ikke at du kan si noe slikt! Alle jenter som noen gang har blitt presset til sex vet at det du skriver ikke er sant. Det du sier nå er det samme som at "nei betyr ja".

Du har virkelig misforstått samspillet mellom mann og kvinne. Det er ikke et utspekulert regelrett spill hvor man jobber målrettet mot å oppnå et mål. Folk er forskjellige. De fleste jenter som sier nei, mener faktisk nei!

Selvfølgelig er det mange tilfeller hvor kvinnen ikke vil ha sex, men her er det ikke det som er problemet. Da hadde ikke mannen sagt det han gjorde. Det er et samspill, men det er samtidig også et spill.

Alle mine venner og bekjente, meg selv inkludert, har erfart at kvinner av ot til later som om de ikke vil ha sex kun for å se reaksjonen. Det er to måter å løse dette problemet på. En måte å løse dette på er å fryse henne ut. Gi henne null oppmerksomhet og ignorere henne. Når du da ber om oppmerksomhet er hun klar for sex. En annen måte er å gjøre henne sjalu. Da oppdager hun at hun kan miste han og vil anstrenge seg for å holde på han.

Det er viktig å gjøre disse tingene i de tilfeller hvor kvinnen tilbakeholder sex for å teste mannen. Gjør ikke mannen disse tingene da er det hun som har kontrollen over all sex i forholdet. Mannen blir unnerlegen kvinnen.

Skrevet (endret)
Jeg er tre ganger så gammel som denne jenta og er fortsatt knipen på sex.

Jeg kan garantere deg at det ikke dreier seg om noe spill!

Les min post over. Du er knipen på sex for å kontrollere sexen i forholdet. Den som kontrollerer sexen har kontrollen over den andre parten. Av den grunn er det et spill

Endret av valentino
Skrevet
Selvfølgelig er det mange tilfeller hvor kvinnen ikke vil ha sex, men her er det ikke det som er problemet. Da hadde ikke mannen sagt det han gjorde. Det er et samspill, men det er samtidig også et spill.

Alle mine venner og bekjente, meg selv inkludert, har erfart at kvinner av ot til later som om de ikke vil ha sex kun for å se reaksjonen. Det er to måter å løse dette problemet på. En måte å løse dette på er å fryse henne ut. Gi henne null oppmerksomhet og ignorere henne. Når du da ber om oppmerksomhet er hun klar for sex. En annen måte er å gjøre henne sjalu. Da oppdager hun at hun kan miste han og vil anstrenge seg for å holde på han.

Det er viktig å gjøre disse tingene i de tilfeller hvor kvinnen tilbakeholder sex for å teste mannen. Gjør ikke mannen disse tingene da er det hun som har kontrollen over all sex i forholdet. Mannen blir unnerlegen kvinnen.

Du har virkelig misforstått, og jeg håper for din del at du en eller annen gang vil forstå at det du skriver får deg til å høres ut som om du er hjernevasket av sprøyt. I tillegg til dette virker du utrolig bitter.

Jeg vet rett og slett ikke om jeg skal bli fornærmet eller lei meg av det du skriver. Det er virkelig så fjernt for meg at du virkelig tror at det er slik ting fungerer!

Kanskje noen få fjortiser har perioder med slikt, men det er ikke vanlig!

Du får svar og kritikk av kvinner her. Og kvinner vet nok bedre enn deg hvordan de fungerer. Ta det til deg.

Livet dreier seg også om annet enn sex. Det regner jeg med at vil gå opp for deg med årene.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Hvordan vet du at hun vil?

Skrevet
kjæresten min sier at hvis jeg ikke knuller med han snart så kommer han til å knulle med ei annen i trinnet. hva gjør jeg???

Du gir blaffen i den idioten og finner deg noen som ikke har total kortslutning i topplokket :)

Gjest Gjest
Skrevet
Les min post over. Du er knipen på sex for å kontrollere sexen i forholdet. Den som kontrollerer sexen har kontrollen over den andre parten. Av den grunn er det et spill

Verste sprøytet jeg noen gang har hørt eller lest. Den gang jeg var i et forhold var det alltid jeg som ønsket sex og tok initiativ til det. Jeg forventet likevel ikke at han skulle rulle over på ryggen å spille død. For de som ønsker denne varianten er det oppblåsbare å få kjøpt.

Når jeg sier knipen på sex er det fordi jeg ikke er i et forhold og nekter å begynne et eventuelt forholdet i den enden.

Ikke helt din perfekte kvinne med andre ord. For den perfekte kvinnen din hun går vel truseløs i miniskjørt så du bare kan bøye henne over bardisken mens du bestiller en halvliter til?

Du er virkelig ikke sann!

Takk og lov at du er en sjeldenhet!

Gjest Sukkerert
Skrevet

Det står ikke noe sted at hun vil. For noe usympatisk sprøyt du kommer med.

Jeg begynner å forstå hvorfor du er jomfru.

Gjest Gjest
Skrevet
Det står ikke noe sted at hun vil. For noe usympatisk sprøyt du kommer med.

Jeg begynner å forstå hvorfor du er jomfru.

jeg tror du bør dumpe han, han respekterer deg åpenbart ikke og dere er nok i bunn og grunn forskjellige.

Gjest Gjest
Skrevet

Lukter provokasjon eller jerneskade lang vei!

Skrevet

Valentino: Du har nådd lavmål!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...