Gå til innhold

knulle fordi han vil!?

Fremhevede innlegg

Gjest ~¤Sweet16¤~
Skrevet

kjæresten min sier at hvis jeg ikke knuller med han snart så kommer han til å knulle med ei annen i trinnet. hva gjør jeg???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå og ikke se deg tilbake. Det burde virkelig ikke være et vanskelig valg. Ingen vist å kaste bort tid på en som sier "Tilfredsstill meg og gjør alt som jeg sier, hvis ikke er jeg utro". Han høres helt fjern ut.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg skjønner ikke spørsmålet. Det burde ikke være noe å lure på.

Dropp ham som en varm potet!

Og med det samme du er i gang, advar alle andre om hva slags fyr han er.

Gjest Markus i Oslo
Skrevet

Kvitt deg med idioten så fort som mulig.

Skrevet

Helt enig med de andre her. Du skal vente til du synes det er riktig sjøl - og hvis han ikke gidder vente, er du for god for ham!

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Enig med alle her over.

Poenget er jo at han ikke respekterer deg, og når han truer med noe slikt virker det heller ikke som om han er veldig glad i deg heller. Det er tydelig at det eneste han er ute etter hos en jente er sex. Så kom deg unna med verdigheten i behold! Du er verdt så mye bedre.

Gjest LoisLane
Skrevet

Han er ikke ordentlig glad i deg, det vet du nok innerst inne selv også.

Gjest King James
Skrevet (endret)

Du skal knulle når du vil. Ikke når han vil. Det du burde er og gjøre som de andre har sakt og dumpe han.

Det er sånne som han som gir menn et dårlig rykte

Endret av King James
Gjest Skauta
Skrevet
Du skal knulle når du vil. Ikke når han vil.  Det du burde er og gjøre som de andre har sakt og dumpe han.

Det er sånne som han som gir menn et dårlig rykte

:Nikke:

Gjest Gjest
Skrevet

Hvis du absolutt føler at du ikke er klar så ber du han ryke og reise. Da har du ikke latt deg presse til noe du ikke vil.

Men på den annen side så er det kanskje ikke så dumt å gi han litt fitte om du har lyst til å beholde han?

Gjest *Snart medlem*
Skrevet
Hvis du absolutt føler at du ikke er klar så ber du han ryke og reise. Da har du ikke latt deg presse til noe du ikke vil.

Men på den annen side så er det kanskje ikke så dumt å gi han litt fitte om du har lyst til å beholde han?

Og hvor lenge tror du hun kommer til å beholde ham uansett? Når han uansett truer med å gå til en annen for å få sex, høres han ut som en person som er troende til å enten gå lei etter et par omganger i halmen eller å ha seg med andre jenter selv om han er sammen med henne.

Mest korttenkte rådet jeg har lest på lenge.

Skrevet

Her er det bare en ting å gjøre, la han knulle med den andre jenta på trinnet, så fortsetter du med livet ditt. Tro du meg, du taper ingenting på å la en slik fyr gå.

Gjest Gjest
Skrevet

Hey, hey. :ironi:

Nå må vi slappe av og ikke trekke for raske konlklusjoner her.

Vi vet INGENTING om hvorfor situasjonen er slik.

Det er slettes ikke sikkert at dette kun er en fyr som fortjener "ryke å reise".

Det eneste vi vet er atd et står at de er kjærester.

Kjærester i 1 uke...eller 1 år osv. ?? Hva vet vi?

Er man sammen over lengre tid, og den ene parten ikke vil ha sex (her av helt ukjent grunn) er det ikke noen bombe at den andre parten "MÅ" se seg om etter en eller annen slags utvei. Og det selv om de selvfølgelig er glade i hverandre.

Her må vi vite mer detaljer før man konkluderer som alle svarene til nå !!

Gjest Jalileh
Skrevet
Hey, hey.  :ironi:

Det er slettes ikke sikkert at dette kun er en fyr som fortjener "ryke å reise".

Er man sammen over lengre tid, og den ene parten ikke vil ha sex (her av helt ukjent grunn) er det ikke noen bombe at den andre parten "MÅ" se seg om etter en eller annen slags utvei. Og det selv om de selvfølgelig er glade i hverandre.

Men da kan han vel heller si at han vil gjøre det slutt da, hvis det f.eks har gått ett år e.l. Ikke true med å ligge med en annen.

Skrevet
Men da kan han vel heller si at han vil gjøre det slutt da, hvis det f.eks har gått ett år e.l. Ikke true med å ligge med en annen.

Akkurat, og det er heller ingen selvfølge at et forhold mellom to 16-åringer skal inneholde sex.

Skrevet

Og INGEN skal noen gang presses til å ha sex, uavhengig av alder og kjønn.

Skrevet
Hey, hey.  :ironi:

Ehe.. Forstår det på nicket som at trådstarter er 16.. På utsagnet til typen tviler jeg på at han er stort eldre. Og ellers ser jeg ikke noen grunn til at man absolutt må true noen til å gjennomføre noe en ikke vil, selv om man har vært sammen i ett år. Ærlig talt! Folks verdi er da mer verdt enn sex!

Alle folk som sier "tilfredsstill meg ellers knuller jeg ei annen jente i klassen din" er ikke verdt å bli i et forhold med!

Gjest Gjest
Skrevet

Man må da være bra desperat, alternativt hjernedød, for å ønske å beholde en fyr etter et sånt ultimatum!?

:overrasket: Et sånt ultimatum er faktisk alt man behøver å vite om en fyr. Slipp han ut til de andre hundene. Denne står ikke til å redde. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...