Merlin Skrevet 26. april #1 Skrevet 26. april Kommer ikke videre med betaling etter å ha lagt inn kortinformasjon. Ingen sted å trykke "neste" eller feilmelding. Kan dette skyldes regionsperren ? Første gang jeg handler på nettstedet.
AnonymBruker Skrevet 26. april #2 Skrevet 26. april Helt sinnsykt at du tenker å kjøpe noe på TEMU etter alt som har kommet ut. Ikke gi kortinformasjonen din og pris deg lykkelig. Anonymkode: a281b...1f7 4 3
AnonymBruker Skrevet 26. april #3 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Helt sinnsykt at du tenker å kjøpe noe på TEMU etter alt som har kommet ut. Ikke gi kortinformasjonen din og pris deg lykkelig. Anonymkode: a281b...1f7 Skjerp deg. Anonymkode: 2c79b...ab1 4
AnonymBruker Skrevet 26. april #4 Skrevet 26. april Merlin skrev (4 minutter siden): Kommer ikke videre med betaling etter å ha lagt inn kortinformasjon. Ingen sted å trykke "neste" eller feilmelding. Kan dette skyldes regionsperren ? Første gang jeg handler på nettstedet. Det er ofte en egen regionsperre for Internett handel, er den på? Anonymkode: 2c79b...ab1
AnonymBruker Skrevet 26. april #5 Skrevet 26. april Kan man ikke betale med klarna på temu? Aldri handlet der før. Anonymkode: 53beb...627
Merlin Skrevet 26. april Forfatter #6 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan man ikke betale med klarna på temu? Aldri handlet der før. Anonymkode: 53beb...627 TS Jeg prøver å handle med VISA kortet mitt.
Merlin Skrevet 26. april Forfatter #7 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Helt sinnsykt at du tenker å kjøpe noe på TEMU etter alt som har kommet ut. Ikke gi kortinformasjonen din og pris deg lykkelig. Anonymkode: a281b...1f7 Hva har kommet ut ?
Merlin Skrevet 26. april Forfatter #8 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er ofte en egen regionsperre for Internett handel, er den på? Anonymkode: 2c79b...ab1 TS Jeg har regionsperre på VISA kortet mitt for alle land utenfor Europa. Men jeg lastet ned appen til Temu Norge.
norw Skrevet 27. april #9 Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (23 timer siden): Helt sinnsykt at du tenker å kjøpe noe på TEMU etter alt som har kommet ut. Ikke gi kortinformasjonen din og pris deg lykkelig. Anonymkode: a281b...1f7 Hovedgrunnen til å ikke handle derifra er at det er kinesisk. Så kommer evt skadelige stoffer i tillegg.
mommyaka Skrevet 29. april #11 Skrevet 29. april norw skrev (På 27.4.2025 den 21.23): Hovedgrunnen til å ikke handle derifra er at det er kinesisk. Så kommer evt skadelige stoffer i tillegg. Ja pass på ts...alt som kommer fra temu er en temu butikk som gir deg kreft og radioaktivt 🤣 Bruk Klarna eventuelt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå