AnonymBruker Skrevet 26. april #1 Skrevet 26. april Skrudde på flaskene. Åpnet gass og trykket på flamme. Det kom større flamme enn forventet. Skrudde seg av en del ganger. Måtte slå på igjen og før fem min så kom det ikke mer flamme. Anonymkode: d2e1b...f56
AnonymBruker Skrevet 26. april #2 Skrevet 26. april Har du link til ugressbrenneren? Det høres ut som du skrudde opp for mye + ikke skrudde igjen med en gang når flammen sluknet. Anonymkode: 0f72f...b46
AnonymBruker Skrevet 27. april #3 Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (14 timer siden): Har du link til ugressbrenneren? Det høres ut som du skrudde opp for mye + ikke skrudde igjen med en gang når flammen sluknet. Anonymkode: 0f72f...b46 Biltema sin. Anonymkode: d2e1b...f56 1
AnonymBruker Skrevet 27. april #4 Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Biltema sin. Anonymkode: d2e1b...f56 Jeg kjenner ikke til den typen, men du kan jo høre med Biltema. Det er uansett viktig å stenge igjen når det ikke er noe flamme, og så åpne litt og tenne på igjen. Jeg bruker Biltema kokeapparat med ei liten gassbeholder på 227 gram, og den varer lenge. Anonymkode: 0f72f...b46 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå