AnonymBruker Skrevet 28. april #41 Del Skrevet 28. april Samme her, siste jeg prøvde å date hadde en trekant dagen etter vi hadde en koselig kveld🙃 Jeg gir opp Anonymkode: dc710...30b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april #42 Del Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (På 26.4.2025 den 20.54): Hva skjer med datingsverden? Har datet ca 20 jenter og det viste seg alle er fuckgirls. Jeg vil ha et seriøst forhold. Flere menn som opplever dette? Anonymkode: df9f2...e90 Du er jo faktoren i alle disse datene som er like - hva er det du gjør siden du gjentar samme feil (for deg) hver gang? Anonymkode: bee2b...5b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
micromaya Skrevet 28. april #43 Del Skrevet 28. april Vel. Det finnes jo én fellesnevner her, og det er deg. Jeg tviler sterkt på om 20 jenter/damer på rad er fuckgirls. Da er det et eller annet de opplever med deg som får dem til å forsvinne etter ett ligg. Bare du kan vite svaret på hva det er. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå