AnonymBruker Skrevet 26. april #1 Skrevet 26. april Hva skjer med datingsverden? Har datet ca 20 jenter og det viste seg alle er fuckgirls. Jeg vil ha et seriøst forhold. Flere menn som opplever dette? Anonymkode: df9f2...e90
AnonymBruker Skrevet 26. april #2 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva skjer med datingsverden? Har datet ca 20 jenter og det viste seg alle er fuckgirls. Jeg vil ha et seriøst forhold. Flere menn som opplever dette? Anonymkode: df9f2...e90 Mens jeg som venter med sex til man nærmer seg et par, får ikke en date en gang. Kvinne 30. Får vanvittig mye oppmerksomhet, men mennene rømmer når de ikke får sex med en gang. Så kanskje mange damer bare tar etter det. Anonymkode: cc14e...92f 8 4
AnonymBruker Skrevet 26. april #3 Skrevet 26. april Så du graver i damenes tidligere sexliv på første date? Anonymkode: b9298...dfd 2 1
Flintis Skrevet 26. april #4 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hva skjer med datingsverden? Har datet ca 20 jenter og det viste seg alle er fuckgirls. Jeg vil ha et seriøst forhold. Flere menn som opplever dette? Anonymkode: df9f2...e90 Hva er fuckgirls? Og om de har noen erfaringer kan vel også disse ønske å slå seg til ro? 5
AnonymBruker Skrevet 26. april #5 Skrevet 26. april Sier de at de bare er ute etter sex? Jeg er kvinne, bare ute etter forhold. Men noen ganger så blir det ikke forhold, det kan være fordi sexen er dårlig, fordi man ikke blir forelsket, fordi han sier eller gjør noe jeg ikke liker. Det er jo ikke lett å finne kjæreste, man må kysse ganske mange frosker først. Anonymkode: 414ec...1a1 3
AnonymBruker Skrevet 26. april #7 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Hva skjer med datingsverden? Har datet ca 20 jenter og det viste seg alle er fuckgirls. Jeg vil ha et seriøst forhold. Flere menn som opplever dette? Anonymkode: df9f2...e90 Fuckgirls? Hvorfor kan du ikke bare bruke et godt gammeldags uttrykk. Lette på tråden. Anonymkode: 349c9...6f7 2
AnonymBruker Skrevet 26. april #8 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Sier de at de bare er ute etter sex? Jeg er kvinne, bare ute etter forhold. Men noen ganger så blir det ikke forhold, det kan være fordi sexen er dårlig, fordi man ikke blir forelsket, fordi han sier eller gjør noe jeg ikke liker. Det er jo ikke lett å finne kjæreste, man må kysse ganske mange frosker først. Anonymkode: 414ec...1a1 menn er ikke frosker Anonymkode: 4213a...2a2 1
AnonymBruker Skrevet 26. april #9 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva skjer med datingsverden? Har datet ca 20 jenter og det viste seg alle er fuckgirls. Jeg vil ha et seriøst forhold. Flere menn som opplever dette? Anonymkode: df9f2...e90 Ja, jeg har møtt på mange slike. Men du er på feilt forum - her vil de færreste tro at noe slikt finnes. Og selv om de skulle være en slik selv - vil de benekte det hele veien til graven Anonymkode: fcf65...1cc 2
Blått Skrevet 26. april #10 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva skjer med datingsverden? Har datet ca 20 jenter og det viste seg alle er fuckgirls. Jeg vil ha et seriøst forhold. Flere menn som opplever dette? Anonymkode: df9f2...e90 Hva er fuckgirls? 1
AnonymBruker Skrevet 26. april #11 Skrevet 26. april Blått skrev (Akkurat nå): Hva er fuckgirls? Hva er fuckboys? Altså… er det konkurranse om å spille dum her? Anonymkode: fcf65...1cc 3 2
Blått Skrevet 26. april #12 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva er fuckboys? Altså… er det konkurranse om å spille dum her? Anonymkode: fcf65...1cc Hvis du ikke har lyst til å svare så kan du bare la være å svare. Det er ikke noe grunn til å være frekk 🤗 7 2
Humas Skrevet 26. april #13 Skrevet 26. april Forferdelig kultur. Få som vil klare et langt liv med opp og nedturer etter å ha holdt på sånn. Før i tiden så var de som var løse på tråden personer som hungret etter å bli sett og som hadde manglende grenser. Den grenseløsheten som er nå ødelegger oss bit for bit. Kjærlighet/forpliktelse er ikke sex , det er bare en bitte liten del. Hva skal til før jenter og gutter holder mer igjen. En handling som kan ende med et barn som trenger ubetinget kjærlighet, bør ikke gis til en tilfeldig på date. 1 4
AnonymBruker Skrevet 26. april #14 Skrevet 26. april Blått skrev (10 minutter siden): Hvis du ikke har lyst til å svare så kan du bare la være å svare. Det er ikke noe grunn til å være frekk 🤗 Og jeg som trodde du var frekk 🤗 svaret fikk du Anonymkode: fcf65...1cc 1
AnonymBruker Skrevet 26. april #15 Skrevet 26. april Mener du at de vil ha sex for fort, eller at de dumper det etter sex? Anonymkode: f2951...bed 3
Blått Skrevet 26. april #16 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Og jeg som trodde du var frekk 🤗 svaret fikk du Anonymkode: fcf65...1cc Det er et nytt uttrykk for meg og jeg vet ikke hva folk legger i det, så jeg spurte oppriktig av nysgjerrighet ☺️ men om man da legger i det at man har sex også blir man dumpet? Så ville jeg jo da sagt det samme som jeg sier til kvinner. Om du er ute etter noe seriøst, så ikke ha sex for fort og vær sikker på at dette er en person som liker deg for den du er 🤗 de som er bare ute etter sex faller ofte fort av 3
Mardina Skrevet 26. april #17 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva skjer med datingsverden? Har datet ca 20 jenter og det viste seg alle er fuckgirls. Jeg vil ha et seriøst forhold. Flere menn som opplever dette? Anonymkode: df9f2...e90 Jeg tenker at det sier litt mer om deg jeg.... 🤔 Langt ifra alle jenter/damer er fuckgirls.... 🤔 Det er nok en ide som har blitt formet oppi hodet ditt 🤔 4 1
AnonymBruker Skrevet 26. april #18 Skrevet 26. april Mardina skrev (6 minutter siden): Jeg tenker at det sier litt mer om deg jeg.... 🤔 Langt ifra alle jenter/damer er fuckgirls.... 🤔 Det er nok en ide som har blitt formet oppi hodet ditt 🤔 Morsomt at incel retorikk blir brukt av kvinner mot menn. Anonymkode: 4213a...2a2 1 1
Jeg-er-anonym Skrevet 26. april #19 Skrevet 26. april Humas skrev (1 time siden): Forferdelig kultur. Få som vil klare et langt liv med opp og nedturer etter å ha holdt på sånn. Før i tiden så var de som var løse på tråden personer som hungret etter å bli sett og som hadde manglende grenser. Den grenseløsheten som er nå ødelegger oss bit for bit. Kjærlighet/forpliktelse er ikke sex , det er bare en bitte liten del. Hva skal til før jenter og gutter holder mer igjen. En handling som kan ende med et barn som trenger ubetinget kjærlighet, bør ikke gis til en tilfeldig på date. Og det skal heller ikke være lov å stille seg spørrende til denne kulturen. Har selv lyst å finne noen, men tenker vi ikke samme baner på slike tema så er det best å droppe det. Kommer imidlertid godt overens med dem som er noen tiår over meg i tanker rundt dette. Det er jo en trøst som viser at jeg ikke er helt på jordet.
Gaia Skrevet 26. april #20 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva skjer med datingsverden? Har datet ca 20 jenter og det viste seg alle er fuckgirls. Jeg vil ha et seriøst forhold. Flere menn som opplever dette? Anonymkode: df9f2...e90 Så du ber dem om å oppgi hvor mange de har ligget med på første date? Sier mye mer om deg enn om den. Hva er kriteriene for at de er lette på tråden da? Hvor mange har de ligget med før de blir lite interessante, tenker du? Spørsmålet er jo også hvilket alderssegment du opererer i. Er disse under 20, mellom 20-25, 25-30 etc? 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå