AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #1 Del Skrevet 13 timer siden (Utgangspunkt her i heterofile par, men andre kan selvsagt svare også) • Mannen fridde uventet Kvinnen fridde uventet • Snakket sammen, kvinnen tok opp tema og dere ble enige om at det var på tide Snakket sammen, mannen tok opp tema og dere ble enige om at det var på tide • Kvinnen hintet og senere fridde mannen Mannen hintet og senere fridde kvinnen Annet? Anonymkode: b0a5b...064 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #2 Del Skrevet 13 timer siden Vi er jo voksne folk. Vi bare diskuterte økonomi og ble enige om at vi burde gifte oss selv om vi egentlig ikke gidder. Anonymkode: a7c65...4ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #3 Del Skrevet 13 timer siden Jeg (mannen) fridde. Det var vel egentlig ventet/ det lå i kortene Anonymkode: b1191...d0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Del Skrevet 11 timer siden Da vi først ble kjærester snakket vi vel litt om at giftemål ikke var SÅÅ viktig. Også bikket det til at han sa at jeg var en han faktisk kunne tenke seg å gifte seg med etter hvert. Også spurte han hva slags ringer jeg likte og vi ble enige om å gifte oss. Så fridde han. Anonymkode: fdcb4...a2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #5 Del Skrevet 11 timer siden Mannen fridde uventet. Vi var unge og forelskede. Han visste at ekteskap var viktig for meg, det var det også for ham. Fortsatt gift nå, nesten 25 år senere. Anonymkode: b3efd...a8f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 10 timer siden #6 Del Skrevet 10 timer siden Vi snakket sammen, kom innom temaet (det var ingen som tok det opp spesielt), og bestemte oss i fellesskap for å gifte oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #7 Del Skrevet 10 timer siden Gift etter 11 år sammen, 6 av de som samboere. Jeg, kvinnen tok opp temaet 4-5 år inn i forholdet, vi hadde nevnt det løst som en mulighet tidlig i forholdet men ingen av oss hadde det som et konkret mål for livet. Når jeg tok det opp da noen år inn i forholdet var det mer for å avklare hva begge ville fremover, jeg var definitivt mer interessert i giftemål enn han men ingen av oss hadde det som krav så vi ble enige om å avvente. Vi sto da på nippet til å kjøpe bolig sammen så vi avgjorde en del praktiske ting der, samboerkontrakt, felles og delte kontoer og forventinger til økonomi, testamente, forsikring og slike ting. 11 år inn i forholdet var begge blitt godt opp i 40-åra, vi eide bolig sammen, hadde fortsatt delt økonomi men stadig mer verdier felles. Begge mista nære familiemedlem, familien filiemedlem ble syke og slike ting og vi så at behovet for å oppdatere og justere samboerkontrakt og diverse dokumenter skjedde hyppigere samtidig som økonomien ble bedre og vi var avklart med at vi ser for oss alderdommen sammen men at det ikke nødvendigvis betyr at livet gir oss det så da ga det mest mening å gifte oss for enkelhetens skyld. Anonymkode: 5f5fa...e8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 minutter siden #8 Del Skrevet 22 minutter siden Vi snakket om det, husker ikke hvem som tok opp temaet, og ble enige om å gifte oss (var da 26.år , om det har noe å si..). Anonymkode: f7a62...2d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå