AnonymBruker Skrevet 26. april #1 Skrevet 26. april Er invitert i konfirmasjon. Festen skulle egentlig være på lørdag, men er flyttet til søndag. Vi har 7-8timers kjøretur, og siden mandag er arbeidsdag og skoledag for sønnen vår så synes jeg egentlig det er litt ugreit å skulle reise så langt og være hjemme igjen midt på natta. Det er nevøen til min samboer som konfirmeres, så ganske så nær familie. Nå er vi litt i beit om vi skal dra eller ikke, men føler jo at det er en anledning der man skal strekke seg spesielt langt for å få det til. Noen som vil dele sine tanker om hvordan de ville ha løst det? Anonymkode: 1adab...ff8
AnonymBruker Skrevet 26. april #3 Skrevet 26. april Hadde bare droppet å dra.. Om arrangementet hadde vært på lørdag, skulle jeg nok vurdert å dratt Anonymkode: 7e254...1a9 4
AnonymBruker Skrevet 26. april #5 Skrevet 26. april tror jeg hadde forklart situasjonen så forstår de nok Anonymkode: 6395a...1b9
NoaideBiehtar Skrevet 26. april #6 Skrevet 26. april Hadde reist hjem mandagen. Ganske vanlig å ta en dag fri ifbm konfirmasjon. 13 4
AnonymBruker Skrevet 26. april #7 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Send mannen aleine. Anonymkode: b9b42...764 Har foreslått det, men han er så opptatt av å ta med sønnen siden de treffes så sjeldent, og vil at han skal få bli med til sin familie. Men det er nok kanskje den beste løsningen ja. Anonymkode: 1adab...ff8
AnonymBruker Skrevet 26. april #8 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): 8 timer hver vei? Anonymkode: 44e9b...c1f Ja Anonymkode: 1adab...ff8
Ulven Skrevet 26. april #10 Skrevet 26. april Det har jeg gjort for en dåp, og det gjør jeg ikke igjen. Var totalt utslitt dagen etter. 2
AnonymBruker Skrevet 26. april #11 Skrevet 26. april NoaideBiehtar skrev (1 minutt siden): Hadde reist hjem mandagen. Ganske vanlig å ta en dag fri ifbm konfirmasjon. Kan ikke bare ta fri. Ikke alle sammen hvertfall, men kanskje min samboer får fri om han spør. Anonymkode: 1adab...ff8 3
AnonymBruker Skrevet 26. april #12 Skrevet 26. april Herregud, man reiser selvsagt i konfirmasjon til nærmeste familie. Man tåler å ha litt lang reisevei og sove litt dårlig en natt for en så stor dag. Tenk om alle gjorde det samme, og bare droppet det? Tenk hvordan din sønn ville følt seg, hvis halve familien ikke gadd å komme i konfirmasjonen hans? Ta deg sammen. Anonymkode: edc89...8ba 11 5
AnonymBruker Skrevet 26. april #13 Skrevet 26. april Hadde reist lørdag, overnattet hos familie og dratt senest kl 16 på søndagen, men da er gjerne ikke selskapet begynt en gang, så hadde blitt hjemme! Anonymkode: 44e9b...c1f 1 1
visp Skrevet 26. april #14 Skrevet 26. april NoaideBiehtar skrev (5 minutter siden): Hadde reist hjem mandagen. Ganske vanlig å ta en dag fri ifbm konfirmasjon. Det har jeg aldri hørt om. Til sine egne barn kanskje. Jeg hadde aldri dratt i en konfirmasjon med 16 timers reisevei om jeg ikke skulle kombinere det med noe annet. 7 1
AnonymBruker Skrevet 26. april #15 Skrevet 26. april Hvorfor ble selskapet flyttet på så kort varsel? Anonymkode: ac9bf...434 5 1
AnonymBruker Skrevet 26. april #16 Skrevet 26. april Jeg ville reist lørdag, gjort en tur ut av det og tatt inn på hotell. Vært i konfirmasjon på søndag og sovet over på hotell til mandag. Ja, jeg ville bedt sønnen fri og tatt fri selv. Tenk så mye det betyr for konfirmanten og familien (som må være din manns bror eller søster) og hvor glade og rørte de vil bli! Anonymkode: b77e0...eb2 4 4
AnonymBruker Skrevet 26. april #17 Skrevet 26. april Hadde enten tatt fri mandag eller kjørt hjem sent. Litt avhengig av alder på barnet og om han får sove på bilturen eventuelt latt ham ta fri halve mandag. Anonymkode: 0878f...4fc
Carolini Skrevet 26. april #18 Skrevet 26. april Min familie er veldig tette så ville gjort alt for å vœre der. Fortrinnsvis tatt fri mandag, eller dratt sent søndag og tatt konsekvensene av det. Det er en dag eller to å være litt sliten men ville vœrt verdt det. Hvis det betyr mye for partner så bør man strekke seg litt mener jeg... 3
AnonymBruker Skrevet 26. april #19 Skrevet 26. april Ungen kan vel sove i bilen på vei hjem? Jeg hadde reist, med barna. Er jo nærmeste familie… Eventuelt ta fri mandag da. Anonymkode: a05d1...732 5 2
AnonymBruker Skrevet 26. april #20 Skrevet 26. april Hadde enten flydd, om det var mulig, eller tatt fri mandag for de som kunne og da reist med de i familien som fikk ordnet seg fri. Anonymkode: 126b4...675 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå