AnonymBruker Skrevet 26. april #1 Skrevet 26. april Vi bor i en husrekke med folk i ulik alder. Der jeg bor har jeg en dame (la oss kalle henne Kari) på samme alder på ene siden, mens huset på andre siden flyttet det en dame (Nina) i fjor sommer. Vi er jevnaldrende. Siden jeg og Kari ble kjent for fem år siden har vi hatt god kontakt med vinkvelder, gått turer sammen og vært sosiale innimellom. Vi har alltid hatt en god tone. Da Nina flyttet hit har vi møttes noen ganger, men bare over hekken eller på mitt initiativ. Men jeg oppfatter henne som trivelig. Nå som det har vært vinter har jeg ikke sett Nina så mye, men de siste månedene har jeg sett hun og Kari har mye kontakt. De er på besøk hos hverandre, har gått på konsert sammen, sitter på terrassen hos hverandre. De ser jo at jeg kan være i hagen, men ingen av de ber meg bort. I voksen alder kjenner jeg på en følelse jeg ikke har kjent på siden ungdomsskolen.. Ser de legger ut mye på sosiale medier og tagger hverandre. Kari tar heller ikke så mye kontakt som hun gjorde før. Jeg trenger råd til hvordan jeg skal forholde meg til situasjonen. Det er så tydelig at de "ikke ser meg" hvis jeg er i hagen mens de sitter ute med hverandre. Anonymkode: d7a9b...6bb 5
enkefru Skrevet 26. april #2 Skrevet 26. april De har virkelig truffet blink da… sånt skjer jo. Ser du de sitte der, så inviter deg selv over, ikke verre enn det 1
Knocks Skrevet 26. april #3 Skrevet 26. april (endret) Dyrk andre vennnskap og relasjoner, og skulle det passe kan du jo stikke innom Kari på en kaffe og høre hvordan det går med henne. Endret 26. april av Knocks 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå