Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg var akkurat hos gynekolog og fikk en biopsi av livmoren 3 måneder postpartum. Det føltes veldig trangt og tørt og gynekolog mente det var pga en hormon-ubalanse så fikk vagifem/vagidonna (lokal østrogen) på resept. Leste pakningsvedlegget der det sto at man ikke bør ta det når man ammer men skjønner ikke helt hvorfor jeg fikk beskjed om å kunne ta det. Noen andre som fullammer og har brukt vagifem? Eller har noen råd til en som sliter? 

Anonymkode: 04b18...aeb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruke vagifem når jeg ammet, gyn sa til meg at det går bra, så tengte ikke noe mer over det. Men jeg skulle bare ta det i 14 dagers tid. Babyen var 6 uker ved oppstart 

Anonymkode: cf365...72c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg står på Vagifem, ammer en på syv måneder. Så godt som fullammer, er ikke så mye annen mat som kommer seg helt ned i magesekken til babyen. Tok det hver dag i to uker i starten, nå bare to ganger i uken frem til jeg får mensen. Gynekologen sa det var greit, og vi snakket spesifikt om fullamming. Det er kanskje en avveining om hvor mye ubehag du har opp mot mulig potensiell skade? Jeg var hvertfall veldig plaget. 

Anonymkode: 40e0d...91a

AnonymBruker
Skrevet

Pakningsvedlegget er ikke alltid til å stole på. Produsenten helgarderer seg. Ta kontakt med tryggmammamedisin i morgen

Anonymkode: c89c2...2a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...