AnonymBruker Skrevet 26. april #1 Del Skrevet 26. april Jeg har bestilt 3D UL hos jordmora om noen uker. Er det noen som har vært der som kan fortelle hva de synes? Anonymkode: 9b94d...629 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april #2 Del Skrevet 26. april Vært der 3 ganger. Første gang tidlig ultralyd på graviditet 2, andre gang for å sjekke ut blødning i graviditet 3, deretter helsesjekk av underlivet. Mikael er veldig profesjonell, rolig, imøtekommende og god til å forklare det har ser/finner veldig fornøyd Anonymkode: 9e9de...d4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april #3 Del Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vært der 3 ganger. Første gang tidlig ultralyd på graviditet 2, andre gang for å sjekke ut blødning i graviditet 3, deretter helsesjekk av underlivet. Mikael er veldig profesjonell, rolig, imøtekommende og god til å forklare det har ser/finner veldig fornøyd Anonymkode: 9e9de...d4c Så bra Jeg valgte jordmor Tove da hun hadde litt flere timer å velge mellom Anonymkode: 9b94d...629 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april #4 Del Skrevet 26. april Tove er helt fantastisk! Veldig fint med UL der, hun er så kunnskapsrik og engasjert, bare å glede seg. Jeg filmet og tok bilder (man har egen skjerm), var helt gull. Anonymkode: 82d84...827 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april #5 Del Skrevet 27. april Har ikke vært hos henne, men går hos mannen. vært der flere ganger i begge svangerskap og går dit nå for vanlig undersøkelser/celleprøver. Syns han er utrolig flink til å forklare og informere og han er rolig og blid. Hørt det samme om Tove. Har venninner som har vært hos henne og vært veldig fornøyde! Hatt både 3D ultralyder og tidlig ultralyder i begge svangerskap og alltid vært fornøyd! Anonymkode: e548f...355 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå