Gå til innhold

"Practice girlfriend" alternativer, erfaringer og skademinimering?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg startet med mye empati, så begynte jeg å lese kvinneforum. Jeg vet at ikke alle kvinner er som dere, men å vite at en stor prosent er som dere gjør med veldig kynisk. Jeg trodde dere var bedre, og det gjør veldig vondt å akseptere virkeligheten.

Anonymkode: 095ba...46d

Kg representerer ikke verden på en god måte sånn. 

Det er nok en større andel frustrerte og ensomme mennesker her inne enn ellers i samfunnet. Her hører man mest av de som skriker høyest, ikke hvem det er flest av. 

Det er trist om du skal bli kynisk på grunn av ett forum. Burde du ikke være empatisk, omsorgsfull og god fordi det er en del av verdiene dine og den du er? Hvorfor skal kg ta bort det? 

Selv om andre behandler meg dårlig så trenger ikke jeg bli ett dårlig menneske. Jeg slutter bare å omgås de som behandler meg dårlig og fortsetter som før med å være den beste utgaven av meg selv. 

Anonymkode: c7ac3...4d4

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan ville det vært for deg å bli misbrukt slik, ts?

Du sier at kvinner liker erfaring. Selvsentrert narsissistisk oppførsel er sjelden det man er ute etter. 

Det jeg oppriktig lurer på er hvordan du selv kan få deg til å være slem? Har du virkelig så lite empati? Hvis du ikke bryr deg, kjør på, men ikke forvent at noen gidder å bry seg om deg til slutt. Jeg regner med at det da er helt greit.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ja klart, traumatiserte mennesker som er uvant med stabil kjærlighet burde bli videre brukt og kastet, og så burde man på toppen begynne å lure åpne og sårbare mennesker og late som man er glad i dem for å bli en «god» partner for en annen person. Du vet, lage litt sår i sjelen deres så de også får problemer med å finne en partner fordi de ikke tør å være sårbar lenger etter å ha blitt brukt av en drittsekk! Spre dritten og indre demoner videre fordi man ikke er modig og sterk nok til å prøve og feile.

Lykke til med utvikling av empati og modenhet, håper det kommer med årene. 

Anonymkode: 55de8...b98

Rar måte å se det på. Om en mann har lyst å øve seg på å være en god kjæreste så er en slik dame den beste å øve seg på. Merk her at hun også vil få muligheten til å lære seg hva et godt forhold ser ut - men at hun etter all sannsynlighet vil være den som avbryter dette forholdet av den grunn at det er bra. Det er potensielt vinn - vinn for begge parter. Noen unner bare ikke andre mennesker en sjanse fordi man er annerledes enn seg selv, og du snakker om empati

Anonymkode: db271...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

dere liker erfaring

Nei, vi liker menn som er hel ved. Det har ingenting med erfaring å gjøre.

Anonymkode: f36b5...5c0

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

"The Practice Girlfriend: a woman that is used for relationship practice by men"

Hvor lenge bør forholde vare? Er det best å bruke flere eller bare en? Har dere noen tips for hvordan man kan gjøre det på en ansvarsfull måte?

Er det noen gode alternativer dere kan anbefale?

Pussig innstilling.

På en måte så er vel alle relasjoner steg mot et mål. Forskjellen er at du bør satse på forholdet når du er inne i det, bare i etterkant kan du tenke at det gjorde deg til en bedre framtidig kjæreste.

Anonymkode: e06a3...092

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det rart folk velger å bli single når du i verstefall kan bli brukt så jævlig av den andre part bare fordi du har følelser for dem er sykt. 

Dette her har jeg aldri hørt om men forundrer meg ikke .. på kjærlighets fronten gjelder ikke respekt for andre folk Det spiller ingen rolle om du unytter som har følelser til egen vinningsskyld...den som har følelser har selv ansvaret så er bare å kjøre på iflg KG i hvertfall. 

Ett samfunn i fritt fall .. blir sittende igjen iskalde likgyldige mennesker igjen. 

Anonymkode: 1b2aa...d57

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er det rart folk velger å bli single når du i verstefall kan bli brukt så jævlig av den andre part bare fordi du har følelser for dem er sykt. 

Dette her har jeg aldri hørt om men forundrer meg ikke .. på kjærlighets fronten gjelder ikke respekt for andre folk Det spiller ingen rolle om du unytter som har følelser til egen vinningsskyld...den som har følelser har selv ansvaret så er bare å kjøre på iflg KG i hvertfall. 

Ett samfunn i fritt fall .. blir sittende igjen iskalde likgyldige mennesker igjen. 

enjoy the decline :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

he he ja skal ikke ut på noe dates nei jeg. Blitt for kaldt og kynisk og spill og mindgames så nei takk. så skal nyte det ja.. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det rart at mange kvinner forblir single etter å ha blitt utnyttet og tråkka på av menn som føler seg berettiget til å være på toppen av pyramiden? 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
SPOCA skrev (7 timer siden):

Hvordan ville det vært for deg å bli misbrukt slik, ts?

Hvordan ville du reagert hvis jeg ble misbrukt slik? Du ville ledd av meg og sagt at jeg fortjener det. At kvinnen sikkert hadde en god grunn, hun kunne lukte at jeg var en slemming som fortjener det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Ok! Godt ikke alle tenker slik, hvis man ser nyheter og ser hvor mange drap og voldtekter som utføres daglig av menn. Og hvordan menn skriver at kvinner er verdiløse etter fylte 30. osv. Jeg trodde dere var bedre, da kjønn tydeligvis er en homogen gruppe og ikke individer 🙄

Forskjellen er at majoriteten av menn kjemper for å stoppe voldtekt. Majoriteten av kvinner bryr seg ikke om menn.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

dere liker erfaring

Der tar du feil. Vi liker menn som har erfaring med å være i gode og likeverdige forhold over tid. Det er den gode forholdshistorikken. Mange rare og korte forhold svekker troverdigheten din. Jeg har forøvrig mye mer "erfaring" enn min kjære, men han hadde den erfaringen jeg var ute etter, nemlig langvarig ekteskap.

Anonymkode: 1b67c...b62

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du spør om anbefalinger og hvordan å gjøre det på en ansvarsfull måte. Slik gjøres det:  Du spiller med åpne kort. Finn en kvinne som er ute etter det samme, en mann å øve seg på. Dere blir enige sammen om hvor lenge det skal vare. Lykke til! 

Anonymkode: f85a2...ad5

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Kg representerer ikke verden på en god måte sånn. 

Det er nok en større andel frustrerte og ensomme mennesker her inne enn ellers i samfunnet. Her hører man mest av de som skriker høyest, ikke hvem det er flest av. 

Anonymkode: c7ac3...4d4

Det er sant, hvis menn på kvinneguiden representerte menn der ute, ville jo ingen kvinner noensinne ønsket seg en mann. Heldigvis finnes det bedre eksemplarer i det virkelige liv. 

Anonymkode: 67863...da3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan ville du reagert hvis jeg ble misbrukt slik? Du ville ledd av meg og sagt at jeg fortjener det. At kvinnen sikkert hadde en god grunn, hun kunne lukte at jeg var en slemming som fortjener det.

Ingen fortjener å bli misbrukt, punktum. Akkurat som min mann ikke fortjente en psykisk voldelig eks.

Selvfølgelig hadde jeg ikke ledd av deg. 

Og jeg vet hvordan det er å bli grovt misbrukt, så jeg tenker du kan holde kjeft på det punktet.

Endret av SPOCA
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Det er sant, hvis menn på kvinneguiden representerte menn der ute, ville jo ingen kvinner noensinne ønsket seg en mann. Heldigvis finnes det bedre eksemplarer i det virkelige liv. 

Anonymkode: 67863...da3

Absolutt. Kjæresten min er en tvers igjennom god mann, og har kun hørt om KG gjennom meg 😂

Anonymkode: 9005b...d8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Rar måte å se det på. Om en mann har lyst å øve seg på å være en god kjæreste så er en slik dame den beste å øve seg på. Merk her at hun også vil få muligheten til å lære seg hva et godt forhold ser ut - men at hun etter all sannsynlighet vil være den som avbryter dette forholdet av den grunn at det er bra. Det er potensielt vinn - vinn for begge parter. Noen unner bare ikke andre mennesker en sjanse fordi man er annerledes enn seg selv, og du snakker om empati

Anonymkode: db271...613

Og når hun føler seg trygg på han og han løper fordi han har svindlet seg ferdig på dette mennesket? 🤷‍♀️Ikke snakk om empati til meg, jeg har aldri brukt mennesker på den måten og syns dere er ekle. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...