AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden "The Practice Girlfriend: a woman that is used for relationship practice by men" Hvor lenge bør forholde vare? Er det best å bruke flere eller bare en? Har dere noen tips for hvordan man kan gjøre det på en ansvarsfull måte? Er det noen gode alternativer dere kan anbefale? Anonymkode: 095ba...46d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Alternativet er å oppføre seg som en voksen person og ikke bruke mennesker på den måten. Anonymkode: d8e08...6d4 15 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Alternativet er å oppføre seg som en voksen person og ikke bruke mennesker på den måten. Anonymkode: d8e08...6d4 takk, du presser meg i riktig retning Anonymkode: 095ba...46d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Dehumaniserende og narsissistisk. Og (mis)bruke et annet menneske på den måten, som er sårbar og kanskje blir glad i deg. Vil du være så ond, ts? Verden er ofte slik at det en gir ut kommer tilbake til en. Forøvrig har jeg møtt menn som har erfaring med forhold som er helt pling i bollen og de mer uerfarne som er gode og fine mennesker. Dette vil ikke hjelpe eller endre noe, det hele går på hvem du er som menneske. Anonymkode: 55de8...b98 6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vil du være så ond, ts? Anonymkode: 55de8...b98 nei AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Verden er ofte slik at det en gir ut kommer tilbake til en. Anonymkode: 55de8...b98 også nei Anonymkode: 095ba...46d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Du vil trene på forhold ved å være en drittsekk og et råttent menneske. Hvordan tenker du at dette vil gjøre deg til en god kjæreste på noe vis? 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden Du kan jo bo i kollektiv og prøve å komme overens med alle som bor der. Løse konflikter og vise omsorg. Jeg mener, kjærester er i bunn og grunn bare folk de også. Det å være god til å skape nære relasjoner er noe du kan øve med alle, du må ikke ha en late kjæreste for å gjøre det. Anonymkode: c7ac3...4d4 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden Daria skrev (Akkurat nå): Du vil trene på forhold ved å være en drittsekk og et råttent menneske. Hvordan tenker du at dette vil gjøre deg til en god kjæreste på noe vis? dere liker erfaring Anonymkode: 095ba...46d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden Jeg tenker at det vil gjøre noe med deg selv å føre andre bak lyset, og på sikt tror jeg det nok vil bidra til at du blir kynisk og oppfører deg dårligere som partner, noe som vil føre til at du får et dårligere forhold, både "practice" og ekte. Hvis målet er å få et godt forhold, så ville jeg heller fokusert på hva som gjør deg til en stødig og robust mann. The masculine in relationship av Youngblood er kanskje en bok for deg. Ellers øv på nonviolent communication. Og boken Models av Mark Manson handler om hvordan få en kvinne i utgangspunktet. Det er to forskjellige ting som må til for å få en kvinne på kroken og det er noe annet å være en god mann, som hun vil bli med. Men begge deler krever integritet og stødighet, og jeg tror ikke du får det av å lage en slu plan. Ikke minst tror jeg ikke du ville vært fornøyd med livet ditt, og det er en grunnstein i å få seg kjæreste. Ellers anerkjenner jeg at det er vanskelig på datingmarkedet for tiden, men får du først et forhold, verdsett det og jobb for at det skal bli bra. Ikke bruk det som lekeplass. Anonymkode: d1cb6...e7d 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden Du burde heller prøve å bli kjent med kvinner på en normal måte, det er ikke så komplisert å henge med oss som du tror. Menn som har vokst opp med søstre sies å være bedre på å omgås kvinner, og det er kanskje noe i dette. Det er heller ikke vanskelig å være en god kjæreste, det finnes til og med YouTube-videoer på dette, eller bøker om du foretrekker tekst. Normal empati kommer du langt med, og det du planlegger er ikke spesielt empatisk. Husk at kvinner snakker, og vi deler erfaringer lettere og oftere enn menn har jeg inntrykk av, og det er ikke til din fordel om du prøver å lure kvinner i nærområdet. Anonymkode: 82439...ea7 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Dehumaniserende og narsissistisk. Og (mis)bruke et annet menneske på den måten, som er sårbar og kanskje blir glad i deg. Vil du være så ond, ts? Verden er ofte slik at det en gir ut kommer tilbake til en. Forøvrig har jeg møtt menn som har erfaring med forhold som er helt pling i bollen og de mer uerfarne som er gode og fine mennesker. Dette vil ikke hjelpe eller endre noe, det hele går på hvem du er som menneske. Anonymkode: 55de8...b98 Nå er det nettopp en tråd om en kvinne (og hun er ikke alene) som ikke klarer å forelske seg i en god og snill mann - hun trenger en drittsekk. Slike damer må vel også få seg en kjæreste, så da er det også rom for slike som deg ts Anonymkode: db271...613 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Del Skrevet 5 timer siden 🤮 Anonymkode: 8611d...d68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): dere liker erfaring Anonymkode: 095ba...46d Nei, spesielt ikke erfaring med å utnytte og lure kvinner. Anonymkode: 67863...da3 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #14 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): "The Practice Girlfriend: a woman that is used for relationship practice by men" Hvor lenge bør forholde vare? Er det best å bruke flere eller bare en? Har dere noen tips for hvordan man kan gjøre det på en ansvarsfull måte? Er det noen gode alternativer dere kan anbefale? Anonymkode: 095ba...46d Heh jeg tenker sjansen for at du i det hele tatt finner en eneste practice girlfriend er meget meget liten. Anonymkode: 698ef...6d1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #15 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nå er det nettopp en tråd om en kvinne (og hun er ikke alene) som ikke klarer å forelske seg i en god og snill mann - hun trenger en drittsekk. Slike damer må vel også få seg en kjæreste, så da er det også rom for slike som deg ts Anonymkode: db271...613 Ja klart, traumatiserte mennesker som er uvant med stabil kjærlighet burde bli videre brukt og kastet, og så burde man på toppen begynne å lure åpne og sårbare mennesker og late som man er glad i dem for å bli en «god» partner for en annen person. Du vet, lage litt sår i sjelen deres så de også får problemer med å finne en partner fordi de ikke tør å være sårbar lenger etter å ha blitt brukt av en drittsekk! Spre dritten og indre demoner videre fordi man ikke er modig og sterk nok til å prøve og feile. Lykke til med utvikling av empati og modenhet, håper det kommer med årene. Anonymkode: 55de8...b98 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #16 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Nei, spesielt ikke erfaring med å utnytte og lure kvinner. Anonymkode: 67863...da3 en del av erfaringen er å ikke vise at man har utnyttet noen. Anonymkode: 095ba...46d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #17 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Heh jeg tenker sjansen for at du i det hele tatt finner en eneste practice girlfriend er meget meget liten. Anonymkode: 698ef...6d1 takk, du gjør det lettere for meg å gjøre det jeg vet må gjøres. Anonymkode: 095ba...46d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #18 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Lykke til med utvikling av empati og modenhet, håper det kommer med årene. Anonymkode: 55de8...b98 Jeg startet med mye empati, så begynte jeg å lese kvinneforum. Jeg vet at ikke alle kvinner er som dere, men å vite at en stor prosent er som dere gjør med veldig kynisk. Jeg trodde dere var bedre, og det gjør veldig vondt å akseptere virkeligheten. Anonymkode: 095ba...46d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #19 Del Skrevet 4 timer siden Jeg ble utsatt for dette. Møtte en flott mann, som sa han var ute etter et seriøst forhold, og tok ikke lange tiden før han sa han var forelsket, og spurte om vi skulle være kjærester. Vi var sammen i 1,5 år. Han pratet mye om at han ville at vi skulle flytte sammen, han elsket meg, ville gifte seg med meg. Men så ble jeg dumpet, han hadde møtt en annen. Og jeg fikk vite at han hadde overhodet ingen følelser for meg, hadde aldri hatt det. Men vi hadde så bra sex, og jeg var så flink til å bygge han opp, så derfor varte det så lenge. Det her er 8 år siden, og jeg har vært singel siden. Stoler ikke på menn mer. Nå er det ikke han alene som gjør at jeg ikke stoler på menn. Har vært i flere forhold hvor jeg på slutten har blitt løyet for, og sviktet. Men han var den verste. Anonymkode: 764a3...3d9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #20 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg startet med mye empati, så begynte jeg å lese kvinneforum. Jeg vet at ikke alle kvinner er som dere, men å vite at en stor prosent er som dere gjør med veldig kynisk. Jeg trodde dere var bedre, og det gjør veldig vondt å akseptere virkeligheten. Anonymkode: 095ba...46d Ok! Godt ikke alle tenker slik, hvis man ser nyheter og ser hvor mange drap og voldtekter som utføres daglig av menn. Og hvordan menn skriver at kvinner er verdiløse etter fylte 30. osv. Jeg trodde dere var bedre, da kjønn tydeligvis er en homogen gruppe og ikke individer 🙄 Anonymkode: 55de8...b98 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå