AnonymBruker Skrevet i går, 17:25 #1 Del Skrevet i går, 17:25 Ok.. mulig dette havner feil kategori.. men prøver meg. i de siste dagene har jeg fått maaaange flere randoms som har lagt meg til på snap enn før. Flere om dagen. Tidligere skjedde dette hver 2 mnd eller noe. Det er menn som når jeg spør om jeg kjenner dem -bor i Oslo og Trondheim og Bergen osv og jeg bor langt derfra. Jeg spør om jeg kjenner dem og de spør hva jeg søker osv.. Hvis jeg går inn på «legg til venner» dukker det masse «spesielle» kontoer opp: søketreff , vilsugestor, PederH(betaleroppmot6k), kjøperalt, oslodaddy, truseelsker osv.. HVA SKJER??😅😅 Jeg har også en litt «sinna» og gal ex, så får litt noia av at han kanskje har lagt brukernavnet mitt i suspekte grupper eller noe.. Er det vanlig at dette skjer? (skjønner jeg kan sette innstillingene til p ikke få venneforespørsler fra fremmede osv.. ) Men bare lurer på om dette kan være noe han har satt i gang.. Ettersom han har satt i gang en hel masse annet..🙈 Eller er dette vanlig måte å sjekke på nå?😅 Anonymkode: 9816c...914 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abra Skrevet i går, 17:29 #2 Del Skrevet i går, 17:29 (endret) Er vel bare venneforslag? Venner av venner/folk i nærheten av deg Endret i går, 17:29 av Abra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:32 #3 Del Skrevet i går, 17:32 Abra skrev (2 minutter siden): Er vel bare venneforslag? Venner av venner/folk i nærheten av deg Nei.. de legger meg til dukker ikke bare opp som forslag.. Anonymkode: 9816c...914 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet i går, 18:33 #4 Del Skrevet i går, 18:33 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Nei.. de legger meg til dukker ikke bare opp som forslag.. Anonymkode: 9816c...914 Samme opplevde jeg i fjor. Utrolig mange som bare la meg til, enda jeg prøvde å gjøre noe med innstillinger. Det var mange jeg chattet med litt, men kjente dem ikke og ikke hadde vi noen felles venner heller. Det roa seg utover høsten, men en stund var det helt Texas på snap. Jeg vet jeg trenger jo ikke legge til de som legger til meg, men noen ganger blir man jo nysgjerrig 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera-77 Skrevet 22 timer siden #5 Del Skrevet 22 timer siden Har du snapchat +/ offentlig profil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #6 Del Skrevet 8 timer siden Vera-77 skrev (13 timer siden): Har du snapchat +/ offentlig profil? Nei ikke pluss og tror ikke jeg har offentlig profil (vet ikke hva det vil si helt😅) Anonymkode: 9816c...914 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (På 26.4.2025 den 19.25): Er det vanlig at dette skjer? Ja det er vanlig at menn legger til kvinner helt tilfeldig på snapchat. De er desperate og prøver å få napp. Anonymkode: cb330...70b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå