AnonymBruker Skrevet 26. april #1 Skrevet 26. april Rart spørsmål kanskje. Men er det sånn at de fleste ikke bryr seg om sånt? Jeg har aldri gått på do med andre på badet selv om det bare er familien eller samboer. Foreldrene mine skjønte ikke det da jeg var liten desverre, men respekterte det når jeg ble eldre. Vil alltid være alene. Syns ikke det er flaut, men å gå på do gjør jeg alene. Anonymkode: b16e5...f03 1
AnonymBruker Skrevet 26. april #2 Skrevet 26. april På do går jeg aleine, alltid, uten unntak. Jeg bryr meg og andre har ingenting å gjøre på badet mens jeg er på do, da venter en. Anonymkode: e84cf...4fa 8 1
AnonymBruker Skrevet 26. april #3 Skrevet 26. april Vant til at jeg og mannen ikke bryr oss så mye (stort bad tilknyttet soverommet). Og at jeg også ofte gikk sammen med venninner på fest, middager og slikt (i yngre dager) - tror det ville føltes litt unaturlig nå. Anonymkode: 8ff0e...510 1
AnonymBruker Skrevet 26. april #4 Skrevet 26. april Alltid fått være på do alene. For en rar ting. Mine foreldre og søsken har aldri vandret inn på badet mens jeg har vært på do eller dusjet. Anonymkode: 87427...bff 4
AnonymBruker Skrevet 26. april #5 Skrevet 26. april Eneste gangene jeg har vært på do sammen med noen, er i fylla. Men i fylla så går jo all (skam)vett rett ut vinduet. Så det gjelds ikke. Anonymkode: 87427...bff 7
AnonymBruker Skrevet 26. april #6 Skrevet 26. april De fleste ønsker selvfølgelig ikke andre på badet når de skal på do. Det er folk som ikke bryr seg, men de er i mindretall. Anonymkode: c4f66...44d 3
AnonymBruker Skrevet 26. april #7 Skrevet 26. april Ja, det er uaktuelt med mindre det er barna mine. Kan til nød tisse selv om de er på badet, men unngår helst det også. Anonymkode: cd2cd...d39 1
AnonymBruker Skrevet 26. april #8 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Alltid fått være på do alene. For en rar ting. Mine foreldre og søsken har aldri vandret inn på badet mens jeg har vært på do eller dusjet. Anonymkode: 87427...bff Er sånn at hvis jeg måtte på do så ville de ikke gå ut av badet bare for det hvis en av dem var der, så da ble det jo til at jeg ventet. Anonymkode: b16e5...f03
AnonymBruker Skrevet 26. april #9 Skrevet 26. april Jeg går aldri på do når det er andre på badet. Tror faktisk ikke jeg har gått på do når min kone igjennom 22 år har vært på badet samtidig. Anonymkode: dacf3...414 4
AnonymBruker Skrevet 26. april #10 Skrevet 26. april Selvfølgelig går jeg på do alene. Vil dusje i fred også. Selvfølgelig var det noen ganger unntak med små barn da, men ingen voksne på badet sammen med meg. Jeg vil være i fred der. Vi har to bad, så ingen grunn til at noen skal måtte inn der jeg er. Anonymkode: dfe8b...d50 2
AnonymBruker Skrevet 26. april #11 Skrevet 26. april Jeg går helst alene, men har blitt så vant til å ikke ha noe valg at jeg fint tisser selv om et av barna(barnehagealder) er der. Ingen andre Anonymkode: 18f08...34f 2
AnonymBruker Skrevet 26. april #12 Skrevet 26. april Går alene her i huset. Vil ikke ha andre der når jeg er på do. Gjelder de andre og. Eneste som ikke bryr seg om andre er der er katten 😸 Han har kasse på badet. Anonymkode: 76660...60e 1
AnonymBruker Skrevet 26. april #13 Skrevet 26. april Her har vi et avslappet forhold til når man bare skal tisse. Når jeg fikk barn, var hun med også når jeg hadde avføring, opp til en viss alder, men utenom det, så vil jeg ikke, og klarer ikke å gjøre nr 2 med andre der inne. Nå er datter ung voksen, og hun foretrekker å gå på do alene, hun kan gå på do for å tisse når jeg er i dusjen, men utenom det vil hun være alene, noe hun selvsagt får. Sånn ellers er det nå kun jeg som sees naken av alle. Mannen sluttet å være naken foran datter når hun var rundt 8-10 år, så nå tar han på boksershorts før han kommer ut fra badet ol. Anonymkode: 187b7...b83 1
AnonymBruker Skrevet 26. april #14 Skrevet 26. april Jeg vil være alene når jeg bæsjer 😅 hvis jeg bare skal tisse er det ikke så nøye om mannen eller barna er der. Anonymkode: 02e84...a49 5
AnonymBruker Skrevet 26. april #15 Skrevet 26. april Jeg har ingen problemer med at noen er på do når jeg er på badet, siden jeg har separat do. Anonymkode: 63596...9b8 1
AnonymBruker Skrevet 26. april #16 Skrevet 26. april Det gjør meg ikke noe å tisse mens mannen min er på badet, men hvis jeg skal bæsje vil jeg være alene med lukket dør. Har ikke barn, så jeg har ikke trengt å hanskes med problemstillingen da. Anonymkode: 6b131...b9c 2
minienthe Skrevet 26. april #17 Skrevet 26. april Badet er hellig alenetid uansett om det er snakk om toalettbesøk eller dusjing eller whatnot. Har aldri skjønt dette med doble vasker der inne heller siden jeg ikke kan fordra å ha andre på badet samtidig (og den ekstra vasken stjeler benkplass). Badet er rett og slett alenetid og privatliv! 5
Stor pike Skrevet 26. april #18 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg vil være alene når jeg bæsjer 😅 hvis jeg bare skal tisse er det ikke så nøye om mannen eller barna er der. Anonymkode: 02e84...a49 Jepp. Dette. 1
AnonymBruker Skrevet 26. april #19 Skrevet 26. april Skal jeg bare tisse lar jeg døra stå åpent, skal jeg noe mer låser jeg døra. Jeg må noen ganger veldig mye på do for å tisse og kan ikke alltid vente til noen er ute av døra (mann eller datter) eller få låst døra så ingen kommer inn. Må jeg så må jeg. Sønn har eget bad så han kommer aldri inn lenger. Anonymkode: e5f18...960 1
Kompis2 Skrevet 26. april #20 Skrevet 26. april Går på do alene. Har jeg barnebarn på besøk er det ofte bare å glemme! Tissa med venninner i samme rom da jeg var ung, men ikke nå! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå