AnonymBruker Skrevet 26. april 2025 #1 Skrevet 26. april 2025 På jobb på Fredag i en av pausene var det ei som sa hun hadde kastet opp hele påsken. Jeg pleier vanligvis ikke å bry meg om noen forteller om sånt. Men denne gangen ble jeg uvel og begynte å svette så jeg måtte ta av meg genseren. Merket at det svartnet forran øynene på meg. Det gikk fort over og jeg vet ikke om noen la merke til det, for jeg sa ikke noe om det. Var dette blodtrykksfall eller noe annet? Flere som får sånn reaksjon noen ganger? Anonymkode: 79dee...f35
AnonymBruker Skrevet 26. april 2025 #2 Skrevet 26. april 2025 Jeg får sånne reaksjoner. Jeg har vært hos fastlegen og beskrevet det, og fikk beskjed om at det er blodtrykksfall. Jeg har lavt blodtrykk fra før, men jeg vet ikke om det har noen sammenheng. Jeg fikk i alle fall beskjed om at det ikke er noe farlig. Hos meg skjer det gjerne en stund etter at jeg har trent, og da må jeg legge meg ned for å ikke gå i bakken. Det hjelper å spise noe, så jeg har begynt å ha noe spiselig i sekken i tilfelle blodtrykksfall. Anonymkode: e5143...341 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2025 #3 Skrevet 26. april 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): På jobb på Fredag i en av pausene var det ei som sa hun hadde kastet opp hele påsken. Jeg pleier vanligvis ikke å bry meg om noen forteller om sånt. Men denne gangen ble jeg uvel og begynte å svette så jeg måtte ta av meg genseren. Merket at det svartnet forran øynene på meg. Det gikk fort over og jeg vet ikke om noen la merke til det, for jeg sa ikke noe om det. Var dette blodtrykksfall eller noe annet? Flere som får sånn reaksjon noen ganger? Anonymkode: 79dee...f35 Ennpsykisk reaksjon. Glem den og ikke heng deg opp i slike bagateller. Det er livet, som skjer, og du merket det. Anonymkode: ffa27...090 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2025 #4 Skrevet 27. april 2025 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Ennpsykisk reaksjon. Glem den og ikke heng deg opp i slike bagateller. Det er livet, som skjer, og du merket det. Anonymkode: ffa27...090 Ok... Jeg syns jo det bare var rart. Men regnet med det var en reaksjon på at hun fortalte om at hun hadde kastet opp. Anonymkode: 79dee...f35
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå