AnonymBruker Skrevet i går, 16:33 #1 Del Skrevet i går, 16:33 Ser omtrent at alle bruker hvite sokker om dagen. Bruker dere bare hvite sokker? Eller også andre farger? Anonymkode: 95392...ce6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:39 #2 Del Skrevet i går, 16:39 Kjedelig å bare bruke hvite sokker, bruker lysgrå, har blå/hvit stripet, rød/hvit stripet, lysrosa, prikket, leopard, beige osv... Om vinteren bruker jeg ofte sorte eller brune. Men ikke så nøye egentlig. Bare ikke mørke om sommeren helst. Anonymkode: 76572...35a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:47 #3 Del Skrevet i går, 16:47 Trodde hvite sokker i svarte mokasiner var noe kun trøndere gikk i… Anonymkode: 81aa0...aa4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:49 #4 Del Skrevet i går, 16:49 Hvite sokker i sandalene, gjerne birks, var the shit for noen år siden. Anonymkode: c3a8d...efe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:51 #5 Del Skrevet i går, 16:51 Bruker også andre farger, kommer an på antrekk og sko for det meste. Men bruker endel hvite sokker nå om sommeren, da liker jeg ikke å bruke svart. Men jeg har sokker med flamingoer og pingvin også jeg så det varierer. Anonymkode: 67a6f...edb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blålilla Skrevet i går, 16:55 #6 Del Skrevet i går, 16:55 Bare hvite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:55 #7 Del Skrevet i går, 16:55 Er sortkledd, men elsker hvite sokker.... ❤️ Anonymkode: 7aee8...603 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morpheus Skrevet i går, 19:16 #8 Del Skrevet i går, 19:16 Ny runde med den trenden nå. Den går i bølgedaler. Ser ut som vi er litt tilbake med den trenden på 90-tallet da alle skulle gå med Champion knestrømper. Men nå er det addidas knestrømper med 3 striper øverst. Før skulle sokkene være under tightsen, nå er den over og man skal flashe dyre merker på sokkene. Snart snur det, og så snur det tilbake. For den som gidder å følge med på de greiene der. Det er sokker det er snakk om... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:24 #9 Del Skrevet i går, 19:24 Forbinder hvite sokker med vår/sommer, og det kan bli litt hardt (les: blir blendet) med mørke sokker mot blåhvit vinterhud på leggene. Anonymkode: 6cab8...c3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå